1 / 40
Szczegóły
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
FiatModel pojazdu
Doblo
Rok produkcji
2010
Przebieg
212 000 km
Pojemność skokowa
1 956 cm3
Moc
135 KM
Skrzynia biegów
ManualnaRodzaj paliwa
DieselTyp nadwozia
Furgon (blaszak)Kolor
NiebieskiLiczba miejsc
2
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakDopuszczalna masa całkowita
2100 kg
Pojemność (objętość)
3.4 m3
Dopuszczalna ładowność
675 kg
Stan
Używany
Wyposażenie
ABS
Bluetooth
CD
Centralny zamek
Czujniki parkowania
Klimatyzacja automatyczna
Komputer pokładowy
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Przesuwane drzwi
Radio fabryczne
Tempomat
Wielofunkcyjna kierownica
Wspomaganie kierownicy
Opis
Sprzedam mojego wiernego druha, który służy mi dzielnie od prawie 10 lat.
Doblo zakupiłem w maju 2015roku od pierwszego właściciela - firmy geodezyjnej w Niemczech.
Samochód był i jest absolutnie bezwypadkowy, bezstłuczkowy itd.
Pierwsza rejestracja w Polsce czerwiec 2015 (leasing), czerwiec 2018 zaś wykup z firmy leasingowej.
Fabrycznie 2.0 MJTD Power 135PS połączone z 6biegową skrzynią manualną
Historia auta:
- zakupiony w maju 2015 ze stukającym silnikiem (przebieg ~150tyś km - efekt zmian oleju co 30-40k...) za to z idealnym, niezniszczonym nadwoziem i bogatym wyposażeniem. Ten kto widział auta po budwlańcach będzie wiedział o czym mówię.
Od razu po zakupie doblo otrzymuje:
- FABRYCZNIE NOWY silnik 2.0MJTD (słupek) zgodny z vinem z nowymi wtryskiwaczami, nową skrzynią biegów
- nowy mocniejszy dwumas i sprzęgło (zniesie 500nm), nowy rozrząd i wszystkie inne normalia
- nowe hamulce przód + zaciski Brembo czterotłoczkowe
- dołożenie oryginalnego tempomatu, czujników parkowania z tyłu oraz haku holowniczego
- montaż chlapaczy przód oraz pełna konserwacja auta (profile, podłoga)
- kierownica, gałka zmiany biegów i mieszek obszyty skórą z niebieską nicią
- przyciemnione szyby przestrzeni ładunkowej
Dalsza eksploatacja:
- 2018 rok nowe wszystkie amortyzatory, górne mocowania amortyzatorów, sprężyny H&R, przednie wahacze
- 2020 nowe przednie lampy (oryginał Fiata), fabryczne były już lekko matowe
- 2022 wiosna nowy rozrząd z pompą wody, nowa uszczelka smoka pompy olejowej, nowy olej w skrzyni (~195tys km)
- 2023 nowe tylne wahacze poprzeczne
- 2023 nowa przednia szyba (po uderzeniu kamienia)
- 2023 ok 205tyś km nowe tylne hamulce (bębny, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy)
- 2024 styczeń 210tys km nowe przednie hamulce (tarcze i klocki), nowy olej i filtry, nowy płyn hamulcowy
- 2024 wiosna nowy akumulator
- czerwiec 2024 nowa przednia maska (oryginał Fiat) + lakierowanie (grubość powłoki fabryczna) z powodu purchla przy reflektorze (stara maska do wglądu)
- lakierowanie progów (wypiaskowane przy połączeniu progu z błotnikiem tył)
- wrzesień 2024 nowe końcówki drążków, drążki kierownicze, pełna geometria
- październik 2024 nowy przewód klimatyzacji, próba szczelności i nabicie układu
Wymiana oleju regularnie co 7-8tyś km Motul 5W50, ostatnia wymiana przy 210tyś km.
Silnik od nowości tj montażu przy ~150kkm jeździ bez egru tak więc kanały dolotowe są czyste bez żadnego nagaru. DPF w aucie jest funkcjonalny - wartości różnicy ciśnień ksiązkowe (poniżej).
Obecny stan licznika 212tyś km. Przebieg do zweryfikowania w cepiku.
Przebieg jednostki napędowej ~62 tys km!!!
Z innych modyfikacji/usprawnień:
- duży cooler frontowy
- wydech ze stali nierdzewnej
- hamulce Brembo przód
- koła 17cali z oponami Hankook 225/45/17 (stan 6mm) wystarczą na 2 sezony
- znaczek 90multijet na klapie z tyłu ;-)
Wyposażenie Doblo (najbogatsze jakie dało się kupić):
- klimatyzacja automatyczna
- blue&me
- elektryczne szyby i lusterka
- abs
- airbagi x2
- radio CD + sterowanie z kierownicy
- halogeny przód
- komputer pokładowy
- tempomat
- centralny zamek sterowany pilotem
- skórzana kierownica i gałka biegów
- schowek pod fotelem pasażera
- tylne drzwi dzielone
- boczne prawe drzwi przesuwne
- guma ochronna podłogi przestrzeni bagażowej
- ściana grodziowa przestrzeni bagażowej
- hamulce przód 305mm
- czujniki parkowania tył
- hak holowniczy
- fotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem.
Samochód jest bardzo zadbany, brak korozji. Lakier tylko z kilkoma małymi śladami eksploatacji (osoby trzecie). Przestrzeń ładunkowa nie jest zniszczona ma jedynie lekkie zarysowania. Technicznie auto jest w idealnym stanie - nie wymaga na chwilę obecną żadnych prac mechanicznych. Kolejna wymiana oleju za 6-8tyś km.
Wnętrze czyste i zadbane - w aucie nie były palone papierosy.
Samochód garażowany w okresie zimowym.
Przegląd techniczny 01.2025
Ubezpieczenie do czerwca 2025
Silnik to najlepsze jednostka napędowa Fiata normą Euro5. Fabrycznie 320Nm i 135PS - w tym egzemplarzu po dotarciu silnika wystroiłem na 180PS i 400nm (pomiar kontrolny kilka dni temu wykres w zdjęciach), wyłączony i zaślepiony EGR. Auto jeździ bardzo żwawo zużywając przy tym małe ilości ropy. Korekty wtryskiwaczy poniżej 0,5mg na suw, ciśnienie różnicowe pod pełnym obciążeniu <200mbar, bieg jałowy 5mbar.
Auto służyło w moim warsztacie do przewozu części samochodowych i prac przydomowych.
Nigdy nie było przeciążane ładunkami, hak holowniczy użyty kilkukrotnie.
Sprzedaję z powodu wymiany na większego busa.
Doblo zgłoszone do VAT1 czyli pełne odliczenie podatku VAT jako auto ciężarowe.
Na samochód wystawiam fakturę VAT 23%. Dla zdecydowanego nabywcy DODATKOWO mogą być koła zimowe 17calowe również na felgach aluminiowych oraz oryginalne stalówki 16calowe z oponami cargo.
Nie interesuje mnie zamiana, wstawienia auta w komis itp, dziękuję pośrednikom.
Zainteresowanych zapraszam.
Pozdrawiam
16 listopada 2024 12:05
Informacje o sprzedającym
Marcin
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie