Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 1
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 2
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 3
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 4
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 5
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 6
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 7
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 8
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 9
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 10
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 11
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 12
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 13
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 14

1 / 14

Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 1
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 2
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 3
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 4
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 5
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 6
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 7
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 8
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 9
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 10
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 11
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 12
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 13
Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ - 14

Szczegóły

Tytuł

Silnik CFC biTDI vw T5 Regenerowany z NOWĄ GŁOWICĄ

Producent części

Volkswagen OE

Stan

Używany

Opis

konieczny zwrot uszkodzonego silnika nadającego się do regeneracji. NOWY !!! bo złożony z fabrycznie nowych elementów roztaczany blok na NOWE NADWYMIAROWE TŁOKI Z nowymi pierścieniami nominalny WAŁ i zastosowano NOWE PANEWKI KOLBENSCHMIT lub ORYGINALNE GŁOWICA  całkowicie nowa KOMPLETNA , wraz nowymi WALKAMI ROZRZĄDU i nową HYDRAULIKĄ NOWE SIMERINGI WAŁU I WALKA ROZRZĄDU nowe ŚRUBY KORBOWODÓW I GŁOWICY nowy SMOK POMPY OLEJU NOWA POMPA OLEJU PORÓWNAJ ZAKRES PRAC I NAKŁAD NA NOWE ELEMENTY Z OFERTAMI INNYCH SPRZEDAJĄCYCH !!!! Zastosowanie Nowych elementów tj. tłoki, głowica, walki, hydraulika, cylindry, śruby, panewki, zimeringi daje znacznie większy rezultat na jakość pracy i żywotność silnika niż umycie tłoków oraz dotarcie starych zaworów i pomalowanie bloku DLACZEGO NOWE TŁOKI ? Otóż tłoki zużywają się w wielu miejscach. Między innymi w rowkach pierścieni. ( widok narysunkach)  W takim przypadku tulejowanie bloku zastosowanie używanych tłoków i nowych pierścieni nie przynosi wymiernych rezultatów rezultatów , jeśli chodzi o zużywanie oleju przez silnik. Nasze wieloletnie doświadczenie pokazało że w silnikach Biturbo ten szczegół ma bardzo duży wpływ na apetyt silnika na olej. DLATEGO REGENERACJĘ SILNIKÓW BITURBO PRZEPROWADZAMY WYŁĄCZNIE NA BAZIE NOWYCH KOMPLETNYCH TŁOKÓW RENOMOWANYCH PRODUCENTÓW W OFERCIE MAM TAKŻE SILNIKI TAŃSZE , WYREMONTOWANE NA BAZIE UŻYWANYCH Komponentów ORAZ Z ZASTOSOWANIEM ODNOWIONYCH GŁOWIC 

9 kwietnia 2024 18:49

Informacje o sprzedającym

Supersilnikivw

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (33) tego sprzedawcy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store