MAN 10.150 - 1
MAN 10.150 - 2
MAN 10.150 - 3
MAN 10.150 - 4
MAN 10.150 - 5
MAN 10.150 - 6
MAN 10.150 - 7
MAN 10.150 - 8
MAN 10.150 - 9
MAN 10.150 - 10
MAN 10.150 - 11
MAN 10.150 - 12
MAN 10.150 - 13
MAN 10.150 - 14
MAN 10.150 - 15
MAN 10.150 - 16
MAN 10.150 - 17
MAN 10.150 - 18
MAN 10.150 - 19
MAN 10.150 - 20
MAN 10.150 - 21
MAN 10.150 - 22
MAN 10.150 - 23
MAN 10.150 - 24
MAN 10.150 - 25
MAN 10.150 - 26
MAN 10.150 - 27

1 / 27

MAN 10.150 - 1
MAN 10.150 - 2
MAN 10.150 - 3
MAN 10.150 - 4
MAN 10.150 - 5
MAN 10.150 - 6
MAN 10.150 - 7
MAN 10.150 - 8
MAN 10.150 - 9
MAN 10.150 - 10
MAN 10.150 - 11
MAN 10.150 - 12
MAN 10.150 - 13
MAN 10.150 - 14
MAN 10.150 - 15
MAN 10.150 - 16
MAN 10.150 - 17
MAN 10.150 - 18
MAN 10.150 - 19
MAN 10.150 - 20
MAN 10.150 - 21
MAN 10.150 - 22
MAN 10.150 - 23
MAN 10.150 - 24
MAN 10.150 - 25
MAN 10.150 - 26
MAN 10.150 - 27

Szczegóły

Ma numer rejestracyjny

Tak

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Marka pojazdu

MAN

Model pojazdu

10.150

Rok produkcji

1993

Przebieg

93 000 km

Pojemność skokowa

6 871 cm3

Moc

150 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Rodzaj paliwa

Diesel

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Liczba osi

2

Dopuszczalna ładowność

5870 kg

Tylne koła podwójne

Tak

Dopuszczalna masa całkowita

10000 kg

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Man 10.150 wywrotka oryginalny kiper Meiller na 3 strony. Waga auta 4050kg .ładownośc legalna 5,9ton. Cena auta może wydawać sie astronomiczna ale chyba nie ma juz takiego auta zachowanego w takim stanie oryginalnym i technicznym. Jest to nie do uwierzenia ale auto ma przejechane niecałe 94000km. Na wszystko sa ksiązki przegladów z niemieckiej firmy. Auto nie było malowane Tylko zabudowa bo dokładałem nastawki aby burty miały 60cm, reszta wszystko oryginał. Nawet blaszki które zakładali przy wyjeżdzie z taśmy montażowej na kipry są zachowane.Żadnych wycieków z silnika , skrzyni ani dyfra.Owszem sa drobne oznaki korozji ale powierzchowne. Auto ma 30 lat. Ale takich aut z silnikiem 6,8 L bez turbiny juz nie ma i nie będzie. To były woły robocze.. Opony przód i tył 90%. resory przód i tył parabola. To auto jest do jazdy wokół komina, 8 ton to ładunek dla niego Inna sprawa że te silniki lubią obroty na poziomie 1500 obr/ min i wtedy idzie. Miałem takie auto 25 lat temu i słuzyło mi przez 15 lat. Minus tego auta że fabrycznie nie było nadkoli i po 3 poprzeczki na kiprze z lewej i prawej strony nad kołami trochę zardzewiały.. Ja złozyłem nadkola i tak powinno to byc zrobione już w fabryce.Środek- nic nie potargane, wszystko kompletne, wszystkie kontrolki działają. Naprawdę nie ma juz takich auta. Ktos kto przyjedzie go obejrzeć nie zarzuci mi że opowiadam bzdury.Na auto wystawiam fakture Vat 23 % . Cena netto . Auto jest uzytkowane do transportu kruszyw i transportu betonu. Przed każdym załadunkiem betonu auto jest opryskiwane olejem antyadhezyjnym aby kiper pozostał czysty. Ktos kto zna te auta na pewno nie bedzie zawiedziony

 

23 listopada 2024 13:27

Informacje o sprzedającym

maszyny budowlane

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (3) tego sprzedawcy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store