1 / 4
Szczegóły
Tytuł
TOYOTA RAV IV III 2.0 D4D WAŁ NAPĘDOWY
Marka pojazdu
ToyotaModel pojazdu
RAV4Generacja
III (2006-2012)Dostawa
TakStan
Używany
Główne usługi sprzedającego
Serwis opon / przechowalnia
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Opis
✴️ WAŁ NAPĘDOWY
✴️ MARKA: TOYOTA
✴️ MODEL: RAV IV III
✴️ SILNIK: 2.0 D4D
✴️ NUMER CZĘŚCI:
✴️ WERSJA:
✅ CZĘŚCI SĄ SPRAWDZONE, SPRAWNE
✅ ROZRUCHOWA GWARANCJA 14 DNI
✅ PIESEMNA GWARANCJA NA SILNIKI 30 DNI
✅ GOTOWE DO ZAŁOŻENIA
⏩ KONTAKT TYLKO TELEFONICZNY ⏪
Możliwość wystawienia faktury VAT.
MOŻLIWA WYSYŁKA ZA POBRANIEM. ⚡
Wysyłka za pobraniem - kurier DPD
Cena wysyłki uzależniona jest od wielkości i wagi towaru.
CENA ZA SZTUKĘ NA ZDJĘCIACH
MOŻLIWY DOWÓZ DO KLIENTA
⚡(ZWOLEŃ, RADOM, LUBLIN, PUŁAWY)⚡
MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY.
ZAPRASZAMY PO ODBIÓR OSOBISTY
PN-PT: 8.00 DO 17.00
SOB: 8.00 DO 13.00
POSIADAMY RÓWNIEŻ INNE CZĘŚCI DO TEGO MODELU I MARKI
ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE OFERTY
❗ZAPRASZAMY DO NASZEGO
ZAKŁADU WULKANIZACYJNEGO❗
Posiadamy 3000 opon na stanie!
Przy zakupie części elektronicznych tj. sterowniki, czujniki moduły itp. Prosimy o przemyślenie zakupu gdyż nie przyjmujemy zwrotów tego typu części. Istnieje jedynie możliwość wymiany!
Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za błędne diagnozy oraz źle wybraną część przez kupującego (różnica w numerze części, silniku, kolorze itp.)
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży, chętnie pomożemy przy zakupie odpowiednich części.
W przypadku zwrotu zamówionych części zwracamy tylko koszt zakupionej części. Podstawą reklamacji jest nienaruszony stan plomb gwarancyjnych oraz oryginał dowodu zakupu: paragon lub faktura.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, zwrot następuję na wskazane przez kupującego konto bankowe.
Nie zwracamy kosztów montażu i demontażu.
1. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy podczas doręczenia w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń (karton, folia bąbelkowa, nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń/braków. Niezbędny druk posiada kurier. Następnie podpisany protokół należy przesłać do nadawcy.
Brak spisanego w dniu doręczenia protokołu, uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy.
10 sierpnia 2024 11:41
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 17:00
wtorek
08:00 - 17:00
środa
08:00 - 17:00
czwartek
08:00 - 17:00
piątek
08:00 - 17:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
Zamknięte