YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 1
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 2
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 3
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 4
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 5
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 6
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 7
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 8
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 9

1 / 9

YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 1
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 2
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 3
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 4
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 5
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 6
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 7
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 8
YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM. - 9

9 września 2024 10:51

Szczegóły

Tytuł

YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAM.

Dostawa

Tak

Stan

Nowy

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

Pompka podciśnieniowo-ciśnieniowa do układu hamulcowego, wakuometr YATO YT-0674 Pompka podciśnieniowa jest wielofunkcyjnym urządzeniem służącym do diagnostyki systemów w samochodach i technice, których działanie jest oparte na ciśnieniu lub podciśnieniu. Wyposażona jest w akcesoria umożliwiające wykorzystanie w niemal każdym silniku lub układzie. Pompka YT-0674 jest wyposażona w przełącznik, który w zależności od położenie pozwala na wytworzenie podciśnienia lub ciśnienia. Przesunięcie przełącznika w kierunku wylotu pompki spowoduje, że podczas pompowania będzie wytwarzane podciśnienie. Przełącznik przesunięty w kierunku rękojeści spowoduje, że podczas pompowania będzie wytwarzane ciśnienie. Zakres pomiaru: od -1 do 3 bar. Dane techniczne – Waga brutto (kg): 2.0000 – Ilość elementów [szt.]: 22 Przeznaczenie / Zastosowanie Za pomocą pompki można przeprowadzić diagnostykę m.in. poniższych systemów i układów: Urządzenia skomputeryzowanego sterownia silnika: – barometryczny czujnik ciśnienia (BARO) – system PCV – system recyrkulacji spalin (EGR) – grubowarstwowe czujniki ciśnienia (MAP) Urządzenia sterowania zapłonem: – podciśnieniowe wyprzedzenie zapłonu – zawór opóźniający: SDV, RCV Układ hamulcowy: – hamulce klasyczne – hamulce ABS – hamulce pneumatyczne – przewody hamulcowe – serwomechanizm hamulcowy Inne systemy: – klimatyzacja – tempomat – zbiornik paliwa i instalacja paliwowa – podciśnieniowy system domykania drzwi Sposób użycia Diagnostyka systemu recyrkulacji spalin (EGR) Zawór systemu EGR jest przykładem zaworu uruchamianego przez podciśnienie. W przypadku braku podciśnienia zawór jest zamknięty i spaliny nie wydostają się z zaworu. W przypadku doprowadzenia podciśnienie do zaworu, zostaje on otwarty, umożliwiając recyrkulację spalin. Diagnostyka grubowarstwowych czujników ciśnienia (MAP) – Zmontować układ pompki i zbiornika jak w przypadku odpowietrzania zacisków hamulcowych, a następnie podłączyć do przyłącza podciśnieniowego czujnika. – Naciskać dźwignię pompki, aż wskazówka pokaże -0,5 bara. Zakończyć pompowanie i obserwować wskazówkę, powinna być nieruchoma. Jeśli wskazówka się porusza, oznacza to uszkodzenie czujnika MAP. – W trakcie pracy czujnik MAP wysyła sygnały zwrotne do komputera sterującego. Sygnał ma częstotliwość pomiędzy 85 Hz, a 160 Hz w zależności od poziomu podciśnienia. Do pomiaru częstotliwości konieczny jest częstościomierz, należy go podłączyć zgodnie z instrukcją czujnika i miernika. Odpowietrzanie zacisków hamulcowych. – Upewnić się, że zbiornik wyrównawczy układu hamulcowego jest wypełniony płynem do nominalnej objętości. – Odpowietrzanie przeprowadzić według poniższej kolejności: - pompa hamulcowa, jeśli jest wyposażona w zawór odpowietrzający - zaciski hamulcowe w kolejności od położonego najbliżej pompy hamulcowej do położonego najdalej – Podłączyć krótki przewód elastyczny do przyłącza umieszczonego na spodzie pokrywy zbiornika pompy. – Zamknąć zbiornik pompy za pomocą pokrywy. – Podłączyć długie przewody elastyczne do przyłączy pokrywy. Koniec jednego z długich węży pod-łączyć do pompki, a drugiego do zaworu odpowietrzającego (kalamitki) zacisku hamulcowego. W razie potrzeby posłużyć się adapterem. – Nacisnąć dźwignię pompki 10 - 15 razy, aby wytworzyć podciśnienie w zbiorniku pompy. – Odkręcić zawór odpowietrzający o 1/4 - 1/2 obrotu, tak aby zbiornik pompy wypełnił się płynem do wysokości około 5 cm. Dokręcić zawór odpowietrzający. – Odłączyć przewód pompki od zaworu odpowietrzającego, procedura odpowietrzania zacisku została zakończona. – Przed powtórzeniem procedury odpowietrzania w kolejnym zacisku opróżnić zbiornik pompy z płynu hamulcowego oraz uzupełnić poziom płynu hamulcowego w instalacji hamulcowej, do nominalnego poziomu. 

Informacje o sprzedającym

ELEKTROGIN S.C. D.GINTER M.GINTER

ELEKTROGIN S.C. D.GINTER M.GINTER
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (5972) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    07:00 - 17:00

  • wtorek

    07:00 - 17:00

  • środa

    07:00 - 17:00

  • czwartek

    07:00 - 17:00

  • piątek

    07:00 - 17:00

  • sobota

    08:00 - 12:00

  • niedziela

    Zamknięte