Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 1
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 2
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 3
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 4
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 5
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 6
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 7
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 8
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 9
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 10
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 11
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 12
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 13

1 / 13

Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 1
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 2
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 3
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 4
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 5
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 6
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 7
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 8
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 9
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 10
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 11
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 12
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km - 13

Szczegóły

Tytuł

Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km

Producent części

Volkswagen OE

Stan

Używany

Opis

SILNIK BEZ GŁOWICY PO REGENERACJI Z ZASTOSOWANIEM NOWYCH ELEMENTÓW PRZEBIEG 0 km MOŻLIWY ZAKUP CAŁEGO SŁUPKA Z ODNOWIONĄ GŁOWICĄ, LUB CAŁKOWICIE NOWĄ KOMPLETNĄ GŁOWICĄ KONIECZNY ZWROT SWOJEGO USZKODZONEGO PÓŁSILNIKA NADAJĄCEGO SIĘ DO REGENERACJI CO BYŁO ZROBIONE I CO ZASTOSOWANO : 1.  roztoczone cylindry i wyhonowane na NOWE NADWYMIAROWE TŁOKI Z PIERŚCIENIAMI 2. planowana płyta górna bloku 3. polerowany WAŁ KORBOWY 4. Nowe PANEWKI GŁÓWNE I KORBOWODOWE Kolbenschmid lub Mahle 5. Nowe USZCZELNIACZE WAŁU 6. Nowe ŚRUBY KORBOWODÓW 7. Nowa MISKA OLEJOWA 8. Nowa POMPA OLEJU ( ZASTOSOWANIE NOWYCH ELEMENTÓW TAKICH JAK TŁOKI Z PIERŚCIENIAMI I SWORZNIAMI, A TAKŻE WYCHONOWANIE CYLINDRÓW ORAZ ZASTOSMOWANIE NOWYCH PANEWEK I POMPY OLEJU POWODUJE PRZYWRÓCENIE DO STANU NOWOŚCI SILNIKA POD WZGLĘDEM JEGO DZIAŁANIA i daje znacznie większe rezultaty niż tylko umalowanie bloku i ewentualna wymiana pierścieni tłokowych, przy pozostawieniu zużytych tłoków i cylindrów ) GARANTIE 6 MIESIĘCY DLACZEGO NOWE TŁOKI ? Otóż tłoki zużywają się w wielu miejscach. Między innymi w rowkach pierścieni. ( widok narysunkach)  W takim przypadku tulejowanie bloku zastosowanie używanych tłoków i nowych pierścieni nie przynosi wymiernych rezultatów rezultatów , jeśli chodzi o zużywanie oleju przez silnik. Nasze wieloletnie doświadczenie pokazało że w silnikach Biturbo ten szczegół ma bardzo duży wpływ na apetyt silnika na olej. DLATEGO REGENERACJĘ SILNIKÓW BITURBO PRZEPROWADZAMY WYŁĄCZNIE NA BAZIE NOWYCH KOMPLETNYCH TŁOKÓW RENOMOWANYCH PRODUCENTÓW 

9 kwietnia 2024 9:41

Informacje o sprzedającym

Supersilnikivw

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (33) tego sprzedawcy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store