1 / 30
Najważniejsze
Przebieg
266 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Pojemność skokowa
6 871 cm3
Moc
220 KM
Kraj pochodzenia
Polska
Opis
* UWAGA - POJAZD DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE*
*** Cena dotyczy modernizacji pojazdu dostarczonego przez Klienta *** Cena naszego podwozia po modernizacji - 210.000 zł netto ***
*** Przeprowadzamy modernizacje również na samochodach Klientów ***
*** W celu otrzymania wyceny oraz niezobowiązującej oferty - prosimy o przesłanie zapytania na nasz adres e-mail: dusko@interia.eu ***
* Rok produkcji podany w ogłoszeniu oznacza rok, w którym pojazd został przez nas zmodernizowany *
GWARANCJA!
12-miesięczna gwarancja na cały pojazd zawarta w cenie!
(brak dodatkowych opłat za dojazd serwisu mobilnego)
BRAK UKRYTYCH KOSZTÓW!
GWARANCJA!
Dysponujemy również serwisem pogwarancyjnym – dojeżdżamy do miejsca stacjonowania pojazdu.
Samochód STAR 266 zmodernizowany w koncepcji MAN M2 BMP Duśko:
• Zarejestrowany jako specjalny
• Ważne badania techniczne
• Ubezpieczenie OC
• Gwarancja 12 miesięcy zawarta w cenie (brak dodatkowych opłat za dojazd serwisu mobilnego)
• Pomagamy w organizowaniu Leasingu
1. Kabina kierowcy:
• Kabina kierowcy MAN L2000 / LE2000 - dzienna (krótka, 2-drzwiowa) / sypialna (długa, 2-drzwiowa)
• Otwierana hydraulicznie
• Kolor kabiny: dowolny z palety RAL
• Po kompletnej regeneracji (przy użyciu najmocniejszych podkładów epoksydowych – antykorozyjnych, opracowanych dla przemysłu okrętowego - stoczniowego, ekstremalnie odpornych na wszelakie warunki atmosferyczne, czynniki chemiczne oraz uszkodzenia mechaniczne)
• Oświetlenie ostrzegawcze LED na dachu
• Dodatkowe zabezpieczenie kabiny - Kratownica na dachu (* za dopłatą)
• Na indywidualne zamówienie – kabina brygadowa (jednomodułowa) 3-drzwiowa / 4-drzwiowa
2. Jednostka napędowa:
• Po remoncie kapitalnym
• Norma emisji spalin: Euro2
• Silnik nie posiada elektroniki, która często zawodzi (tak jak w modelach Euro3)
• MAN L2000 - D0826
• 224KM (za dopłatą, możliwość montażu mocniejszej wersji 242KM lub 282KM)
• Turbodoładowany
• 6-cyliondrowy
• Chłodnica cieczy chłodzącej MAN (oraz wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym)
• Chłodnica powietrza doładowującego (Intercooler) MAN
3. Przeniesienie napędu:
• Skrzynia biegów EATON (ze wspomaganiem sprzęgła) lub ZF (bez wspomagania sprzęgła)
• 6-biegowa
• Synchronizowana
• Po remoncie kapitalnym
4. Rama pojazdu 6x6:
• Po remoncie kapitalnym
• Wypiaskowana, polakierowana oraz zabezpieczona antykorozyjnie (rama oraz wszelkie elementy przylegające - przy użyciu najmocniejszych podkładów epoksydowych – antykorozyjnych, opracowanych dla przemysłu okrętowego - stoczniowego, ekstremalnie odpornych na wszelakie warunki atmosferyczne, czynniki chemiczne oraz uszkodzenia mechaniczne)
• Zmodernizowany układ hamulcowy – nożny oraz ręczny
• Mosty pędne po kapitalnym remoncie
• Nowy układ hamulcowy (szczęki, bębny, cylinderki, przewody)
• Skrzynia redukcyjna po kapitalnym remoncie
• Pneumatyczny system zmiany biegów terenowych na szosowe
• Nowa instalacja elektryczna ramy pojazdu
• Nowa instalacja pneumatyczna pojazdu
• Nowa instalacja hydrauliczna pojazdu
• Lampy tylne w technologii LED - dodatkowo zabezpieczone kratownicą
• Wciągarka mechaniczna (12t)
• Opony terenowe STOMIL T45 / U34
5. Dodatkowo:
• modernizacja układu hamulcowego (pompy wraz z siłownikami)
• modernizacja układu pneumatycznego (podzespoły MAN)
• modernizacja układu hydraulicznego (podzespoły MAN)
• modernizacja układu elektrycznego (podzespoły MAN)
• modernizacja układu paliwowego (podzespoły MAN)
• oświetlenie robocze LED
• przystawka odbioru mocy PTO (dobrana indywidualnie do zamontowanego urządzenia)
• Zaczepy holownicze zderzaka przedniego (2 sztuki)*
6. Opcjonalnie (*za dopłatą):
• klimatyzacja postojowa
• ogrzewanie postojowe
• belka sygnałowa
• Dodatkowe dedykowane okratowanie – na indywidualne zamówienie
• dodatkowe wyjścia/wejścia instalacji elektrycznej
• dodatkowe wyjścia/wejścia instalacji pneumatycznej
• montaż urządzenia dźwigowego
• wykonanie dokumentacji UDT
• Naprawa wynikowa lub całkowita regeneracja podestów ruchomych Bumar Koszalin P183 / P184H / P184HE (podnośnik koszowy – zwyżka)
• Naprawa wynikowa lub całkowita regeneracja dźwigów Famaba Głogów DUT-0082, DUT-0081, Bedes, Hydros.
• Naprawa wynikowa lub całkowita regeneracja żurawi HDS – Palfinger, HMF, Fassi, Atlas oraz innych.
• Naprawa wynikowa lub całkowita regeneracja dowolnej zabudowy.
GWARANCJA!
12-miesięczna gwarancja na cały pojazd zawarta w cenie!
(brak dodatkowych opłat za dojazd serwisu mobilnego)
BRAK UKRYTYCH KOSZTÓW!
GWARANCJA!
Dysponujemy również serwisem pogwarancyjnym – dojeżdżamy do miejsca stacjonowania pojazdu.
* UWAGA - POJAZD DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE*
*** Cena dotyczy modernizacji pojazdu dostarczonego przez Klienta *** Cena naszego podwozia po modernizacji - 210.000 zł netto ***
*** Przeprowadzamy modernizacje również na samochodach Klientów ***
*** W celu otrzymania wyceny oraz niezobowiązującej oferty - prosimy o przesłanie zapytania na nasz adres e-mail: dusko@interia.eu ***
* Rok produkcji podany w ogłoszeniu oznacza rok, w którym pojazd został przez nas zmodernizowany *
11 grudnia 2024 9:47
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Star
Model pojazdu
Zmodernizowany STAR 266 MAN M2 Modernizacja HDS Dźwig Zwyżka 6x6 DO ZABUDOWY - PUSTA RAMA
Kolor
Pomarańczowy
Rok produkcji
2023
Potrzebujesz finansowania?
Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.
Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Informacje o sprzedającym
BMP Duśko
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie