1 / 3
Szczegóły
Tytuł
FORD MONDEOIII 2.2 TDCi 155KM 1349804
Dostawa
TakNumer referencyjny producenta
752233
Producent części
Garrett
Stan
Używany
Opis
Opis
Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku.
Proszę przeczytać informacje o dostawie !!!!
Numer z tabliczki:
– 752233-0003
– 752233-0002
– 752233-0008
– 752233-0004
– 752233-0009
– 752233-2
– 752233-5008S
– 752233-5004S
– 752233-5009S
– 752233-4
– 752233-9
– 752233-3
– 752233-7
– 752233-8
– 752233-5002S
– 752233-5003S
– 752233-5007S
Numer katalogowy zamienników:
– 5S7Q6K682AB
– 1331070
– 5S7Q6K682AC
– 1349804
– 5S7Q6K682AD
– 1357585
– 5S7Q6K682AE
– 1383649
– 5S7Q6K682AF
– 5S7Q-6K682-AB
– 5S7Q6K682-AC
– 5S7Q-6K682-AD
– 5S7Q-6K682-AE
– 5S7Q-6K682-AF
TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:
FORD Mondeo III 2.2 TDCi
Silnik: Puma
Pojemnosc: 2200 ccm
Moc: 155 KM
Rok produkcji: 01.2004 to 01.2007
Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek?
Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Rozebranie turbosprężarki
Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania.
Mycie wszystkich elementów
Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa.
Wymiana elementów
Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia.
Dynamiczne wyważanie
Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności.
Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii
Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
13 sierpnia 2024 11:01
Informacje o sprzedającym
TURBOLUX Łukasz Reszka
Sprzedający profesjonalny
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 16:00
wtorek
08:00 - 16:00
środa
08:00 - 16:00
czwartek
08:00 - 16:00
piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte