1 / 5
Szczegóły
Opis
Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy niezależny
System pneumatyczny dwuobwodowy - kompletnySystem pneumatyczny dwuobwodowy oferuje wiele zalet w porównaniu do sterownika jednoobwodowego. Dzięki niemu możliwe jest niezależne kontrolowanie ciśnienia w każdej z poduszek pneumatycznych. Na przykład, w jednej poduszce można utrzymywać ciśnienie na poziomie 0.5 bar, podczas gdy w drugiej można ustawić ciśnienie na poziomie 7 bar. To rozwiązanie umożliwia precyzyjne wypoziomowanie podłogi w pojeździe, co jest szczególnie przydatne w przypadku kamperów lub pojazdów, gdzie jedna strona jest mocniej obciążona niż druga. Ponadto, dzięki temu sterownikowi, powietrze nie przemieszcza się między poduszkami, co sprawia, że zawieszenie jest dużo bardziej stabilne, na przykład podczas jazdy na zakrętach. Montaż sterowania dwuobwodowego jest szczególnie zalecany w pojazdach o dużej zabudowie, na przykład skrzyniówkach.
Komplet zawiera wszystko co potrzebne do podłączenia kompresora i zbudowania niezależnego sterowania pneumatycznego
Schemat podłączenia.
Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy jest wyposażony w dwa wejścia, które dostarczają powietrze do systemu, oraz posiada dwa wyjścia, które kierują powietrze do lewej i prawej poduszki pneumatycznej. Dodatkowo, do sterownika dołączone jest przyłącze kompresora, które składa się z dwóch wyjść powietrza, na których zamontowane są zawory zwrotne. Te dwa wyjścia są połączone trójnikiem typu Y z gwintowanym przyłączem kompresora.
W zestawie:
- 2 krążki po 8m węża pneumatycznego ośrednicy 6mm
Dedykowane przyłącze kompresora:
Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy:
Sterownik pneumatyczny do zarządzania ciśnieniem w dwóch niezależnych obwodoach pneumatycznych ma wbudowane 2 zaworki które umożliwiają spuszczanie powietrza z każdego obwodu odzielnie. 2 zaworki znajdują się z boku sterownika. Sterownik ma także 20A przełącznik do włączania/wyłączania kompresora. Przełącznik ma diodę LED ułątwiającą lokalizację przełącznika w nocy.
System pneumatyczny dwuobwodowy - kompletnySystem pneumatyczny dwuobwodowy oferuje wiele zalet w porównaniu do sterownika jednoobwodowego. Dzięki niemu możliwe jest niezależne kontrolowanie ciśnienia w każdej z poduszek pneumatycznych. Na przykład, w jednej poduszce można utrzymywać ciśnienie na poziomie 0.5 bar, podczas gdy w drugiej można ustawić ciśnienie na poziomie 7 bar. To rozwiązanie umożliwia precyzyjne wypoziomowanie podłogi w pojeździe, co jest szczególnie przydatne w przypadku kamperów lub pojazdów, gdzie jedna strona jest mocniej obciążona niż druga. Ponadto, dzięki temu sterownikowi, powietrze nie przemieszcza się między poduszkami, co sprawia, że zawieszenie jest dużo bardziej stabilne, na przykład podczas jazdy na zakrętach. Montaż sterowania dwuobwodowego jest szczególnie zalecany w pojazdach o dużej zabudowie, na przykład skrzyniówkach.
Komplet zawiera wszystko co potrzebne do podłączenia kompresora i zbudowania niezależnego sterowania pneumatycznego
Schemat podłączenia.
Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy jest wyposażony w dwa wejścia, które dostarczają powietrze do systemu, oraz posiada dwa wyjścia, które kierują powietrze do lewej i prawej poduszki pneumatycznej. Dodatkowo, do sterownika dołączone jest przyłącze kompresora, które składa się z dwóch wyjść powietrza, na których zamontowane są zawory zwrotne. Te dwa wyjścia są połączone trójnikiem typu Y z gwintowanym przyłączem kompresora.
W zestawie:
- 2 krążki po 8m węża pneumatycznego ośrednicy 6mm
Dedykowane przyłącze kompresora:
- 2 zawory zwrotne
- 4 złączki skręcane do węża pneumatycznego
- mosiężne przyłącze kompresora ze standardowym gwintem wentylowym, taki sam jak przy oponie samochodowej.
- Przyłącze kompresora jest już skręcone i wygląda tak jak na zdjęciu
Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy:
Sterownik pneumatyczny do zarządzania ciśnieniem w dwóch niezależnych obwodoach pneumatycznych ma wbudowane 2 zaworki które umożliwiają spuszczanie powietrza z każdego obwodu odzielnie. 2 zaworki znajdują się z boku sterownika. Sterownik ma także 20A przełącznik do włączania/wyłączania kompresora. Przełącznik ma diodę LED ułątwiającą lokalizację przełącznika w nocy.
29 października 2024 16:45
Informacje o sprzedającym
x-trade
Sprzedawca premium
Sprzedający profesjonalny
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Sprzedawcy premium mają zweryfikowany profil, są ekspertami w branży części i współpracują ściśle z Otomoto.
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu