1 / 40
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Marka pojazdu
CaradoModel pojazdu
A464
Rok produkcji
2016
Przebieg
75 000 km
Pojemność skokowa
1 956 cm3
Moc
150 KM
Skrzynia biegów
ManualnaRodzaj paliwa
DieselTyp nadwozia
KamperKolor
BiałyLiczba miejsc
5
Kraj pochodzenia
NiemcyZarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
TakBezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakDopuszczalna masa całkowita
3500 kg
Dopuszczalna ładowność
500 kg
Stan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
ASR (kontrola trakcji)
Centralny zamek
Elektryczne szyby
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Immobilizer
Kabina sypialna
Klimatyzacja manualna
Komputer pokładowy
Kuchnia
Lodówka
Nawigacja GPS
Ogrzewanie postojowe
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Regulowane zawieszenie
Tempomat
Toaleta
Tuner TV
Wspomaganie kierownicy
Bluetooth
CD
Radio niefabryczne
Opis
CARADO A 464 zabudowa typu alkowa na podwoziu Fiata o DMC 3500 kg czyli na kat. B prawa jazdy, 6 osobowy do spania i aktualnie zarejestrowany jako 5 osobowy do jazdy, istnieje możliwość zmiany homologacji na 6 miejscowy do jazdy (zamontowane pasy dla 6 osób) bez zmiany DMC lub zmiana DMC na 3850 kg i 6 miejscowy bez żadnych zmian konstrukcyjnych (konieczna kat. C)
Dla tych co nie wiedzą co to CARADO to jest to budżetowa marka Erwin Hymer Group produkowana w Niemczech, która wyróżnia się na tle aut marek włoskich czy hiszpańskich w podobnej cenie, bardzo dobrą jakością wykonania i jakością użytych materiałów. Bliźniacza marka Sunlight
Wymiary auta
Długość 724 cm
Szerokość 232 cm
Wysokość 314 cm
Zbiornik wody czystej 122l
Zbiornik wody szarej 92l
Największe łóżka w tej klasie 160x210 cm w alkowie i 155x210 z tyłu
Największy w klasie garaż o szerokości do 155cm i wysokości 129 cm mieści z powodzeniem 4 rowery 4 krzesła duży stół 2 hulajnogi 2 supy i jeszcze całą masę innych niezbędnych na wakacjach rzeczy
Kamper kupiony przeze mnie jako nowy w czerwcu 2016r, u niemieckiego dealera wyprodukowany pod moje specjalne zamówienie i jestem jego pierwszym i jedynym właścicielem i jedynym kierowcą. Przebieg głównie autostradowy podczas naszych rodzinnych wyjazdów po Polsce i Europie.
NIGDY NIE WYPOŻYCZANY
BEZWYPADKOWY
Wyposażenie:
Zbiornik paliwa 120l
Felgi aluminiowe 16 cali
Podgrzewane i el. ustawiane lusterka
Klimatyzacja
Tempomat
Duża lodówka (159l) z osobnym dużym zamrażalnikiem (29l) zasilana gaz/12V/230V
Łazienka z osobną kabiną prysznicową
Moskitiery i rolety we wszystkich oknach w ścianie i na dachu w zabudowie
Moskitiera w drzwiach wejściowych
Dach z laminatu PS z powłoką antygradową
Elektrycznie rozkładane schody Thule
Klimatyzacja zabudowy Dometic freshjet 2200
Markiza Thule Omnistor 4,5m
Bagażnik Hymer na 4 rowery
Zestaw multimedialny z wbudowaną nawigacją dla kamperów
Kamera cofania Dometic
Koło zapasowe
Poduszki pneumatyczne tylnej osi na 2 osobnych obwodach umożliwiają poziomowanie na postoju a podczas jazdy zmianę sztywności zawieszenia i zmianę prześwitu co jest przydatne na serpentynach czy ciasnych górskich campingach
Oswietlenie wnętrza 100% LED
2 akumulatory AGM po 95 Ah wymienione w 2021r
Solary 150W
Przetwornica 300W
Telewizor LED 22cale z uchwytem teleskopowym chowany w szafce nad lodówką obracany (możliwość oglądania od strony szoferki i od strony sypialni)
Dodatkowo dodałem poniższe:
Reduktor Truma DUOControl umożliwiający używanie gazu podczas jazdy np. do ogrzewania, po zużyciu całego gazu automatyczne przełącza zasilanie na drugą butlę
Truma EisEx - system antyzamarzaniowy reduktora wskazujący też która butla jest w użyciu
Panel Truma CP
Rolety zaciemniające w szoferce Dometic że świetną izolacją, przednia zaciągana od dołu,
Obrotnica fotela pasażera
gniazda 7x usb i 4x230V
System wentylacji toalety SOG
Prysznic zewnętrzny z ciepłą i zimą wodą
Regulacja podparcia lędźwiowego w fotelu kierowcy i pasażera
Amortyzatory drzwi wejściowych zabudowy i drzwi garażu
Zamki antywłamaniowe HeoSafe w drzwiach szoferki zamykane na klucz od wewnątrz
Dodatkowy zamek antywłamaniowy HeoSafe w drzwiach zabudowy
(wszystkie zamki heoSafe z systemem jednego klucza)
Oswietlenie ambientowe LED że ściemniaczem w całym kamperze
Wentylator lodówki
Wykładzina dywanowa
Kamper w wersji zimowej - testowany przy temp -15 spisał się w 100 %
Poza fabrycznie zamontowanym piecem Truma o mocy 6 KW i izolowanym zbiornikiem wody szarej dodatkowo zamontowałem wspomniany już EisEx oraz dwustopniowe podgrzewanie syfonów, zaworu szarej wody i samego zbiornika oraz dodatkową izolację rur szarej wody.
Silnik 2,0 Multijet II moc 115 KM bez AdBlue. Na hamowni przy przebiegu 2000 km osiąga ok 120 KM ale podniesiono moc w profesjonalnej firmie do 150 KM wg wykresu z hamowni, taka zmiana nie wpływa na skrócenie żywotności silnika a poprawia komfort i dynamikę jazdy. Zużycie paliwa ok 11-12l na drogach krajowych do 13-14l na autostradzie przy ok 110-120 km/h.
Zgodnie z zaleceniami w/w firmy:
Płukanka Liqui Moly przed każdą wymianą oleju
Wymiana oleju na Motul x-clean 5W40 co rok/10000 km (zamiast wg Fiata 2 lata/30000 km)
Wymiana filtra powietrza co roku
Czyszczenie EGR co 30000 km
Ponadto 1x w roku serwis klimatyzacji i czyszczenie i konserwacja hamulców
wymiana płynu hamulcowego co 2 lata
Przy przebiegu 60000 km po 6 latach wymiana rozrządu oraz paska i rolki PK (alternator po regeneracji)
Ostatni przegląd czerwiec 2024r przy przebiegu 69000 km
W aucie są całoroczne opony Continental Vanco Camper z homologacją opony zimowej (3PMFS) z doskonałą trakcją na śniegu i błocie pośniegowym, przy ruszaniu pod górę na trawie po deszczu też są bez porównania lepsze niż typowe letnie opony.
Stan auta oceniam na 5+, (6 to z fabryki)
Jedyne 3 istotne uszkodzenia jako aspekt wyłącznie estetyczny to:
odprysk na szybie przedniej średnicy 1 cm w dolnej części poza polem widzenia, powstał w 2 roku eksploatacji i nic się z nim dalej nie dzieje.
Lewa ściana zabudowy na niewielkie ale liczne „wgniotki” widoczne pod światło po gradobiciu (pamiątka z Wenecji 2018), nie da się ich "wyciągnąć" bo poszycie w Carado jest aluminiowe, ściana prawa i dach bez uszkodzeń.
Odbarwienia okleiny zabudowy po lewej stronie przy szoferce na skutek reakcji z chemią do czyszczenia auta.
Podwozie bez korozji i bez luzów w zawieszeniu
Auto formalnie jest zarejestrowane z rokiem produkcji 2015 bo Pan "uczony" diagnosta na stacji okręgowej stwierdził rok produkcji na podstawie daty homologacji podwozia, ta jest z roku 2015 ale np szyby mają datę 2016 i zabudowa też jest z roku 2016. Pierwsza rejestracja jest 14.06.2016. W ogóle podejście niektórych diagnostów do kamperów to historia na książkę, kto ma takie auto ten wie.
Przegląd i OC ważne do czerwca 2025r
Na auto wystawiam fakturę VAT 23%, podana cena brutto,
możliwy leasing.
Auto znajduje się w Szczecinie i tu można go oglądać po wcześniejszym umówieniu się.
Jeśli szukasz przestronnego rodzinnego bezproblemowego i bezwypadkowego auta dla swojej rodziny to ta oferta jest dla Ciebie
23 października 2024 1:13
Informacje o sprzedającym
Marcin
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie