FUSO Canter - 1
FUSO Canter - 2
FUSO Canter - 3
FUSO Canter - 4
FUSO Canter - 5
FUSO Canter - 6
FUSO Canter - 7
FUSO Canter - 8
FUSO Canter - 9
FUSO Canter - 10
FUSO Canter - 11
FUSO Canter - 12
FUSO Canter - 13
FUSO Canter - 14
FUSO Canter - 15
FUSO Canter - 16
FUSO Canter - 17
FUSO Canter - 18
FUSO Canter - 19
FUSO Canter - 20
FUSO Canter - 21

1 / 21

FUSO Canter - 1
FUSO Canter - 2
FUSO Canter - 3
FUSO Canter - 4
FUSO Canter - 5
FUSO Canter - 6
FUSO Canter - 7
FUSO Canter - 8
FUSO Canter - 9
FUSO Canter - 10
FUSO Canter - 11
FUSO Canter - 12
FUSO Canter - 13
FUSO Canter - 14
FUSO Canter - 15
FUSO Canter - 16
FUSO Canter - 17
FUSO Canter - 18
FUSO Canter - 19
FUSO Canter - 20
FUSO Canter - 21

Szczegóły

Ma numer rejestracyjny

Tak

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Marka pojazdu

FUSO

Model pojazdu

Canter

Rok produkcji

2019

Przebieg

28 500 km

Pojemność skokowa

2 998 cm3

Moc

175 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Rodzaj paliwa

Diesel

Emisja CO2

255 g/km

Kolor

Biały

Kraj pochodzenia

Polska

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Liczba osi

2

Dopuszczalna ładowność

4000 kg

Tylne koła podwójne

Tak

Dopuszczalna masa całkowita

8550 kg

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

ABS

ASR (kontrola trakcji)

Bluetooth

CB radio

CD

Centralny zamek

Elektryczne szyby

ESP (stabilizacja toru jazdy)

Immobilizer

Klimatyzacja automatyczna

Komputer pokładowy

Poduszka powietrzna kierowcy

Radio fabryczne

Retarder

Tachograf

Wspomaganie kierownicy

Opis

Do sprzedaży oferuję fantastyczny samochód ciężarowy jakim jest Mitsubishi Canter model 9C18. Canter to światowa legenda o czym większości osób nie trzeba mówić.


Jestem pierwszym i jedynym właścicielem auta. Zakupiłem je jako nowe w salonie w Polsce, następnie na moje zlecenie, według moich wytycznych zostało zabudowane przez świetnego zabudowcę tj. firmę AMP spod Kielc. Wykonana tam została bardzo dobrej jakości i funkcjonalności zabudowa skrzyniowa, a za kabinę trafił nowy żuraw marki HMF - mercedes wśród producentów żurawii.


Specyfikacja auta:

- Zabudowa oraz pierwsza rejestracja auta to maj 2019 rok.

- Przebieg 28 500 km (tak przebieg jest absolutnie prawdziwy, auto rocznie pokonywało średnio 5500 km

- 2000 km temu wykonano obszerny serwis w ASO

- Kabina 3 osobowa

- Opony przód 80%, opony tył 70%

- Silnik 3.0 o mocy 175 KM

- DMC pojazdu to 8,55 tony

- Ładowność 4 tony

- Żuraw marki HMF model 810 K2 z dwoma wysuwami hydraulicznymi. Żuraw posiada 5 i 6 funkcję dzięki czemu może pracować z hydraulicznymi widłami, chwytakiem, łyżką itp. Żuraw co jest rzadkością w tej klasie żurawi posiada przeprost 15 stopni. Składany jest w "zetkę" za kabiną. Do żurawia w zestawie nowy właściciel otrzyma nieużywany, fabrycznie nowy wysokiej klasy rotator marki Kinshofer o wartości 10 000 pln/brutto.

- Wymiary skrzyni dł/szer 5,05 m/2,20 m. Wysokość burt 40 cm.

- Burty boczne dzielone na pół, burta tylna dzielona 30/70, dzięki czemu otwarcie węższej burty daje w bardzo łatwy sposób możliwość przewozu elementów o długości nawet 6,5 m., a po skosie nawet 7 m.


Auto bogato skonfigurowane i doposażone przeze mnie m.in. climatronik, elektryczne szyby, elektrycznie podgrzewane lusterka, komfortowy fotel z podłokietnikiem, automatyczna skrzynia biegów, kamera cofania, videorejestrator, CB radio, lampy świetlne na dachu, lampy robocze na tylnej ścianie kabiny, skrzynka narzędziowa na pasy i zawiesia, skrzynka narzędziowa na podkłady pod nogi podporowe żurawia oraz wysokiej jakości dedykowane nowe pokrowce na fotele.


Auto było regularnie corocznie serwisowane w ASO w Olsztynie. Jako nowe po odebraniu z salonu zostało zakonserwowane dzięki czemu jest w idealnym stanie i nie posiada korozji.

Żuraw był regularnie serwisowany początkowo przez serwis firmowy HMF, następnie przez autoryzowany serwis tj. firmę INAM z Olsztyna.


Jestem jedynym właścicielem i jedynym kierowcą pojazdu od nowości. Auto dbane i pielęgnowane, użytkowane głównie do transportu deski i drewna konstrukcyjnego C24. Zazwyczaj wozi ładunki na poziomie średio 2,5-3 tony (powroty zawsze na pusto), choć spokojnie może przewieźć 5 ton z uwagi na niezwykle mocną ramę oraz osie czego nie ma żadne inne auto w tej klasie wagowej.

Silnik, skrzynia biegów, wnętrze kabiny są w idealnym stanie. Skrzynia transportowa nosi ślady normalnego użytkowania.


Auto jako nowe kosztowało mnie łącznie 300 000 pln/netto.


Aktualnie nowe takie auto w tej konfiguracji, doposażeniu i zabudowie to koszt około 415 000 pln/netto.


Sprzedaż na fakturę VAT 23%


Zapraszam do kontaktu i do spotkania. Auto jest przygotowane do sprzedaży i czeka na nowego właściciela. Auto można obejrzeć od pon do pt w godzinach 8:00-18:00, w sobotę w godzinach 8:00-16:00.

 

21 listopada 2024 2:05

Informacje o sprzedającym

Krzysztof

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gietrzwałd, olsztyński, Warmińsko-mazurskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store