1 / 7
6 września 2024 9:59
ID: 6125208050
Szczegóły
Wyposażenie
CD
ABS
Centralny zamek
Czujniki parkowania
Elektryczne szyby
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Wspomaganie kierownicy
Wielofunkcyjna kierownica
Regulowane zawieszenie
Tachograf
Tempomat
Komputer pokładowy
Immobilizer
Opis
FORD F-LINE 4142 8x4 BETONOMIESZARKA IMER
Specyfikacja podwozia
Osie 8x4
Norma emisji Euro VI
Typ kabiny Kabina dzienna
Rozstaw osi (mm) 4300
Silnik
Typ Ecotorq 12,7 l
Pojemność 12740 cm3
Średnica x skok 130 mm x 160 mm
Moc 420 PS (308,9 kW ) / 1800 rpm
Moment obrotowy 2150 Nm / 1000-1300 RPM
Stopnień sprężania 17 +/- 0,5 : 1
Ilość oleju silnikowego 50 L
Ilość płynu chłodzącego 57 L
Skrzynia biegów
Sprzęgło 430 mm Jednotarczowe
Zautomatyzowana skrzynia/przełożenie (1. bieg -16. bieg) Ecotorq 16S 2600 OD (14,107 - 0,823)
Układ kierowniczy
Elektrohydrauliczny układ wspomagania kierownicy
Podwozie
Grubość ramy 8 mm ze wzmocnieniem
Wytrzymałość ramy 500 MPa
Zawieszenie(przednie/tylne) Paraboliczne resory/Paraboliczne zawieszenie
Tylna oś Pojedyńcza redukcja
Przełożenie tylnej osi (manualna/automatyczna) 4,11
Opony 315/80 R 22,5
Felgi 22,5 x 9 Stalowe
Układ hamulcowy
Hamulce (Ø mm x mm długość) 430 x 45 - Hamulce tarczowe
Układ hamulcowy Dwuobwodowy pneumatyczny-eAPU ze zintegr. separatorem i podgrzewaniem
Moc hamulca silnikowego max. 320 kW
Układ elektryczny
Akumulatory 225 Ah
Alternator / Rozrusznik 130 A / 6,5 kW
Zbiorniki
Zbiornik paliwa 215 L aluminiowy
Zbiornik AdBlue 55 L
Masa własna 10600
Ładowność 25400
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
Klimatyzacja
System multimedialny z 9-calowym ekranem dotykowym
i nawigacją (radio, Bluetooth, USB (typ A - typC), Apple
CarPlay, Android Auto, zdalne sterowanie)
Kabina z zawieszeniem pneumatycznym
Podwójne PTO od skrzyni biegów i wewnętrzna jednostka
sterująca
Tempomat
Hamulec silnikowy
Hamulce tarczowe
Elektrycznie sterowane szyby
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne
Elektryczne ustawianie reflektorów przednich
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
Podgrzewany fotel kierowcy z pneumatycznym zawieszeniem
Sprężarka powietrza za sprzęgłem (dla oszczędności paliwa)
Podparcie lędźwiowe
System ABS
Czujnik zużycia okładzin hamulcowych
Immobilizer
Oświetlenie “Home Safe”
Automatyczne światła
Blokada mechanizmu różnicowego
Cyfrowy tahograf
Haki holownicze przednie (podwójne)
Krótki zderzak
Radio DAB
Automatyczna kontrola trakcji (ATC)
Przednie i tylne stabilizatory jazdy
System EBS
ADAS (poprawa cyberbezpieczeństwa, kamera cofania, system
monitorowania ruszania (MOIS), system monitorowania martwego
pola (BLIS), system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS),
sygnał zatrzymania awaryjnego, przystosowanie do blokady
alkoholowej, rozpoznawanie znaków drogowych,
asystent koncentracji, alarm przy niezamierzonej zmianie pasa ruchu,
system ostrzegania przed kolizją
ZBUDOWA IMER 9.7 SL SUPER LEKKA
SPECJALNE STALE STOSOWANE NA MIESZALNIKI
Mieszalniki w betonomieszarkach IMER wykonywane Są ze stali odpornych na ścieranie.
Stal 30MnB5 stosowana jest na serii
STANOARDOWYCH betonomieszarek, zaś stal IMER WEAR na serii SUPERLIGHT (SUPERLEKKA)
Obydwa gatunki stali mają bardzo wysokie w-i chemiczne i mechaniczne, które Są zdecydowanie wydajniejsze. niż. dla powszechnie widywanych gatunków stali 30MnB5 zawartość manganu, chromu i boru gwarantuję wysoką odporność na zużycie cierne oraz na deformacje wywoływane przez mieszanie betonu w mieszalnikach.
Przy stali IMER WEAR, dzięki strukturze drobnoziarnistej stali mikroskopowej, uzyskiwana jest bardzo wysoka odporność na ścieranie co pozwala na zredukowanie grubości płaszcza mieszalnika do 3 mm przy zachowaniu lub nawet polepszeniu trwałości wariantu standardowego ze stali 30MnB5
Masa Własna 13000 Podwozie zabudową
Zapraszam do kontaktu
Informacje o sprzedającym
PORĘBSKI TRUCK & TRAILER AUTORYZOWANY DEALER FORD TRUCKS
Sprzedający profesjonalny
Sprzedający na OTOMOTO od 2011
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Oferowane usługi
Usługi finansowe
Naprawa samochodów
Szybka naprawa
Serwis opon / przechowalnia
Myjnia
Pomoc drogowa /holowanie
Wynajem pojazdów
Przegląd techniczny
Naprawa mobilna