1 / 2
25 czerwca 2024 16:41
Szczegóły
Tytuł
Cyrix-Li-load 24/48-120 Victron KRAKÓW - SERWIS SPRZEDAŻ
Dostawa
TakNumer referencyjny producenta
CYR020120450
Producent części
victron energy
Stan
Nowy
Główne usługi sprzedającego
Szybka naprawa
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Kompatybilność części
NOWOŚĆ
Sprawdź, czy Twój pojazd znajduje się na poniższej liście:
Opis
Cyrix-Li-load 24/48-120 Victron KRAKÓW - SERWIS SPRZEDAŻ
Cyrix-Li-load 24/48-120Rozłącznik obciążanie dla LiFePO4
Trzecia linia ochrony akumulatora LiFePO4 to: Cyrix-Li-load odłączy obciążenia od akumulatora, gdy jego wejście sterujące stanie się swobodnie pływające. Jeśli napięcie akumulatora powróci po odłączeniu (co nastąpi, gdy do akumulatora nie są podłączone żadne inne obciążenia), wyjście BMS osiągnie wysoki poziom, a Cyrix włączy się ponownie po 30 sekundach. Po 3 próbach ponownego zaangażowania Cyrix pozostanie wyłączony, dopóki napięcie akumulatora nie wzrośnie do ponad 13 V (odpowiednio 26 V lub 52 V) przez co najmniej 30 sekund (co jest oznacza, że bateria jest ładowana). Alternatywnie można użyć BatteryProtect (zaleta: bardzo niskie zużycie energii).
Cyrix-Li-Load powinien być stosowany do odłączania obciążeń stałoprądowych o napięcich 12 i 24V i natężeniu 120A. Sterowany jest za pomocą systemu zarządzania energią VE.Bus BMS lub smallBMS
Pierwsza linia ochrony: Bateria LiFePO4: zapobieganie podnapięciom, przepięciom i przegrzaniu ogniwa. Pierwszą linią ochrony jest równoważenie komórek. Wszystkie akumulatory Victron LiFePO4 mają zintegrowane równoważenie ogniw.
Druga linia ochrony składa się z:
- wyłączenie obciążenia w przypadku zbliżającego się podnapięcia ogniwa, oraz
- wyłączenie lub zmniejszenie prądu ładowania w przypadku zbliżającego się przepięcia ogniwa
- wysokiej temperatury (>50°C) lub niskiej temperatury (
Cyrix-Li-load 24/48-120Rozłącznik obciążanie dla LiFePO4
Trzecia linia ochrony akumulatora LiFePO4 to: Cyrix-Li-load odłączy obciążenia od akumulatora, gdy jego wejście sterujące stanie się swobodnie pływające. Jeśli napięcie akumulatora powróci po odłączeniu (co nastąpi, gdy do akumulatora nie są podłączone żadne inne obciążenia), wyjście BMS osiągnie wysoki poziom, a Cyrix włączy się ponownie po 30 sekundach. Po 3 próbach ponownego zaangażowania Cyrix pozostanie wyłączony, dopóki napięcie akumulatora nie wzrośnie do ponad 13 V (odpowiednio 26 V lub 52 V) przez co najmniej 30 sekund (co jest oznacza, że bateria jest ładowana). Alternatywnie można użyć BatteryProtect (zaleta: bardzo niskie zużycie energii).
Cyrix-Li-Load powinien być stosowany do odłączania obciążeń stałoprądowych o napięcich 12 i 24V i natężeniu 120A. Sterowany jest za pomocą systemu zarządzania energią VE.Bus BMS lub smallBMS
Pierwsza linia ochrony: Bateria LiFePO4: zapobieganie podnapięciom, przepięciom i przegrzaniu ogniwa. Pierwszą linią ochrony jest równoważenie komórek. Wszystkie akumulatory Victron LiFePO4 mają zintegrowane równoważenie ogniw.
Druga linia ochrony składa się z:
- wyłączenie obciążenia w przypadku zbliżającego się podnapięcia ogniwa, oraz
- wyłączenie lub zmniejszenie prądu ładowania w przypadku zbliżającego się przepięcia ogniwa
- wysokiej temperatury (>50°C) lub niskiej temperatury (
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
09:00 - 17:00
wtorek
09:00 - 17:00
środa
09:00 - 17:00
czwartek
09:00 - 17:00
piątek
09:00 - 17:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie