1 / 21
Szczegóły
Ma numer rejestracyjny
Tak
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Marka pojazdu
MANModel pojazdu
TGS 26.470
Rok produkcji
2021
Przebieg
120 000 km
Pojemność skokowa
12 419 cm3
Moc
470 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaRodzaj paliwa
DieselKolor
NiebieskiKraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakLiczba osi
3
Dopuszczalna ładowność
12230 kg
Dopuszczalna masa całkowita
26000 kg
Stan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Bluetooth
Hak/Zaczep
Komputer pokładowy
Poduszka powietrzna kierowcy
Radio fabryczne
Tempomat
Tachograf
Wielofunkcyjna kierownica
Regulowane zawieszenie
ABS
Alarm
ASR (kontrola trakcji)
CB radio
Centralny zamek
Klimatyzacja manualna
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Elektryczne szyby
Wspomaganie kierownicy
Immobilizer
Opis
Dzień dobry,
Przedmiotem sprzedaży jest MAN TGS 26.470 z zabudową skrzyniową, żurawiem hydraulicznym (HDS) FASSI F195AS.22, chwytakiem do podnoszenia palet oraz przyczepą typu tandem. Jesteśmy pierwszym właścicielem pojazdu .
Samochód w stanie idealnym, bezwypadkowy, posiada naturalne ślady użytkowania. Pojazd serwisowany u dealera MAN Gdańsk, natomiast dźwig w autoryzowanym serwisie Fassi w Redzie.
Poniżej specyfikacja pojazdu:
Wyposażenie pojazdu:
- Silnik wysokoprężny MAN D2676 LF79, 346 kW (470 KM) moc, 2400 Nm moment
obrotowy, Euro 6d - Redukcja wzbijania kurzu od wentylatora chłodnicy
- Program jazdy MAN TipMatic, tryb manewrowania
- Sprzęgło jednotarczowe, 430 mm, suche, wzmocnione (LongLife)
- Wał napędowy do 1. osi tylnej, wzmocniony
- Cyfrowy wyświetlacz nacisku na oś (ALM) dla osi resorowanych pneumatycznie, kabina
- Cyfrowy wyświetlacz nacisku na oś (ALM) dla przyczep/naczep siodłowych, kabina
- Opuszczanie resorów powietrznych do zderzaka, z regulacją ciśnienia resztkowego,
automatyczne - Przedłużenie drzwi, strona kierowcy i pasażera
- 2 akumulatory, 12 V, 230 Ah, Longlife (EFB), bezobsługowe
- Bezpieczniki automatyczne
- Pojemność zbiornika paliwa z prawej strony 390 l
- Zbiornik paliwa, z prawej strony, aluminium
- Pojemność zbiornika AdBlue z lewej strony 80 l
- Wysokowydajny hamulec silnikowy MAN EVBec, stopniowy
- MAN EasyStart – zabezpieczenie przed staczaniem
- Wskaźnik grubości okładzin hamulcowych z ostrzeżeniem o zużyciu
- Hamulce tarczowe z ochroną, zastosowanie Offroad
- Sygnał hamowania awaryjnego, automatyczne uruchomienie świateł awaryjnych
- Akustyczny sygnał cofania przy włączonym biegu wstecznym
- 2 światła ostrzegawcze na dachu kabiny, 1 z prawej strony i 1 z lewej strony
- Komfortowy fotel kierowcy, pneumatyczny, z podparciem lędźwiowym i regulacją
podparcia ramion - Podgrzewany fotel kierowcy
- Panel sterowania MAN EasyControl, 4 funkcje, przy otwartych drzwiach obsługa z zewnątrz
- Sprzęg przyczepowy na belce poprzecznej końcowej, RINGFEDER typ 4040/G150A
- 2-przewodowe przyłącze hamulca przyczepy, koniec ramy, pośrodku, sprzęg DuoMatic
Zabudowa pojazdu:
- Zabudowa skrzyniowa marki ACORD przygotowana w oparciu o ramę pośrednią ze stali o podwyższonej wytrzymałości 18 G2A w kolorze RAL 5010 zgodnie z kolorem pojazdu oraz burt aluminiowych o wysokości 1m
- Długość zabudowy - 6,6m
- Nadkola z tworzywa z fartuchami przeciw-błotnymi nad osią tylną
- Podłoga wykonana ze sklejki antypoślizgowej o grubości 30 mm
- Przednia ściana wykonana ze sklejki wodoodpornej do wysokości kabiny auta, dodatkowo od strony wewnętrznej wyłożona stalową ocynkowaną blachą, górne narożniki ścięte
- Nadwozie wykonane w formie 2-sekcyjnej, środkowe słupki demontowalne, nie ograniczjąc prześwitu bocznego załadunku
- Wszystkie kłonnice typu KINEGRIP stalowe wyposażone w podwójne zamki
- Tylna burta aluminiowa o wysokości 1m, zamontowane na stałe, dodatkowo od strony wewnętrznej wyłożona blachą stalową
Żuraw hydrauliczny FASSI F195AS.22:
- Elektroniczny system zabezpieczenia przed przeciążeniem FX 500
- 2 wielofunkcyjne rozdzielacze DANFOSS S900
- Podwójny obwód hydrauliczny zasilany przed 2 niezależne pompy tłoczkowe
- Fotel operatora o półkulistym kształcie siedziska z możliwością regulacji wysokości oparcia, wyposażony w system amortyzacji siedziska w zależności od wagi operatora,
- Komfortowa drabinka,
- Podgrzewane siedzisko operatora,
- Sterowanie za pomocą joysticków i pedałów po każdej stronie fotela,
- Elektryczny system kontroli silnika pojazdu start/stop oraz sterowanie podporami
- 2 pompy tłoczkowe o odpowiednim wydatku końcowym
- Żuraw oryginalnie malowany w kolor RAL 5010 zgodnie z kolorem pojazdu
- Maksymalny wysięg 10,85 m i waga 1600 kg
Przyczepa centralnoosiowa typu tandem - WECON PC
- Zabudowa skrzyniowa otwarta z burtami o wysokości 1m
- Długość zabudowy 7,82m
- Podłoga wykonana ze sklejki antypoślizgowej o grubości 25 mm
- Gniazda do mocowania ładunku rozmieszczone symetrycznie
- Burty aluminiowe 6 szt
- Ściana przednia, tylna oraz słupy narożne lakierowane w kolorze RAL 5010 zgodnie z kolorem pojazdu,
- Burta tylna uchylna,
- Podpory przednie podwójne kręcone SAF oraz tylne cynkowane na bolec,
- Koło zapasowe z wciągarką
- Dodatkowa wciągarka koła 22,5"
- Skrzynia narzędziowa 2 x 600 mm
W przypadku wystąpienia pytań, prosimy o kontakt telefoniczny.
Samochód w ciągłym użytkowaniu. Zachęcamy do oględzin pojazdu w Redzie.
30 października 2024 17:50
Informacje o sprzedającym
Paweł
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie