Szukaj pojazdu

  • Widok:

Pozostałe ogłoszenia

Peugeot 407 2,0 HDI 136 KM rok 2006 6-biegow

17 900 PLN Brutto , Do negocjacji

  • Rok produkcji 2006
  • Przebieg 135 km
  • Rodzaj paliwa Diesel
  • Pojemność skokowa 1 997 cm3

Peugeot 407

18 900 PLN Brutto

  • Rok produkcji 2007
  • Przebieg 182 345 km
  • Rodzaj paliwa Diesel
  • Pojemność skokowa 2 000 cm3

Peugeot 407

18 900 PLN Brutto , Do negocjacji

  • Rok produkcji 2007
  • Przebieg 240 000 km
  • Rodzaj paliwa Diesel
  • Pojemność skokowa 2 000 cm3

Peugeot 307 2.0 HDI

6 400 PLN Brutto , Do negocjacji

  • Rok produkcji 2001
  • Przebieg 159 000 km
  • Rodzaj paliwa Diesel
  • Pojemność skokowa 1 997 cm3

Peugeot 207

17 800 PLN Brutto

  • Rok produkcji 2007
  • Przebieg 87 600 km
  • Rodzaj paliwa Diesel
  • Pojemność skokowa 1 600 cm3

Peugeot 3008

34 900 PLN Brutto

  • Rok produkcji 2011
  • Przebieg 183 000 km
  • Rodzaj paliwa Diesel
  • Pojemność skokowa 1 600 cm3

Peugeot 207 klima

20 900 PLN Brutto , Do negocjacji

  • Rok produkcji 2009
  • Przebieg 47 000 km
  • Rodzaj paliwa Benzyna
  • Pojemność skokowa 1 397 cm3

Peugeot 508 2.0 HDI 163 KM Navi 3d

58 900 PLN Brutto , Do negocjacji

  • Rok produkcji 2012
  • Przebieg 47 800 km
  • Rodzaj paliwa Diesel
  • Pojemność skokowa 1 997 cm3
Czy chcesz zapisać aktualne kryteria wyszukiwania? Zapisz kryteria wyszukiwania Zobacz zapisane

O marce Peugeot

Początki koncernu Peugeot sięgają roku 1890, kiedy bracia Peugeot przekształcili rodzinny młyn w odlewnię stali. Produkowali różności, m.in. narzędzia. W 1850 pojawiło się logo z lwem, a wraz z marką Peugeot oficjalnie zarejestrowano je w 1858.

Pierwszy samochód Peugeot zaprezentował w 1889. Był to napędzany silnikiem parowym trójkołowiec. Pierwsze auto z silnikiem spalinowym Peugeot wyprodukował w 1891. Sprzedał ich aż 300. Przebojem Peugeota przed I wojną światową był model Baby (Type 69). Po wojnie Peugeot zbudował Type 163 popularny model Peugeot 4CV Quadrilette.

W 1929 Peugeot przyjął jednolite nazewnictwo swoich modeli, które przetrwało do dziś: 3 cyfry z zerem pośrodku. Pierwszym tak nazwanym modelem był Peugeot 201. Było to również pierwsze autoz niezależnym zawieszeniem przednich kół. Później nadeszły modele 301, 401 i 601, a potem - jeszczeprzed II wojną - 402, 302 i 202. Pojawiły się też odmiany tych modeli: kabriolet, coupe czy sportowa.

Pierwszym powojennym modelem był odnowiony Peugeot 202 z hydraulicznymi hamulcami, a pierwszym zaprojektowanym po wojnie – 203. W wyniku współpracy z włoską Pininfariną późniejsze modele Peugeota – m.in. 404 – zbliżyły się stylistycznie do Fiata. Sukces odniósł model 204, pierwszy w ofercie Peugeota model z napędem na przednie koła i niezależnym zawiedzeniem wszystkich kół.

W latach 60. Peugeot nawiązał współpracę z Renault, a później przejął udziały w Citroenie. Powstała tym samym grupa PSA Peugeot Citroen. Każda marka zachowała swoją nazwę, ale wspólnie pracują nad nowymi rozwiązaniami technologicznymi i projektami.

W 5. serii właściwie każdy model – 205, 405, 505, 605 – odniósł sukces. Ciekawy był też Peugeot 309,jego sprzedaż osiągnęła 800 tys. sztuk. Bardzo duże znaczenie miał model Peugeot 206. Powstał w 1998 roku, a stylizacja jego nadwozia wpłynęła na kolejne modele. Produkowano go w wersjach hatchback, sedan, ca brio-coupe i kombi.

Zasadę trzycyfrowych nazw naruszył model Peugeot 1007.

Potrzebujesz pomocy?

Biuro obsługi użytkownika

+48 61 630 60 06 (od pn. do pt. w godz.
09:00 - 17:00)