SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 1
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 2
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 3
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 4
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 5
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 6
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 7
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 8
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 9
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 10
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 11
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 12

1 / 12

SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 1
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 2
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 3
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 4
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 5
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 6
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 7
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 8
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 9
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 10
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 11
SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy - 12

Szczegóły

Tytuł

SILNIK DAU DAV 2.0 TDI VW CRAFTER MAN bez głowicy

Producent części

Volkswagen OE

Stan

Używany

Opis

SILNIK BEZ GŁOWICY PO REGENERACJI Z ZASTOSOWANIEM NOWYCH ELEMENTÓW PRZEBIEG 0 km MOŻLIWY ZAKUP CAŁEGO SŁUPKA Z ODNOWIONĄ GŁOWICĄ, LUB CAŁKOWICIE NOWĄ KOMPLETNĄ GŁOWICĄ KONIECZNY ZWROT SWOJEGO USZKODZONEGO PÓŁSILNIKA NADAJĄCEGO SIĘ DO REGENERACJI CO BYŁO ZROBIONE I CO ZASTOSOWANO : 1.  roztoczone cylindry i wyhonowane na NOWE NADWYMIAROWE TŁOKI Z PIERŚCIENIAMI 2. planowana płyta górna bloku 3. polerowany WAŁ KORBOWY 4. Nowe PANEWKI GŁÓWNE I KORBOWODOWE Kolbenschmid lub Mahle 5. Nowe USZCZELNIACZE WAŁU 6. Nowe ŚRUBY KORBOWODÓW 7. Nowy PASEK POMPY 8. Nowa POMPA OLEJU ( ZASTOSOWANIE NOWYCH ELEMENTÓW TAKICH JAK TŁOKI Z PIERŚCIENIAMI I SWORZNIAMI, A TAKŻE WYCHONOWANIE CYLINDRÓW ORAZ ZASTOSMOWANIE NOWYCH PANEWEK I POMPY OLEJU POWODUJE PRZYWRÓCENIE DO STANU NOWOŚCI SILNIKA POD WZGLĘDEM JEGO DZIAŁANIA i daje znacznie większe rezultaty niż tylko umalowanie bloku i ewentualna wymiana pierścieni tłokowych, przy pozostawieniu zużytych tłoków i cylindrów ) GARANTIE 6 MIESIĘCY DLACZEGO NOWE TŁOKI ? Otóż tłoki zużywają się w wielu miejscach. Między innymi w rowkach pierścieni. ( widok narysunkach)  W takim przypadku tulejowanie bloku zastosowanie używanych tłoków i nowych pierścieni nie przynosi wymiernych rezultatów rezultatów , jeśli chodzi o zużywanie oleju przez silnik. Nasze wieloletnie doświadczenie pokazało że w silnikach ten szczegół ma bardzo duży wpływ na apetyt silnika na olej. DLATEGO REGENERACJĘ SILNIKÓW PRZEPROWADZAMY WYŁĄCZNIE NA BAZIE NOWYCH KOMPLETNYCH TŁOKÓW RENOMOWANYCH PRODUCENTÓW posiadam także w ofercie silniki regenerowane z głowicami , oraz silniki pewne używane w opcji bez zdawania uszkodzonego 

9 kwietnia 2024 18:49

Informacje o sprzedającym

Supersilnikivw

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (33) tego sprzedawcy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store