Carado A464 - 1
Carado A464 - 2
Carado A464 - 3
Carado A464 - 4
Carado A464 - 5
Carado A464 - 6
Carado A464 - 7
Carado A464 - 8
Carado A464 - 9
Carado A464 - 10
Carado A464 - 11
Carado A464 - 12
Carado A464 - 13
Carado A464 - 14
Carado A464 - 15
Carado A464 - 16
Carado A464 - 17
Carado A464 - 18
Carado A464 - 19
Carado A464 - 20
Carado A464 - 21
Carado A464 - 22
Carado A464 - 23
Carado A464 - 24
Carado A464 - 25
Carado A464 - 26
Carado A464 - 27
Carado A464 - 28
Carado A464 - 29
Carado A464 - 30
Carado A464 - 31
Carado A464 - 32
Carado A464 - 33
Carado A464 - 34
Carado A464 - 35
Carado A464 - 36
Carado A464 - 37
Carado A464 - 38
Carado A464 - 39
Carado A464 - 40

1 / 40

Carado A464 - 1
Carado A464 - 2
Carado A464 - 3
Carado A464 - 4
Carado A464 - 5
Carado A464 - 6
Carado A464 - 7
Carado A464 - 8
Carado A464 - 9
Carado A464 - 10
Carado A464 - 11
Carado A464 - 12
Carado A464 - 13
Carado A464 - 14
Carado A464 - 15
Carado A464 - 16
Carado A464 - 17
Carado A464 - 18
Carado A464 - 19
Carado A464 - 20
Carado A464 - 21
Carado A464 - 22
Carado A464 - 23
Carado A464 - 24
Carado A464 - 25
Carado A464 - 26
Carado A464 - 27
Carado A464 - 28
Carado A464 - 29
Carado A464 - 30
Carado A464 - 31
Carado A464 - 32
Carado A464 - 33
Carado A464 - 34
Carado A464 - 35
Carado A464 - 36
Carado A464 - 37
Carado A464 - 38
Carado A464 - 39
Carado A464 - 40

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Marka pojazdu

Carado

Model pojazdu

A464

Rok produkcji

2016

Przebieg

75 000 km

Pojemność skokowa

1 956 cm3

Moc

150 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Rodzaj paliwa

Diesel

Typ nadwozia

Kamper

Kolor

Biały

Liczba miejsc

5

Kraj pochodzenia

Niemcy

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Pierwszy właściciel (od nowości)

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Dopuszczalna masa całkowita

3500 kg

Dopuszczalna ładowność

500 kg

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

ABS

ASR (kontrola trakcji)

Centralny zamek

Elektryczne szyby

ESP (stabilizacja toru jazdy)

Immobilizer

Kabina sypialna

Klimatyzacja manualna

Komputer pokładowy

Kuchnia

Lodówka

Nawigacja GPS

Ogrzewanie postojowe

Poduszka powietrzna kierowcy

Poduszka powietrzna pasażera

Regulowane zawieszenie

Tempomat

Toaleta

Tuner TV

Wspomaganie kierownicy

Bluetooth

CD

Radio niefabryczne

Opis

CARADO A 464 zabudowa typu alkowa na podwoziu Fiata o DMC 3500 kg czyli na kat. B prawa jazdy, 6 osobowy do spania i aktualnie zarejestrowany jako 5 osobowy do jazdy, istnieje możliwość zmiany homologacji na 6 miejscowy do jazdy (zamontowane pasy dla 6 osób) bez zmiany DMC lub zmiana DMC na 3850 kg i 6 miejscowy bez żadnych zmian konstrukcyjnych (konieczna kat. C)


Dla tych co nie wiedzą co to CARADO to jest to budżetowa marka Erwin Hymer Group produkowana w Niemczech, która wyróżnia się na tle aut marek włoskich czy hiszpańskich w podobnej cenie, bardzo dobrą jakością wykonania i jakością użytych materiałów. Bliźniacza marka Sunlight


Wymiary auta

Długość 724 cm

Szerokość 232 cm

Wysokość 314 cm


Zbiornik wody czystej 122l

Zbiornik wody szarej 92l


Największe łóżka w tej klasie 160x210 cm w alkowie i 155x210 z tyłu


Największy w klasie garaż o szerokości do 155cm i wysokości 129 cm mieści z powodzeniem 4 rowery 4 krzesła duży stół 2 hulajnogi 2 supy i jeszcze całą masę innych niezbędnych na wakacjach rzeczy


Kamper kupiony przeze mnie jako nowy w czerwcu 2016r, u niemieckiego dealera wyprodukowany pod moje specjalne zamówienie i jestem jego pierwszym i jedynym właścicielem i jedynym kierowcą. Przebieg głównie autostradowy podczas naszych rodzinnych wyjazdów po Polsce i Europie.


NIGDY NIE WYPOŻYCZANY


BEZWYPADKOWY


Wyposażenie:

Zbiornik paliwa 120l

Felgi aluminiowe 16 cali

Podgrzewane i el. ustawiane lusterka

Klimatyzacja

Tempomat

Duża lodówka (159l) z osobnym dużym zamrażalnikiem (29l) zasilana gaz/12V/230V

Łazienka z osobną kabiną prysznicową

Moskitiery i rolety we wszystkich oknach w ścianie i na dachu w zabudowie

Moskitiera w drzwiach wejściowych

Dach z laminatu PS z powłoką antygradową

Elektrycznie rozkładane schody Thule

Klimatyzacja zabudowy Dometic freshjet 2200

Markiza Thule Omnistor 4,5m

Bagażnik Hymer na 4 rowery

Zestaw multimedialny z wbudowaną nawigacją dla kamperów

Kamera cofania Dometic

Koło zapasowe

Poduszki pneumatyczne tylnej osi na 2 osobnych obwodach umożliwiają poziomowanie na postoju a podczas jazdy zmianę sztywności zawieszenia i zmianę prześwitu co jest przydatne na serpentynach czy ciasnych górskich campingach

Oswietlenie wnętrza 100% LED

2 akumulatory AGM po 95 Ah wymienione w 2021r

Solary 150W

Przetwornica 300W

Telewizor LED 22cale z uchwytem teleskopowym chowany w szafce nad lodówką obracany (możliwość oglądania od strony szoferki i od strony sypialni)


Dodatkowo dodałem poniższe:

Reduktor Truma DUOControl umożliwiający używanie gazu podczas jazdy np. do ogrzewania, po zużyciu całego gazu automatyczne przełącza zasilanie na drugą butlę

Truma EisEx - system antyzamarzaniowy reduktora wskazujący też która butla jest w użyciu

Panel Truma CP

Rolety zaciemniające w szoferce Dometic że świetną izolacją, przednia zaciągana od dołu,

Obrotnica fotela pasażera

gniazda 7x usb i 4x230V

System wentylacji toalety SOG

Prysznic zewnętrzny z ciepłą i zimą wodą

Regulacja podparcia lędźwiowego w fotelu kierowcy i pasażera

Amortyzatory drzwi wejściowych zabudowy i drzwi garażu

Zamki antywłamaniowe HeoSafe w drzwiach szoferki zamykane na klucz od wewnątrz

Dodatkowy zamek antywłamaniowy HeoSafe w drzwiach zabudowy

(wszystkie zamki heoSafe z systemem jednego klucza)

Oswietlenie ambientowe LED że ściemniaczem w całym kamperze

Wentylator lodówki

Wykładzina dywanowa


Kamper w wersji zimowej - testowany przy temp -15 spisał się w 100 %

Poza fabrycznie zamontowanym piecem Truma o mocy 6 KW i izolowanym zbiornikiem wody szarej dodatkowo zamontowałem wspomniany już EisEx oraz dwustopniowe podgrzewanie syfonów, zaworu szarej wody i samego zbiornika oraz dodatkową izolację rur szarej wody.


Silnik 2,0 Multijet II moc 115 KM bez AdBlue. Na hamowni przy przebiegu 2000 km osiąga ok 120 KM ale podniesiono moc w profesjonalnej firmie do 150 KM wg wykresu z hamowni, taka zmiana nie wpływa na skrócenie żywotności silnika a poprawia komfort i dynamikę jazdy. Zużycie paliwa ok 11-12l na drogach krajowych do 13-14l na autostradzie przy ok 110-120 km/h.


Zgodnie z zaleceniami w/w firmy:

Płukanka Liqui Moly przed każdą wymianą oleju

Wymiana oleju na Motul x-clean 5W40 co rok/10000 km (zamiast wg Fiata 2 lata/30000 km)

Wymiana filtra powietrza co roku

Czyszczenie EGR co 30000 km


Ponadto 1x w roku serwis klimatyzacji i czyszczenie i konserwacja hamulców

wymiana płynu hamulcowego co 2 lata

Przy przebiegu 60000 km po 6 latach wymiana rozrządu oraz paska i rolki PK (alternator po regeneracji)

Ostatni przegląd czerwiec 2024r przy przebiegu 69000 km


W aucie są całoroczne opony Continental Vanco Camper z homologacją opony zimowej (3PMFS) z doskonałą trakcją na śniegu i błocie pośniegowym, przy ruszaniu pod górę na trawie po deszczu też są bez porównania lepsze niż typowe letnie opony.


Stan auta oceniam na 5+, (6 to z fabryki)

Jedyne 3 istotne uszkodzenia jako aspekt wyłącznie estetyczny to:

odprysk na szybie przedniej średnicy 1 cm w dolnej części poza polem widzenia, powstał w 2 roku eksploatacji i nic się z nim dalej nie dzieje.

Lewa ściana zabudowy na niewielkie ale liczne „wgniotki” widoczne pod światło po gradobiciu (pamiątka z Wenecji 2018), nie da się ich "wyciągnąć" bo poszycie w Carado jest aluminiowe, ściana prawa i dach bez uszkodzeń.

Odbarwienia okleiny zabudowy po lewej stronie przy szoferce na skutek reakcji z chemią do czyszczenia auta.


Podwozie bez korozji i bez luzów w zawieszeniu


Auto formalnie jest zarejestrowane z rokiem produkcji 2015 bo Pan "uczony" diagnosta na stacji okręgowej stwierdził rok produkcji na podstawie daty homologacji podwozia, ta jest z roku 2015 ale np szyby mają datę 2016 i zabudowa też jest z roku 2016. Pierwsza rejestracja jest 14.06.2016. W ogóle podejście niektórych diagnostów do kamperów to historia na książkę, kto ma takie auto ten wie.


Przegląd i OC ważne do czerwca 2025r

Na auto wystawiam fakturę VAT 23%, podana cena brutto,

możliwy leasing.


Auto znajduje się w Szczecinie i tu można go oglądać po wcześniejszym umówieniu się.


Jeśli szukasz przestronnego rodzinnego bezproblemowego i bezwypadkowego auta dla swojej rodziny to ta oferta jest dla Ciebie

 

23 października 2024 1:13

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Szczecin, Zachód

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store