DAF LF45.170 - 1
DAF LF45.170 - 2
DAF LF45.170 - 3
DAF LF45.170 - 4
DAF LF45.170 - 5
DAF LF45.170 - 6
DAF LF45.170 - 7
DAF LF45.170 - 8
DAF LF45.170 - 9
DAF LF45.170 - 10
DAF LF45.170 - 11
DAF LF45.170 - 12
DAF LF45.170 - 13
DAF LF45.170 - 14
DAF LF45.170 - 15
DAF LF45.170 - 16
DAF LF45.170 - 17
DAF LF45.170 - 18
DAF LF45.170 - 19
DAF LF45.170 - 20
DAF LF45.170 - 21
DAF LF45.170 - 22
DAF LF45.170 - 23
DAF LF45.170 - 24
DAF LF45.170 - 25
DAF LF45.170 - 26
DAF LF45.170 - 27
DAF LF45.170 - 28

1 / 28

DAF LF45.170 - 1
DAF LF45.170 - 2
DAF LF45.170 - 3
DAF LF45.170 - 4
DAF LF45.170 - 5
DAF LF45.170 - 6
DAF LF45.170 - 7
DAF LF45.170 - 8
DAF LF45.170 - 9
DAF LF45.170 - 10
DAF LF45.170 - 11
DAF LF45.170 - 12
DAF LF45.170 - 13
DAF LF45.170 - 14
DAF LF45.170 - 15
DAF LF45.170 - 16
DAF LF45.170 - 17
DAF LF45.170 - 18
DAF LF45.170 - 19
DAF LF45.170 - 20
DAF LF45.170 - 21
DAF LF45.170 - 22
DAF LF45.170 - 23
DAF LF45.170 - 24
DAF LF45.170 - 25
DAF LF45.170 - 26
DAF LF45.170 - 27
DAF LF45.170 - 28

Szczegóły

Ma numer rejestracyjny

Tak

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Marka pojazdu

DAF

Model pojazdu

LF45.170

Rok produkcji

2005

Przebieg

584 480 km

Pojemność skokowa

3 922 cm3

Moc

170 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Rodzaj paliwa

Diesel

Kolor

Zielony

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Liczba osi

2

Dopuszczalna ładowność

7259 kg

Tylne koła podwójne

Tak

Dopuszczalna masa całkowita

11999 kg

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

ABS

CB radio

CD

Elektryczne szyby

Immobilizer

Hak/Zaczep

Kabina sypialna

Klimatyzacja manualna

Komputer pokładowy

Ogrzewanie postojowe

Radio niefabryczne

Regulowane zawieszenie

Tachograf

Wspomaganie kierownicy

Opis

Witam.

Dzisiaj na sprzedaż moje flagowe, firmowe auto, DAF LF 45 z silnikiem o pojemność 3922 cm i mocy 170 km, ale zbiera się lepiej niż jego następca, który ma 180 km. Autko zakupione około 8 lat temu jako goła rama, zabudowana w Opalenicy, w firmie GREW. Sam, osobiście, przejechałem nim przez ten czas 225 tysięcy kilometrów! Znam to autko i powiem szczerze, że żal go sprzedawać, tym bardziej że firma nazywa się P. W. GROSZEK, ale taka kolej rzeczy, że trzeba sobie coś odnowić ...


Auto oryginalnie w takim kolorze, serwisowane na bieżącą, mam całą listę napraw, a tak z ostatniego miesiąca:

- łożyska przód,

- piasta lewa,

- regeneracja zwrotnic,

- czujnik abs.

Około półtora roku temu, kabina przeszła remoncik, którego celem było usunięcie korozji, dlatego ma progi, i nie odpadają stopnice.

Autko fajnie wyposażone:

- poduszki tylnej osi - bardzo fajny kąt najazdu,

- KLIMA - sprawna

- WEBASTO - króciec do zbiornika do ogarnięcia i będzie działać,

- ABS,

- elektryczne szyby,

- wyro do spania - może być rozłożone przy w pełni odsuniętym fotelu kierowcy,

- wyciągarka przesuwna po całej szerokości najazdu - elektryczna PW 18000 z pilotem przewodowym i bezprzewodowym,

- najazd stalowy o wymiarach 6,2 x 2,35 - długość liczona od wyciągarki do końca najazdu - każdy BUS wchodzi, nawet Iveco o rozstawie kół 4.75 m, tylko tyłek wystaje ...

- najazdy stalowe, bardzo szerokie - 60 cm i długie - około 2,75 m

- skrzynki,

- światła do jazdy dziennej,

- komputer,

- ABS,

- blokada mostu - nie wiem czy to działa, bo jakoś nie było okazji używać,

- koguty,

- światła do jazdy dziennej,

- światła robocze,

- hak 3,5 tony,

- podłoga na środku jest dość gęsto żebrowana, położona jest na to płyta podłogowa z tirów i blaszka aluminiowa - troszkę w kość to już dostało, ale podnośniki czy wózki widłowe dają rade nadal wjeżdżać,


Auto było na bieżąco serwisowane, musiało być w ciągłej sprawności, nigdy nie widziałem dokąd mnie wywieje, więc kasiurki na niego nie żałowałem ;)


VIN auta to CTX029230004 - został nabity nowy przez SKP na zlecenie wydziału komunikacji gdyż stary korniki wchłonęły - pełen legal - nic kombinowane nie było !!



To co mi się jeszcze przypomina co było robione w miarę nie dawno to:

- pompa oleju,

- sprzęgło,

- miska oleju,

- jakieś uszczelki, uszczelniacze i zaślepki w silniku,

- zbiorniczek wyrównawczy,

- pasek klinowy,,

- termostat,

- i wiele wiele innych ;)


Jak widać na zdjęciach, błędy się nie palą, odpala bezproblemowo nawet przy mrozie - 20.


Kilka pierdułek jest jeszcze do ogarnięcia, żeby stał się tak zwaną igiełką, ale o tym będzie można pogadać przy negocjacji ceny.


Podana cena jest kwotą BRUTTO z FV 23%.


Masz jakąś propozycję cenową, dzwoń, może zweryfikuje swoje wyobrażenie o jego wartości, aczkolwiek jak ktoś ma propozycje typu 20 - 30 tysi netto, to szkoda zachodu, bo tyle to on przychodu w miesiąc potrafi zrobić ;)


Autko w ostatnim czasie woził głównie maszyny budowlane, ładowarki, koparki, od dłuższego czasu omijam wożenie wózków widłowych, chociaż daje sobie to auto z tym radę bez problemu.


W razie jakichkolwiek pytań proszę śmiało dzwonić, co wiem to powiem ;)


Na oględziny zapraszam do Torunia ;)

Telefon kontaktowy:

 

15 listopada 2024 23:19

Informacje o sprzedającym

Łukasz - Groszek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Toruń, Kujawsko-pomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store