1 / 3
20 czerwca 2024 10:13
Szczegóły
Tytuł
VW PASSAT 2.0 110-170KM CBDC CFJA 03L253056HV
Dostawa
TakNumer referencyjny producenta
54409700007
Producent części
KKK
Stan
Używany
Kompatybilność części
NOWOŚĆ
Sprawdź, czy Twój pojazd znajduje się na poniższej liście:
Opis
Opis
Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku.
Numer z tabliczki:
– 5440 988 0036
– 5440 988 0036
– 5440 988 0021
– 5440 970 0021
– 5440 988 0007
– 5440 970 0007
– 5440 988 0002
– 5440 970 0002
Numer katalogowy zamienników:
– 03L253010G
– 03L253010GX
– 03L253010GV
– 03L253056T
– 03L253056G
– 03L253019P
TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:
Seat Alhambra II 2.0 TDI Silnik: CFFB Pojemność: 1968 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 05.2010
Seat Alhambra II 2.0 TDI Silnik: CFFE Pojemność: 1968 ccm Moc: 115 KM Rok produkcji: od 10.2011
Seat Altea 2.0 TDI Silnik: CFHC Pojemność: 1968 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 05.2010
Seat Leon 2.0 TDI Silnik: CFHC Pojemność: 1968 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 05.2010
Skoda Octavia II 2.0 TDI Silnik: CFHC Pojemność: 1968 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 05.2010
Skoda Yeti 2.0 TDI Silnik: CFHC Pojemność: 1968 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 11.2009
Volkswagen Caddy 2.0 TDI Silnik: CFJA Pojemność: 1968 ccm Moc: 170 KM Rok produkcji: 06.2012 do 06.2015
Volkswagen Golf VI 2.0 TDI Silnik: CBDC Pojemność: 1968 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: 10.2008 do 07.2009
Volkswagen Passat B7 2.0 TDI Silnik: CFHC Pojemność: 1968 ccm moc: 140 KM Rok produkcji: od 05.2010
Volkswagen Sharan II 2.0 TDI Silnik: CFFB Pojemność: 1968 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 05.2010
Volkswagen Sharan II 2.0 TDI Silnik: CFFE Pojemność: 1968 ccm Moc: 115 KM Rok produkcji: od 10.2011
Volkswagen Touran 2.0 TDI Silnik: CFHC Pojemność: 1968 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 05.2010
Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek?
Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Rozebranie turbosprężarki
Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania.
Mycie wszystkich elementów
Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa.
Wymiana elementów
Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia.
Dynamiczne wyważanie
Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności.
Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii
Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 16:00
wtorek
08:00 - 16:00
środa
08:00 - 16:00
czwartek
08:00 - 16:00
piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte