1 / 17
Szczegóły
Marka pojazdu
RenaultModel pojazdu
D 18 HIGH P4X2 280E6
Rok produkcji
2024
Przebieg
10 km
Pojemność skokowa
7 700 cm3
Moc
280 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaRodzaj paliwa
DieselKolor
BiałyLeasing
TakKraj pochodzenia
PolskaBezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakLiczba osi
2
Tylne koła podwójne
TakDopuszczalna masa całkowita
17999 kg
Stan
Nowy
Wyposażenie
ABS
ASR (kontrola trakcji)
Bluetooth
Centralny zamek
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Elektryczne szyby
Klimatyzacja manualna
Immobilizer
Komputer pokładowy
Poduszka powietrzna kierowcy
Radio fabryczne
Tachograf
Tempomat
Wspomaganie kierownicy
Wielofunkcyjna kierownica
Opis
Hakowiec KING - HZ-12 R - 12 ton udźwigu! NOWE urządzenie od producenta!
RENAULT TRUCKS D 18 HIGH P4X2 280E6 - DMC 17,99 T / DMCZ 32 T - 2024
URZĄDZENIE HAKOWE HZ-12R
Dane podstawowe:
⦁ Nominalna moc załadunkowa – 12.000 kg
⦁ Wysokość haka H= 1200 mm
⦁ Teleskopowane ramię główne
⦁ Masa własna urządzenia - 1300 kg
⦁ Ciśnienie robocze – 30 Mpa
⦁ Długość urządzenia – 4000 mm
⦁ Długość użytkowa kontenerów – 2800 – 4500 mm
Wyposażenie:
⦁ Rama zabudowy hakowej wykonana z wysoko gatunkowej stali z otworami wycinanymi laserowo
⦁ Rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera
⦁ Sterowanie w kabinie, oraz z zewnątrz pojazdu - manualne awaryjne
⦁ Konstrukcja stalowa śrutowana, następnie malowana farbą podkładową epoksydową oraz malowana nawierzchniowo farbą poliuretanową w systemie kolorystycznym RAL
⦁ Hydrauliczna blokada kontenera
⦁ Zbiornik oleju hydraulicznego ze wskaźnikiem poziomu oleju
⦁ Pompa hydrauliczna
⦁ Boczne osłony antynajazdowe
⦁ Kosz na siatkę
⦁ Nadkola tylnych kół
⦁ Podesty boczne
⦁ Osłony antyrowerowe
⦁ Hak z zapadką samoczynną
⦁ Przeprowadzenie procedury UDT
Podwozie:
SILNIK DTI 8 Płyn niezamarzający chłodnicy : do -40° C. Moc maksymalna: 206 kW przy 2100 obr./min Maks. moment obrotowy: 1050 Nm od 950 do 1600 obr./min Wysokoprężny, 6. cylindrowy, rzędowy - 4 zawory na cylinder - rozrząd z tyłu Wysokociśnieniowy wtrysk bezpośredni Common Rail 2000 bar. Średnica cylindra 110 mm - skok tłoka 135 mm - Pojemność skokowa 7,7 l. Doładowany turbosprężarką o zmiennej geometrii Recyrkulacja spalin Kierunek obrotów (od strony SB): przeciwny do zegara. Pojemność układu smarowania: 27 l łącznie z filtrem Okres wymiany oleju silnika standardowy Stalowa miska olejowa Pojemność układu chłodzenia: 17 litrów Poziom emisji spalin UE EURO VI System oczyszczania spalin zwarty (7y wtryskiwacz, katalizator, DPF, SCR) Płyn chłodzący Norma hałasu R51.03
OŚ PRZEDNIA Nośność osi przedniej: 7,5 t.
Zawieszenie kabiny na tulejach gumowo-metalowych z przodu i mechaniczne z tyłu Odchylanie kabiny hydrauliczne. 2 podgrzewane, zdalnie sterowane lusterka wsteczne. 2 lusterka szerokokątne. Lusterko rampowe. Lusterka wsteczne dla zabudowy o szerokości 2500 do 2600 mm Lusterko dojazdowe przednie Chwyt powietrza na wysokości kabiny. Wskaźnik zanieczyszczenia filtra powietrza Błotniki przednie z zabezpieczeniem przeciwrozbryzgowym Reflektory LED i oświetlenie stopni LED Elementy wykończeniowe zewnętrzne kabiny czarne. Osłona przeciwsłoneczna. Klejona, przyciemniona szyba przednia. Szyba tylna przyciemniana Belka do mocowania osprzętu na dachu.
OPONY I KOŁA Wymiary 295/80 R22,5 Profil C. ECOREGIONAL HS3 / HD3 Obręcze stalowe System monitorowania ciśnienia w oponach zgodnie z ISO 11992 Osłony stalowe nakrętek kół przednich Koło zapasowe mocowane prowizorycznie.
OSPRZĘT SILNIKA Częściowa recyrkulacja oparów oleju (układ półzamknięty) Układ rozruchu zimnego silnika przez podgrzewanie powietrza dolotowego. Przystawka odbioru mocy od silnika: Wyjście: wielowypust (DIN 5462). Napęd: stały Kierunek obrotu: jak silnika Moment maksymalny: 600 Nm Przełożenie: 1 / 1 Pozycja: godz. 12 Elektroniczny ogranicznik prędkości (90 km/h)
SKRZYNIA BIEGÓW Skrzynia biegów Optishift 8AP Strategia zmiany biegów zoptymalizowana dla FUEL ECO Chłodnica automatycznej skrzyni biegów
Wnętrze kabiny: Schowki nad szybą przednią: 2 schowki (50 l) zabezpieczone siatką trzy osłony przeciwsłoneczne na szybie przedniej Przygotowanie do gniazda 24 volt nad szybą przednią. Kamera cyfrowa cofania Przygotowanie do montażu C.B. radio. Tachograf cyfrowy DTCO 4.1 Wywietrznik dachowy ręczny Fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie ze zintegrowanym pasem bezpieczeństwa Podłokietnik kierowcy Czerwone pasy bezpieczeństwa Kontrolka pasów bezpieczeństwa. 2-miejscowa ławka z podłokietnikiem i siłownikiem schowka, zamykanego na klucz Stopniowe wygaszanie oświetlania w kabinie. osłona przeciwsłoneczna przesuwana po stronie kierowcy 2 wieszaki na tylnej ścianie Elektryczne podnoszenie szyb Klimatyzacja Instrukcja obsługi po polsku
Hamulec zasadniczy: Układ hamulcowy dwuobwodowy. Wszystkie hamulce tarczowe Sprężarka powietrza 1080 l/min, 720 cm³ dwucylindrowa Elektroniczne sterowanie produkcją powietrza przez APM (Air Product Management) Osuszacz podgrzewany, wymiana wkładu zoptymalizowana przez obsługę zapobiegawczą. Układ hamulców przyczepy 2. przewodowy ze złączkami ISO, zasilanie (czerwony), sterowanie (żółty). Gniazdo elektryczne do przyczepy
EBS: System zapobiegający blokowaniu kół (ABS). Układ przeciwpoślizgowy (ASR). DTC (Kontrola momentu obrotowego w trakcie zwalniania) Połączenie działania zwalniaczy i hamulca zasadniczego Sterowanie włączeniem blokady mechanizmu różnicowego (jeżeli jest) do <10 km/h (4x2) Alarmy sprawności hamulców Kontrola toru jazdy i system zapobiegający przewróceniu ESC (Electronic Stability Control) Kontrola sprzęgu Wspomaganie hamowania awaryjnego (AFU) Światła hamowania awaryjnego (EBL)
Wyposażenie przy kierownicy: Kierownica 4. ramienna Radioodtwarzacz analogowy i cyfrowy w formacie DAB / DAB+ Przesyłanie strumieniowe przez Bluetooth 4.0 z trybem głośnomówiącym i sterowaniem przy kierownicy Port USB
Tablica rozdzielcza: Uchwyt tabletu z 2 portami USB-C Gniazdo 12V + 24V na desce rozdzielczej do akcesoriów (wiązka 24V w schowkach nad szybą). Kluczyk z blokadą rozruchu silnika. Klucz składany Zdalne sterowanie drzwi. Regulowany ogranicznik prędkości ze sterowaniem przy kierownicy (ASL) Z Kick-Down.Pokonanie punktu oporu na końcu skoku pedału przyspieszenia powoduje automatyczną redukcję biegów. Tryb power
Ostrzeżenie o senności kierowcy (DDAW) i alarm zmiany pasa (LDWS) Radary monitorowania z boku lewej i prawej strony Alarm czołowy obecności pieszych i rowerzystów połączonej z zaawansowanymi układami hamowania awaryjnego (AEBS) i tempomatem adaptacyjnym (ACC)
https://youtu.be/iNgx4mkZsHo?si=j8sABmNfuoMCr2E7
5 listopada 2024 11:00
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
07:00 - 15:00
wtorek
07:00 - 15:00
środa
07:00 - 15:00
czwartek
07:00 - 15:00
piątek
07:00 - 15:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie