TOYOTA YARIS II FOTEL LEWY PRZÓD 5D - 1
TOYOTA YARIS II FOTEL LEWY PRZÓD 5D - 2
TOYOTA YARIS II FOTEL LEWY PRZÓD 5D - 3
TOYOTA YARIS II FOTEL LEWY PRZÓD 5D - 4
TOYOTA YARIS II FOTEL LEWY PRZÓD 5D - 5

1 / 5

TOYOTA YARIS II FOTEL LEWY PRZÓD 5D - 1
TOYOTA YARIS II FOTEL LEWY PRZÓD 5D - 2
TOYOTA YARIS II FOTEL LEWY PRZÓD 5D - 3
TOYOTA YARIS II FOTEL LEWY PRZÓD 5D - 4
TOYOTA YARIS II FOTEL LEWY PRZÓD 5D - 5

Szczegóły

Tytuł

TOYOTA YARIS II FOTEL LEWY PRZÓD 5D

Marka pojazdu

Toyota

Marka pojazdu

Toyota

Stan

Używany

Główne usługi sprzedającego

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

Opis

TOYOTA YARIS II FOTEL LEWY PRZÓD 5D CENA ZA SZTUKĘ MOŻLIWOŚĆ WYSTAWIENIA FAKTURY VAT POSIADAMY RÓWNIEŻ INNE CZĘŚCI DO TEGO MODELU I MARKI ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE OFERTY Udzielamy 10 - dniowej gwarancji rozruchowej. Na silniki 30 - dniowej gwarancji na piśmie, a na skrzynie 14 dni gwarancji pisemnej. Wysyłka kurierem DPD, bądź palety firmą DHL. Cena wysyłki uzależniona jest od wagi i wielkości towaru. Możliwy odbiór osobisty. Możliwy dowóz do klienta (kompletnych przodów, części blacharskich ciętych, szyb itp.) Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za błędne diagnozy. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży, chętnie pomożemy przy zakupie odpowiednich części. W przypadku zwrotu zamówionych części zwracamy tylko koszt zakupionej części. Podstawą reklamacji jest nienaruszony stan plomb gwarancyjnych oraz oryginał dowodu zakupu: paragon lub faktura. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, zwrot następuję na wskazane przez kupującego konto bankowe. Nie zwracamy kosztów montażu i demontażu. 1. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy podczas doręczenia, w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń (karton, folia bąbelkowa, nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń/braków. Niezbędny druk posiada kurier. Następnie podpisany protokół należy przesłać do nadawcy. Brak spisanego w dniu doręczenia protokołu, uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy. 

14 sierpnia 2024 16:27

Informacje o sprzedającym

OPELCAR

OPELCAR
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (14073) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 17:00

  • wtorek

    08:00 - 17:00

  • środa

    08:00 - 17:00

  • czwartek

    08:00 - 17:00

  • piątek

    08:00 - 17:00

  • sobota

    08:00 - 13:00

  • niedziela

    Zamknięte