Renault Midlum - 1
Renault Midlum - 2
Renault Midlum - 3
Renault Midlum - 4
Renault Midlum - 5
Renault Midlum - 6
Renault Midlum - 7
Renault Midlum - 8
Renault Midlum - 9
Renault Midlum - 10
Renault Midlum - 11
Renault Midlum - 12
Renault Midlum - 13
Renault Midlum - 14
Renault Midlum - 15
Renault Midlum - 16
Renault Midlum - 17
Renault Midlum - 18
Renault Midlum - 19
Renault Midlum - 20
Renault Midlum - 21
Renault Midlum - 22
Renault Midlum - 23
Renault Midlum - 24
Renault Midlum - 25
Renault Midlum - 26
Renault Midlum - 27
Renault Midlum - 28
Renault Midlum - 29
Renault Midlum - 30
Renault Midlum - 31

1 / 31

Renault Midlum - 1
Renault Midlum - 2
Renault Midlum - 3
Renault Midlum - 4
Renault Midlum - 5
Renault Midlum - 6
Renault Midlum - 7
Renault Midlum - 8
Renault Midlum - 9
Renault Midlum - 10
Renault Midlum - 11
Renault Midlum - 12
Renault Midlum - 13
Renault Midlum - 14
Renault Midlum - 15
Renault Midlum - 16
Renault Midlum - 17
Renault Midlum - 18
Renault Midlum - 19
Renault Midlum - 20
Renault Midlum - 21
Renault Midlum - 22
Renault Midlum - 23
Renault Midlum - 24
Renault Midlum - 25
Renault Midlum - 26
Renault Midlum - 27
Renault Midlum - 28
Renault Midlum - 29
Renault Midlum - 30
Renault Midlum - 31

Szczegóły

Ma numer rejestracyjny

Tak

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Midlum

Rok produkcji

2004

Przebieg

358 464 km

Pojemność skokowa

6 174 cm3

Moc

220 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Rodzaj paliwa

Diesel

Kolor

Biały

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Liczba osi

2

Dopuszczalna ładowność

7860 kg

Tylne koła podwójne

Tak

Dopuszczalna masa całkowita

16000 kg

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Radio fabryczne

Tachograf

Opis

Cena: 104.900,00 zł netto (+ 23% VAT = 129.027,00 zł brutto)


Do sprzedania samochód ciężarowy Renault Midlum wyposażony w dźwig PALFINGER PK9501 oraz trójstronną wywrotkę z hydroburtą. Auto w ciągłej eksploatacji (lokalna dystrybucja materiałów budowlanych).


Jest to chyba jedyny dostępny na rynku pojazd, który ma niewielkie gabaryty zewnętrzne modelu Midlum i tak krótki rozstaw osi, a jednocześnie wyposażony jest w mocny (jak na tę wielkość podwozia) żuraw oraz trójstronną wywrotkę z pancerną zabudową. Pomimo tego nadal posiada zadziwiająco dużą ładowność prawie 8 ton! Zazwyczaj podobne samochody mają 9, 10 lub co najwyżej 12 tonowe podwozia, co przekłada się na znikome możliwości załadunkowe.


Samochód można u nas sprawdzić w realnych warunkach, załadować dowolnym asortymentem budowlanym, wjechać w ciasne uliczki, sprawdzić żuraw podczas rozładunku.


Dane pojazdu:


  • RENAULT Midlum 220 dCI
  • Rok produkcji: 2004
  • Moc silnika: 160 kW, tj. 220 KM
  • Pojemność silnika: 6174 cm3


  • Dopuszczalna masa całkowita: aż 16000 kg
  • Masa własna: 8140 kg
  • Dopuszczalna ładowność: aż 7860 kg
  • Rozstaw osi: tylko 370cm!


  • Data pierwszej rejestracji w PL: 07.04.2016 r.
  • W naszej firmie od: 23.09.2016 r. (zakpiony w firmie GP Truck - posiadamy zdjęcia z dnia zakupu).
  • VIN: VF644ACA000008774


Przegląd rejestracyjny: 27.06.2025 (jedyna uwaga diagnosty to „niepewne mocowanie stopnia kabiny”).

Ubezpieczenie OC ważne do 25.09.2024 r.


Wyposażenie:

  • Tachograf CYFROWY VDO – legalizacja ważna do stycznia 2025, możliwość sprzedaży z tachografem analogowym (oryginalnie montowanym w tym pojeździe).
  • Oryginalne radio RENAULT ze sterowaniem przy kierownicy
  • Blokada mostu (sprawna)
  • Pompa hydrauliczna załączana fabrycznym przełącznikiem.
  • Tempomat (niesprawny – kupiliśmy z błędem „cruise control inoperative" – nie naprawialiśmy).
  • Światła ostrzegawcze na dachu
  • Opony w dobrym stanie – wysokość bieżnika około 70-80%.


Dane zabudowy:

  • Szerokość wewnątrz burt: 231 cm
  • Długość wewnątrz burt: 381 cm
  • Wysokość burty: 50cm (+ dodatkowe nadstawki)
  • Wywrotka trójstronna
  • Burta od strony kierowcy otwierana hydraulicznie z kabiny i zatrzymywana w dowolnej pozycji.
  • Burta od strony pasażera dzielona na dwie części, otwierana do poziomu lub otwierana całkowicie. Słupek wyjmowany.
  • Burta tylna uchylna automatycznie podczas wysypywania do tyłu lub otwierana na dwie strony w formie drzwi.
  • Dodatkowe uchwyty do mocowania pasów.


Zabudowa nie jest może najładniejsza, ale za to jest „pancerna” i bardzo funkcjonalna – przez 8 lat użytkowania nigdy nie zdarzyła się awaria jakiegokolwiek zamka, rygla, czy automatycznego otwierania burty. Nic się nie wygięło, ani nie uszkodziło w przeciwieństwie do delikatnych zabudów aluminiowych na innych samochodach, czy nawet do nowych wywrotek polskiej produkcji w których zamki rozpadały się po kilku miesiącach użytkowania.


Dane dźwigu:

  • Producent: PALFINGER
  • Model: PK9501
  • Rok produkcji: 2004
  • Numer seryjny: 100004552
  • Numer ewidencyjny UDT: N82277003496
  • Dozór UDT: ważny do lipca 2026 (świeżo po badaniu, ważny 2 lata!)
  • Resurs: w roku 2020 wykorzystany w 42%, w roku 2022 wykorzystany w 45%, w roku 2024 wykorzystany w 49%
  • Sterowanie: manualne, obustronne
  • Ilość wysuwów: 2
  • Dodatkowe opcje: 5,6 funkcja, oryginalny rotator PALFINGER 4500kg z hakiem
  • Udźwig: 4,1m – 2140kg, 5,6m – 1510kg, 7,6m – 1110 kg.


Stan pojazdu oceniamy jako bardzo dobry (mechanicznie) i dobry (wizualnie), naprawy mechaniczne dokonywane są na bieżąco w tym samym serwisie od 8 lat (historia do wglądu – w tym roku wykonany przegląd olejowy oraz wymienione m. in. akumulatory oraz tarcze i klocki z przodu). Jeśli tylko kierowca zgłosi jakąś usterkę, to odstawiamy samochody do zewnętrznego serwisu. Oczywiście trzeba mieć na uwadze, że Midlum ma już 20 lat i nie należy oczekiwać salonowego stanu.


Stan dźwigu oceniamy jako bardzo dobry. Inspektor UDT podczas niedawnego badania nie miał żadnych zastrzeżeń co do stanu oraz pracy dźwigu.


W 2023 roku wydaliśmy 29.113,92 zł na wymianę: m.in. wszystkich dźwigni, przewodów hydraulicznych, oleju, filtrów, czujników oraz wielu drobnych elementów zgodnie z zaleceniami serwisu KRANTRAK w Będzinie. Zdecydowaliśmy się początkiem roku 2023 odstawić żuraw do serwisu i wymienić sparciałe węże oraz usunąć przed sezonem wszystkie drobne problemy (wyrobione dźwignie sterujące) aby móc bezawaryjnie pracować w sezonie – po tym „grubszym wydatku” do dnia dzisiejszego dźwig pracuje bezawaryjnie. W latach 2018-2019 wydaliśmy w tym samym serwisie ponad 6.000 zł na drobne, bieżące naprawy (pojedyncze węże, rurki itp.). Wszystko udokumentowane protokołami serwisowymi oraz fakturami.


Zapraszamy do obejrzenia samochodu w miejscowości Pisarzowice k/Bielska-Białej. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania mailowo, telefonicznie, SMSem lub w wiadomościach z portali ogłoszeniowych. Nie jesteśmy handlarzami - sprzedajemy swój własny samochód ze znaną 8 letnią historią.

 

4 listopada 2024 12:39

Informacje o sprzedającym

Kubiczek spółka jawna

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Pisarzowice, bielski, Śląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store