Silnik Renault Trafic 2.0 DCi Euro 6 M9R710
Opis procesu regeneracji:
✅ Wał nominalny oryginał (OE Renault)
✅ Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku
✅ Weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie
✅ Pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra
✅ Honowanie lub nowe tuleje cylindrów 4 szt.
✅ Planowanie płaszczyzny bloku
✅ Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy
✅ Frezowanie gniazd zaworowych
✅ Wymiana prowadnic i uszkodzonych zaworów
✅ Sprawdzona współosiowość wałków głowicy
✅ Docieranie przylgni i zaworów
SILNIK PO PROFESJONALNEJ REGENERACJI, BEZ WAD KONSTRUKCYJNYCH
Wykaz nowych części:
✅ Nowa pompa oleju
✅ Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico)
✅ Nowe panewki główne
✅ Nowe panewki korbowodowe
✅ Nowe uszczelniacze
✅ Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość)
✅ Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt.
✅ Nowe popychacze 16 szt.
✅ Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate)
Dzięki zastosowaniu nowych części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym, wydłużamy żywotność silnika.
Co nas wyróżnia:
✅ Montujemy w cenie zakupu nową chłodnicę oleju oraz pompę paliwa
✅ Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika
✅ Nie wykonujemy częściowej regeneracji
✅ Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat
W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie w Formularzu kontaktowym Allegro numeru VIN modelu lub marka, model i rok produkcji.
Zalecenia producenta i procedura startowa:
✅ Sprawdzenie poziomu oleju wg. zaleceń producenta
✅ Przed uruchomieniem kontrola ciśnienia oleju manometrem (!)
✅ Stała kontrola temperatury w układzie chłodzenia
✅ Eksploatacja do 3000 RPM do pierwszego serwisu olejowego
✅ Pierwsza wymiana oleju po przejechaniu max. 1000 km
✅ Kolejne serwisy po 10.000-15.000 km - zalecenie naszej firmy, wydłużające żywotność silnika!
Zalecenia sprzedawcy:
Pamiętaj, że uruchomienie i dalsza eksploatacja silnika, zależy również od stanu pozostałego osprzętu jednostki napędowej:
✅ Turbosprężarki
✅ Układu wtryskowego (wtryskiwacze | pompa paliwa)
✅ Filtra cząstek stałych DPF
Powyższe zdjęcia przedstawiają rzeczywisty produkt.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone | Kopiowanie zdjęć zabronione
Export all Europe!