1 / 23
Szczegóły
Marka pojazdu
FiatModel pojazdu
Ducato
Rok produkcji
1998
Przebieg
170 790 km
Pojemność skokowa
1 998 cm3
Moc
127 KM
Skrzynia biegów
ManualnaRodzaj paliwa
Benzyna+LPGTyp nadwozia
KamperKolor
BiałyStan
Używany
Wyposażenie
ABS
CD
Elektryczne szyby
Lodówka
Kuchnia
Poduszka powietrzna kierowcy
Wspomaganie kierownicy
Opis
Kamper Fiat Ducato z silnikiem benzynowym + instalacja LPG Stagg założona w 2020 r. Silnik ma zwiększoną moc z 74kW (100 KM) na 94kW (127 KM) - jest to wpisane w dowód. Zmiana ta robi sporą różnicę w dynamice auta, jeździe po górach, itd.
Niewielki i realny przebieg tego samochodu wynika z tego, że jeździł on w niemieckiej Inspekcji Transportu Drogowego (był garażowany). Stamtąd odkupił go pan z Polski, przerobił na kampera, od niego z kolei kupiłem ja dokonując dalszych prac (auto jest zarejestrowane jako Pojazd Specjalny - Kempingowy).
Razem z żoną włożyliśmy wiele pracy aby uczynić go praktycznym pod nasze gusta. Udało nam się dotrzeć w wiele miejsc i przeżyć wspaniałe przygody: południe Hiszpanii (Andaluzja i Sierra Nevada), Morze Śródziemne, Jezioro Genewskie, Alpy Francuskie, Tyrol, różne miejsca Polski.
Przyszedł jednak czas na sprzedaż naszego kampera i jak to często bywa, zaważyły na tym różne względy życiowe (na razie musimy zawiesić kamperowanie).
Opis, choć będzie długi, to mamy nadzieję przedstawi szczegółowo zalety i wady tego samochodu. Nasz kamper w kwestiach mechanicznych był dbany i serwisowany na bieżąco. Sprzedajemy auto, które wymaga kilku inwestycji, a równocześnie większość tych inwestycji ma za sobą (robionych najczęściej profilaktycznie, a nie już po poważnych awariach).
W kamperze zostały zrobione:
- instalacja LPG Stagg (2020 r.)
- wymiana rozrusznika, płynu hamulcowego (grudzień 2023)
- akumulator rozruchowy Fiamma założony w 2023 r.
- wymiana przekładni kierowniczej i pompy wspomagania (2021 r.)
- regeneracja alternatora (2020 r.)
- wymieniona pompa paliwa (2021 r.)
- rozrząd wymieniony 30 tys. km temu
- nowa cewka i świece zapłonowe
- opony (wielosezonowe Vredestein, nadal w bardzo dobrym stanie)
- olej + filtr wymienione w maju 2024
Co jest do zrobienia:
- przednie amortyzatory
- Webasto (oryginalne Thermo 90) - uruchamia się, ale nie grzeje.
- "branie" prądu z akumulatora na postoju, wg elektryka, to kwestia wymiany kabla masowego.
- do wymiany jeden z czujników ABS.
Część kamperowa - wyposażenie:
- fotel obrotowy pasażera (przód)
- mała lodówka elektryczna (moc ok. 55 W)
- przetwornica AZO z tzw. łagodnym startem (przydatne do lodówki elektrycznej)
- panel fotowoltaiczny (ok. 320 W) przytwierdzony do dedykowanego stelaża (bagażnika) dachowego.
- regulator fotowoltaiczny MPPT Tracer
- zewnętrzne przyłącze prądu 230V
- akumulator mieszkalny AGM zintergrowany z akumulatorem rozruchowym poprzez separator
- kabina prysznicowo-toaletowa z brodzikiem
- 4 szafki wiszące, szafka stojąca i szafka kuchenna (kuchenka gazowa, zlew, kran z elektryczną pompką wody)
- dwa podwieszane pod podwoziem i połączone zbiorniki na wodę szarą (2 x 30 L)
- czujnik gazu
- łóżko z uchylaną połową pozwalającą na dostęp do bagażnika od wewnątrz
- bardzo wygodny materac pod wymiar
- wysuwany stopień-prożek pod otwarciu drzwi bocznych
- spory bagażnik pod łóżkiem
- kotary wewnętrzne zasuwane na całę powierzchnię szyby przedniej i bocznych przednich
- dwa wentylatory/ wywietrzniki dachowe
Proszę o kontakt osoby realnie zainteresowane kamperem. Chętnie odpowiem na więcej pytań. Nie negocjuję ceny przez telefon.
16 września 2024 23:46
Informacje o sprzedającym
Marcin
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie