Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 1
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 2
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 3
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 4
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 5
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 6
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 7
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 8
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 9
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 10
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 11
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 12

1 / 12

Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 1
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 2
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 3
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 4
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 5
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 6
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 7
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 8
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 9
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 10
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 11
Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II - 12

Szczegóły

Tytuł

Silnik DAVA DAUA bez GŁOWICY 2.0 TDI vw CRAFTER II

Producent części

Volkswagen OE

Stan

Używany

Opis

SILNIK BEZ GŁOWICY PO REGENERACJI Z ZASTOSOWANIEM NOWYCH ELEMENTÓW PRZEBIEG 0 km MOŻLIWY ZAKUP CAŁEGO SŁUPKA Z ODNOWIONĄ GŁOWICĄ, LUB CAŁKOWICIE NOWĄ KOMPLETNĄ GŁOWICĄ KONIECZNY ZWROT SWOJEGO USZKODZONEGO PÓŁSILNIKA NADAJĄCEGO SIĘ DO REGENERACJI CO BYŁO ZROBIONE I CO ZASTOSOWANO : 1.  roztoczone cylindry i wyhonowane na NOWE NADWYMIAROWE TŁOKI Z PIERŚCIENIAMI 2. planowana płyta górna bloku 3. polerowany WAŁ KORBOWY 4. Nowe PANEWKI GŁÓWNE I KORBOWODOWE Kolbenschmid lub Mahle 5. Nowe USZCZELNIACZE WAŁU 6. Nowe ŚRUBY KORBOWODÓW 7. Nowy PASEK POMPY 8. Nowa POMPA OLEJU ( ZASTOSOWANIE NOWYCH ELEMENTÓW TAKICH JAK TŁOKI Z PIERŚCIENIAMI I SWORZNIAMI, A TAKŻE WYCHONOWANIE CYLINDRÓW ORAZ ZASTOSMOWANIE NOWYCH PANEWEK I POMPY OLEJU POWODUJE PRZYWRÓCENIE DO STANU NOWOŚCI SILNIKA POD WZGLĘDEM JEGO DZIAŁANIA i daje znacznie większe rezultaty niż tylko umalowanie bloku i ewentualna wymiana pierścieni tłokowych, przy pozostawieniu zużytych tłoków i cylindrów ) GARANTIE 6 MIESIĘCY DLACZEGO NOWE TŁOKI ? Otóż tłoki zużywają się w wielu miejscach. Między innymi w rowkach pierścieni. ( widok narysunkach)  W takim przypadku tulejowanie bloku zastosowanie używanych tłoków i nowych pierścieni nie przynosi wymiernych rezultatów rezultatów , jeśli chodzi o zużywanie oleju przez silnik. Nasze wieloletnie doświadczenie pokazało że w silnikach ten szczegół ma bardzo duży wpływ na apetyt silnika na olej. DLATEGO REGENERACJĘ SILNIKÓW PRZEPROWADZAMY WYŁĄCZNIE NA BAZIE NOWYCH KOMPLETNYCH TŁOKÓW RENOMOWANYCH PRODUCENTÓW Posiadam także w ofercie całe silniki regenerowane , a także pewne używane w opcji bez oddawania swojego uszkodzonego. 

9 kwietnia 2024 18:45

Informacje o sprzedającym

Supersilnikivw

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (33) tego sprzedawcy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store