1 / 31
Szczegóły
Ma numer rejestracyjny
Tak
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Marka pojazdu
RenaultModel pojazdu
Midlum
Rok produkcji
2004
Przebieg
358 464 km
Pojemność skokowa
6 174 cm3
Moc
220 KM
Skrzynia biegów
ManualnaRodzaj paliwa
DieselKolor
BiałyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakLiczba osi
2
Dopuszczalna ładowność
7860 kg
Tylne koła podwójne
TakDopuszczalna masa całkowita
16000 kg
Stan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Radio fabryczne
Tachograf
Opis
Cena: 104.900,00 zł netto (+ 23% VAT = 129.027,00 zł brutto)
Do sprzedania samochód ciężarowy Renault Midlum wyposażony w dźwig PALFINGER PK9501 oraz trójstronną wywrotkę z hydroburtą. Auto w ciągłej eksploatacji (lokalna dystrybucja materiałów budowlanych).
Jest to chyba jedyny dostępny na rynku pojazd, który ma niewielkie gabaryty zewnętrzne modelu Midlum i tak krótki rozstaw osi, a jednocześnie wyposażony jest w mocny (jak na tę wielkość podwozia) żuraw oraz trójstronną wywrotkę z pancerną zabudową. Pomimo tego nadal posiada zadziwiająco dużą ładowność prawie 8 ton! Zazwyczaj podobne samochody mają 9, 10 lub co najwyżej 12 tonowe podwozia, co przekłada się na znikome możliwości załadunkowe.
Samochód można u nas sprawdzić w realnych warunkach, załadować dowolnym asortymentem budowlanym, wjechać w ciasne uliczki, sprawdzić żuraw podczas rozładunku.
Dane pojazdu:
- RENAULT Midlum 220 dCI
- Rok produkcji: 2004
- Moc silnika: 160 kW, tj. 220 KM
- Pojemność silnika: 6174 cm3
- Dopuszczalna masa całkowita: aż 16000 kg
- Masa własna: 8140 kg
- Dopuszczalna ładowność: aż 7860 kg
- Rozstaw osi: tylko 370cm!
- Data pierwszej rejestracji w PL: 07.04.2016 r.
- W naszej firmie od: 23.09.2016 r. (zakpiony w firmie GP Truck - posiadamy zdjęcia z dnia zakupu).
- VIN: VF644ACA000008774
Przegląd rejestracyjny: 27.06.2025 (jedyna uwaga diagnosty to „niepewne mocowanie stopnia kabiny”).
Ubezpieczenie OC ważne do 25.09.2024 r.
Wyposażenie:
- Tachograf CYFROWY VDO – legalizacja ważna do stycznia 2025, możliwość sprzedaży z tachografem analogowym (oryginalnie montowanym w tym pojeździe).
- Oryginalne radio RENAULT ze sterowaniem przy kierownicy
- Blokada mostu (sprawna)
- Pompa hydrauliczna załączana fabrycznym przełącznikiem.
- Tempomat (niesprawny – kupiliśmy z błędem „cruise control inoperative" – nie naprawialiśmy).
- Światła ostrzegawcze na dachu
- Opony w dobrym stanie – wysokość bieżnika około 70-80%.
Dane zabudowy:
- Szerokość wewnątrz burt: 231 cm
- Długość wewnątrz burt: 381 cm
- Wysokość burty: 50cm (+ dodatkowe nadstawki)
- Wywrotka trójstronna
- Burta od strony kierowcy otwierana hydraulicznie z kabiny i zatrzymywana w dowolnej pozycji.
- Burta od strony pasażera dzielona na dwie części, otwierana do poziomu lub otwierana całkowicie. Słupek wyjmowany.
- Burta tylna uchylna automatycznie podczas wysypywania do tyłu lub otwierana na dwie strony w formie drzwi.
- Dodatkowe uchwyty do mocowania pasów.
Zabudowa nie jest może najładniejsza, ale za to jest „pancerna” i bardzo funkcjonalna – przez 8 lat użytkowania nigdy nie zdarzyła się awaria jakiegokolwiek zamka, rygla, czy automatycznego otwierania burty. Nic się nie wygięło, ani nie uszkodziło w przeciwieństwie do delikatnych zabudów aluminiowych na innych samochodach, czy nawet do nowych wywrotek polskiej produkcji w których zamki rozpadały się po kilku miesiącach użytkowania.
Dane dźwigu:
- Producent: PALFINGER
- Model: PK9501
- Rok produkcji: 2004
- Numer seryjny: 100004552
- Numer ewidencyjny UDT: N82277003496
- Dozór UDT: ważny do lipca 2026 (świeżo po badaniu, ważny 2 lata!)
- Resurs: w roku 2020 wykorzystany w 42%, w roku 2022 wykorzystany w 45%, w roku 2024 wykorzystany w 49%
- Sterowanie: manualne, obustronne
- Ilość wysuwów: 2
- Dodatkowe opcje: 5,6 funkcja, oryginalny rotator PALFINGER 4500kg z hakiem
- Udźwig: 4,1m – 2140kg, 5,6m – 1510kg, 7,6m – 1110 kg.
Stan pojazdu oceniamy jako bardzo dobry (mechanicznie) i dobry (wizualnie), naprawy mechaniczne dokonywane są na bieżąco w tym samym serwisie od 8 lat (historia do wglądu – w tym roku wykonany przegląd olejowy oraz wymienione m. in. akumulatory oraz tarcze i klocki z przodu). Jeśli tylko kierowca zgłosi jakąś usterkę, to odstawiamy samochody do zewnętrznego serwisu. Oczywiście trzeba mieć na uwadze, że Midlum ma już 20 lat i nie należy oczekiwać salonowego stanu.
Stan dźwigu oceniamy jako bardzo dobry. Inspektor UDT podczas niedawnego badania nie miał żadnych zastrzeżeń co do stanu oraz pracy dźwigu.
W 2023 roku wydaliśmy 29.113,92 zł na wymianę: m.in. wszystkich dźwigni, przewodów hydraulicznych, oleju, filtrów, czujników oraz wielu drobnych elementów zgodnie z zaleceniami serwisu KRANTRAK w Będzinie. Zdecydowaliśmy się początkiem roku 2023 odstawić żuraw do serwisu i wymienić sparciałe węże oraz usunąć przed sezonem wszystkie drobne problemy (wyrobione dźwignie sterujące) aby móc bezawaryjnie pracować w sezonie – po tym „grubszym wydatku” do dnia dzisiejszego dźwig pracuje bezawaryjnie. W latach 2018-2019 wydaliśmy w tym samym serwisie ponad 6.000 zł na drobne, bieżące naprawy (pojedyncze węże, rurki itp.). Wszystko udokumentowane protokołami serwisowymi oraz fakturami.
Zapraszamy do obejrzenia samochodu w miejscowości Pisarzowice k/Bielska-Białej. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania mailowo, telefonicznie, SMSem lub w wiadomościach z portali ogłoszeniowych. Nie jesteśmy handlarzami - sprzedajemy swój własny samochód ze znaną 8 letnią historią.
4 listopada 2024 12:39
Informacje o sprzedającym
Kubiczek spółka jawna
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie