1 / 28
11 września 2024 6:29
ID: 6128289451
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
FiatModel pojazdu
Ducato
Rok produkcji
2004
Przebieg
167 987 km
Pojemność skokowa
2 286 cm3
Moc
110 KM
Skrzynia biegów
ManualnaRodzaj paliwa
DieselTyp nadwozia
KamperKolor
BiałyLiczba miejsc
6
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Tempomat
Regulowane zawieszenie
Poduszka powietrzna kierowcy
Kuchnia
Lodówka
Wspomaganie kierownicy
Toaleta
ABS
Immobilizer
Hak/Zaczep
Ogrzewanie postojowe
Opis
Fiat Ducato Kamper 2004, 2.3 TD, tempomat, przebieg 167987, w oryginale
Na sprzedaż wystawiam „Czarusia” taką nazwę nadała mu żona. Po krótce o jego zakupie. Szukając kampera przejechałem Polskę wzdłuż i wszerz (1600km). Obejrzałem 10 Fiatów Dukato z silnikiem 2.8 - wszystkie które oglądałem miały to samo: wycieki oleju ( jest to wada silników 2.5 i 2.8 ten sam blok silnika – wynika to z starej konstrukcji pamietające lata 80). Natomiast silniki 1,9 nie sprawdzają się przy zabudowie typu kamper i przegrzewają się nadmiernie. Poza tym każdy z samochodów które oglądałem posiadał jakieś wady związane z zabudową (poklejone sufity, odchodzące listwy sufitowe itp.). albo wymagał naprawy czegoś.
Ostateczni zrezygnowany pojechałem obejrzeć ostatni na trasie z silnikiem 2,3 i to był strzał w dziesiątkę. Silnik bez wycieków, zupełnie nowa konstrukcja zapożyczona z Iveco pracuje dalej na pełnym syntetyku (5W40) i nie bierze ani grama oleju ( sprawdzone na trasie Sycylia – Gdynia ). Dzień po zakupie pojechaliśmy nim do Włoch konkretnie na Sycylię gdzie pracował w skrajnie wysokich temperaturach powyżej 45*C pokonał łącznie ponad 7000km bez żadnego problemu.
Czaruś jest to kamper z zabudową firmy Adria Seria 70/572DK Adriatik. Jak już pisałem silnik jak i cały układ napędowy jest w stanie idealnym. Cała zabudowa jest w oryginale: wszystkie ściany i sufit w oryginalnej tapecie bez jakichkolwiek śladów przecieku czy ingerencji. W łazience zachowane są zasłonki Adria w tym prysznicowa a nie jak w niektórych nowych tandetne folie. Nadwozie jaki podwozie są w firmowym oryginalnym malowaniu. Plastiki w kabinie nie są porysowane, zniszczone co może sugerować oryginalność przebiegu.
Kamper jest zarejestrowany na 6 osób i tyle miejsc do spania i jazdy posiada ale najwygodniej jest w 4 osoby ( tak jak u nas 2 osoby dorosłe i 2 dzieci) dzięki temu nie ma potrzeby składania stołu i ścielenia łóżek – w końcu jest się na urlopie.
Kamper posiada:
- silnik 2,3 110KM - rozrząd, sprzęgło, olej w skrzyni biegów wymieniony był przy przebiegu 152tyś. km więc kolejna wymiana rozrządu 212 tyś. km , olej wymieniony przy przebiegu 167987.
- tempomat
- alkowę z dużym 2 osobowym łóżkiem i wyprowadzonym ogrzewaniem na nogi
- piętrowe łóżko w tylnej części zabudowy – idealne dla dzieciaków a po złożeniu dolnego łóżka uzyskujemy olbrzymi schowek np. na dwa rowery elektryczne
- stolik w kanapami na 4 osoby oraz kuchnią naprzeciwko – taki układ ma same plusy nie chodzisz z jedzeniem przez cały samochód siedząc przy stole możesz wyciągać rzeczy z lodówki
- lodówka Dometic – umożliwiająca używanie jej w czasie jazdy na gazie ( zamrażarka mrozi wodę do kostek lodu)
- łazienka w części tylnej z toaleta kasetowa Thretford umywalka i wydzielonym prysznicem
- bagażnik Fiamma na 4 rowery w tylnej części pojazdu
- wszystkie okna są oryginalne posiadają moskitiery i rolety z ekranem
- 2 butle gazowe – używałem jednej przez ponad 20 dni ciągiem i dalej jest do użycia
- panel słoneczny - zapewnia ciągle ładowanie drugiego akumulatora całkowita niezależność energetyczna
- przetwornica 400W w pełnym sinusie ( tak jak w sieci energetycznej- działają wszystkie urządzenia)
- zawieszenie na poduszkach powietrznych 2 obwodowe umożliwiające poziomowanie samochodu (na miechach profesjonalnych analogicznych do tych stosowanych w ciężarówkach )
- kompresor w układzie zawieszenia z możliwością na pompowanie opon, sprzętu wodnego
- markiza
- oryginalny przedłużacz do wpięcia się na kampingu
-zestaw do napełniania wody z przydrożnych studni , kranów (zawiera wszystkie dostępne wpięcia do kranów i studni)
- wąż na sprężone powietrze do pompowania kół
- opony Michelin Agilis Camping – opony dedykowane do pojazdów typu Kamper
- okna dachowe z możliwością jazdy z otwartym oknem
- ubezpieczenie z pakietem Asisstance Premium Polska + Europa ważne do 01.08.2025r. (obejmuje ono holowanie, hotel, samochód zastępczy)
Czaruś po powrocie z Sycylii został umyty, wysprzątany, wymieniono olej. Obecnie gotowy jest na kolejną wyjazd – wyprawę. Sprzedaje go ponieważ przejechałem już całą Europę i następny jest kontynent Afrykański dlatego potrzebuje coś typu kamper wyprawowy na bazie ciężarówki.
Możliwa zamiana na ciężarówkę z napędami 4 x 4 lub dostawczaka 4x4, AWD.
Więcej zdjęć znajduje się na OTOMOTO na dole strony link.
Informacje o sprzedającym
Sebastian
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie