Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy niezależny - 1
Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy niezależny - 2
Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy niezależny - 3
Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy niezależny - 4
Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy niezależny - 5

1 / 5

Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy niezależny - 1
Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy niezależny - 2
Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy niezależny - 3
Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy niezależny - 4
Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy niezależny - 5

Szczegóły

Tytuł

Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy niezależny

Marka pojazdu

Inny

Dostawa

Tak

Numer referencyjny producenta

ASK_dual_gauge_box_meter

Producent części

x-trade

Marka pojazdu

Inny

Stan

Nowy

Opis

Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy niezależny
System pneumatyczny dwuobwodowy - kompletnySystem pneumatyczny dwuobwodowy oferuje wiele zalet w porównaniu do sterownika jednoobwodowego. Dzięki niemu możliwe jest niezależne kontrolowanie ciśnienia w każdej z poduszek pneumatycznych. Na przykład, w jednej poduszce można utrzymywać ciśnienie na poziomie 0.5 bar, podczas gdy w drugiej można ustawić ciśnienie na poziomie 7 bar. To rozwiązanie umożliwia precyzyjne wypoziomowanie podłogi w pojeździe, co jest szczególnie przydatne w przypadku kamperów lub pojazdów, gdzie jedna strona jest mocniej obciążona niż druga. Ponadto, dzięki temu sterownikowi, powietrze nie przemieszcza się między poduszkami, co sprawia, że zawieszenie jest dużo bardziej stabilne, na przykład podczas jazdy na zakrętach. Montaż sterowania dwuobwodowego jest szczególnie zalecany w pojazdach o dużej zabudowie, na przykład skrzyniówkach.
Komplet zawiera wszystko co potrzebne do podłączenia kompresora i zbudowania niezależnego sterowania pneumatycznego


Schemat podłączenia.
Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy jest wyposażony w dwa wejścia, które dostarczają powietrze do systemu, oraz posiada dwa wyjścia, które kierują powietrze do lewej i prawej poduszki pneumatycznej. Dodatkowo, do sterownika dołączone jest przyłącze kompresora, które składa się z dwóch wyjść powietrza, na których zamontowane są zawory zwrotne. Te dwa wyjścia są połączone trójnikiem typu Y z gwintowanym przyłączem kompresora.


W zestawie:
- 2 krążki po 8m węża pneumatycznego ośrednicy 6mm
Dedykowane przyłącze kompresora:
  • 2 zawory zwrotne
  • 4 złączki skręcane do węża pneumatycznego
  • mosiężne przyłącze kompresora ze standardowym gwintem wentylowym, taki sam jak przy oponie samochodowej.
  • Przyłącze kompresora jest już skręcone i wygląda tak jak na zdjęciu


Sterownik pneumatyczny dwuobwodowy:
Sterownik pneumatyczny do zarządzania ciśnieniem w dwóch niezależnych obwodoach pneumatycznych ma wbudowane 2 zaworki które umożliwiają spuszczanie powietrza z każdego obwodu odzielnie. 2 zaworki znajdują się z boku sterownika. Sterownik ma także 20A  przełącznik do włączania/wyłączania kompresora. Przełącznik ma diodę LED ułątwiającą lokalizację przełącznika w nocy.


 

23 listopada 2024 18:28

Informacje o sprzedającym

x-trade

  • Sprzedawca premium

    Sprzedawca premium

  • Sprzedawcy premium mają zweryfikowany profil, są ekspertami w branży części i współpracują ściśle z Otomoto.

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (26) tego sprzedawcy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store