Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 1
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 2
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 3
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 4
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 5
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 6
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 7
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 8
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 9
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 10
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 11
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 12
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 13
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 14
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 15
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 16
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 17
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 18
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 19
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 20
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 21
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 22
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 23
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 24
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 25
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 26
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 27
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 28
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 29
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 30
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 31
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 32
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 33
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 34
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 35
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 36
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 37
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 38
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 39
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 40

1 / 40

Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 1
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 2
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 3
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 4
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 5
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 6
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 7
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 8
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 9
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 10
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 11
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 12
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 13
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 14
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 15
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 16
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 17
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 18
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 19
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 20
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 21
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 22
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 23
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 24
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 25
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 26
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 27
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 28
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 29
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 30
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 31
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 32
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 33
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 34
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 35
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 36
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 37
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 38
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 39
Scania R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec - 40

23 sierpnia 2024 6:14

ID: 6127254475

Szczegóły

Marka pojazdu

Scania

Model pojazdu

R450 Bez EGR TOP Line z Niemiec

Rok produkcji

2015

Przebieg

780 000 km

Pojemność skokowa

12 709 cm3

Moc

450 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Rodzaj paliwa

Diesel

Kolor

Biały

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Bezwypadkowy

Tak

Liczba osi

2

Dopuszczalna ładowność

35000 kg

Dopuszczalna masa całkowita

44000 kg

Stan

Używany

Wyposażenie

Kabina sypialna

Retarder

Opis

Scania R450 bez EGR

Rok prod 2015

782.000km

Opony 315/70/22,5

Zbiornik Paliwa 1000L

Retarder

Sprowadzona z Niemiec

Nowa Turbina

Cena 98 tys zł

N

E

T

O

Okolice Radomia Tel lub

 

Informacje o sprzedającym

PHTU-Bartek

PHTU-Bartek
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2010

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (25) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    8:30 - 19:00

  • wtorek

    8:30 - 19:30

  • środa

    8:00 - 20:00

  • czwartek

    Zamknięte

  • piątek

    Zamknięte

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store