1 / 13
Szczegóły
Tytuł
Silnik CFC bez GŁOWICY 2.0 bi TDI vw T5 T6 0 km
Producent części
Volkswagen OE
Stan
Używany
Opis
SILNIK BEZ GŁOWICY PO REGENERACJI Z ZASTOSOWANIEM NOWYCH ELEMENTÓW
PRZEBIEG 0 km
MOŻLIWY ZAKUP CAŁEGO SŁUPKA Z ODNOWIONĄ GŁOWICĄ, LUB CAŁKOWICIE NOWĄ KOMPLETNĄ GŁOWICĄ
KONIECZNY ZWROT SWOJEGO USZKODZONEGO PÓŁSILNIKA NADAJĄCEGO SIĘ DO REGENERACJI
CO BYŁO ZROBIONE I CO ZASTOSOWANO :
1. roztoczone cylindry i wyhonowane na NOWE NADWYMIAROWE TŁOKI Z PIERŚCIENIAMI
2. planowana płyta górna bloku
3. polerowany WAŁ KORBOWY
4. Nowe PANEWKI GŁÓWNE I KORBOWODOWE Kolbenschmid lub Mahle
5. Nowe USZCZELNIACZE WAŁU
6. Nowe ŚRUBY KORBOWODÓW
7. Nowa MISKA OLEJOWA
8. Nowa POMPA OLEJU
( ZASTOSOWANIE NOWYCH ELEMENTÓW TAKICH JAK TŁOKI Z PIERŚCIENIAMI I SWORZNIAMI, A TAKŻE WYCHONOWANIE CYLINDRÓW ORAZ ZASTOSMOWANIE NOWYCH PANEWEK I POMPY OLEJU POWODUJE PRZYWRÓCENIE DO STANU NOWOŚCI SILNIKA POD WZGLĘDEM JEGO DZIAŁANIA i daje znacznie większe rezultaty niż tylko umalowanie bloku i ewentualna wymiana pierścieni tłokowych, przy pozostawieniu zużytych tłoków i cylindrów )
GARANTIE 6 MIESIĘCY
DLACZEGO NOWE TŁOKI ?
Otóż tłoki zużywają się w wielu miejscach. Między innymi w rowkach pierścieni. ( widok narysunkach) W takim przypadku tulejowanie bloku zastosowanie używanych tłoków i nowych pierścieni nie przynosi wymiernych rezultatów rezultatów , jeśli chodzi o zużywanie oleju przez silnik.
Nasze wieloletnie doświadczenie pokazało że w silnikach Biturbo ten szczegół ma bardzo duży wpływ na apetyt silnika na olej.
DLATEGO REGENERACJĘ SILNIKÓW BITURBO PRZEPROWADZAMY WYŁĄCZNIE NA BAZIE NOWYCH KOMPLETNYCH TŁOKÓW RENOMOWANYCH PRODUCENTÓW
9 kwietnia 2024 18:45
Informacje o sprzedającym
Supersilnikivw
Sprzedający profesjonalny
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Znajdź na mapie