Regenerowana Turbosprężarka o numerze 5439 988 0027 LUB 5439 988 0002
Renault
CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.5 dCi
– Pojemność: 1461
– Moc (KM): 100
– Moc (kW): 74
– Produkowany: 2004-01-01 - do teraz
– Kod silnika: K9K 712
GRAND SCENIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM02, JM13)
– Pojemność: 1461
– Moc (KM): 101
– Moc (kW): 74
– Produkowany: 2004-01-01 - do teraz
– Kod silnika: K9K 728
GRAND SCENIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM02, JM13)
– Pojemność: 1461
– Moc (KM): 106
– Moc (kW): 78
– Produkowany: 2005-01-01 - do teraz
– Kod silnika: K9K 732
MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi
– Pojemność: 1461
– Moc (KM): 101
– Moc (kW): 74
– Produkowany: 2003-10-01 – 2006-03-01
– Kod silnika: K9K 728, K9K 729
MEGANE II kombi (KM0/1_) 1.5 dCi
– Pojemność: 1461
– Moc (KM): 101
– Moc (kW): 74
– Produkowany: 2004-02-01 – 2006-03-01
– Kod silnika: K9K 728, K9K 729
MEGANE II sedan (LM0/1_) 1.5 dCi
– Pojemność: 1461
– Moc (KM): 101
– Moc (kW): 74
– Produkowany: 2004-02-01 – do teraz
– Kod silnika: K9K 728, K9K 729
SCENIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM02, JM13)
– Pojemność: 1461
– Moc (KM): 101
– Moc (kW): 74
– Produkowany: 2003-11-01 – do teraz
– Kod silnika: K9K 728, K9K 729
UWAGA!
REGENEROWANĄ TURBOSPRĘŻARKĘ KUPUJESZ W TAKIEJ CENIE TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZY ODDANIU STAREJ
TURBOSPRĘŻARKI
USZKODZONE TURBOSPRĘŻARKI PRZYJMUJEMY RÓWNIEŻ KOMPLETNE. NIE PRZYJMUJEMY TURBOSPRĘŻAREK Z USZKODZONYMI KOLEKTORAMI WYDECHOWYMI, USZKODZONYMI STEROWNIKAMI ELEKTRYCZNYMI (POŁAMANE WTYCZKI ITP.), BEZ GRUSZEK PODCIŚNIENIOWYCH.
DLACZEGO MY?
- UŻYWAMY TYLKO NOWYCH, ORYGINALNYCH, NAJLEPSZEJ JAKOŚCI CZĘŚCI!
- REALIZACJA W 24H!
- BEZ LIMITU KILOMETRÓW!
- REGENERACJA ODBYWA SIE NA RENOMOWANYCH, ŚWIATOWEJ KLASY MASZYNACH!
JAK TO ROBIMY?
Sercem turbosprężarki jest „core” – to on zapewnia poprawną pracę sprężarki i dlatego właśnie bez względu na stan otrzymanej do regeneracji sprężarki zawsze wymieniamy wszystkie części na absolutnie nowe. Krótko mówiąc cały środek jest wymieniany. Tylko w ten sposób zregenerowana turbina ma właściwości nowej.
TAK ZREGENEROWANA TURBOSPRĘŻARKA JEST JAK NOWA!
Proces regeneracji.
Mycie
Polega na dokładnym oczyszczeniu korpusu, który jest obudową turbiny i nie podlega zużyciu. Serce turbosprężarki czyli "core" wymieniamy zawsze na nowe, oryginalne podzespoły.
Szkiełkowanie
Dzięki temu procesowi turbina oczyszczana jest ze wszystkich nalotów, sadzy. Ten etap pozwala przywrócić korpusowi stan nowości.
Wyważanie
Po zmontowaniu turbosprężarka jest sprawdzana na szczelność oraz wyważana do prędkości 200 000 obr/min na maszynach firmy CIMAT
Turbotest
Po zmontowaniu turbosprężarka jest ustawiana na maszynie CIMAT TurboTest. TurboTest to urządzenie służące do sprawdzania i regulacji układów zmiennej geometrii oraz do pomiaru wydajności turbosprężarek.
Oferowane przez nas turbosprężarki są towarem najwyższej jakości oraz spełniają światowe normy.
Serwisujemy Klientów detalicznych jak i hurtowych na terenie Polski oraz poza jej granicami.
Cena podana w ogłoszeniu obowiązuje jeśli dokonujesz zwrotu uszkodzonej. W zakładce (na dole aukcji) znajdziesz informacje o metodach wymiany turbosprężarki.