Fiat Ducato III 150 Multijet - 1
Fiat Ducato III 150 Multijet - 2
Fiat Ducato III 150 Multijet - 3
Fiat Ducato III 150 Multijet - 4
Fiat Ducato III 150 Multijet - 5
Fiat Ducato III 150 Multijet - 6
Fiat Ducato III 150 Multijet - 7
Fiat Ducato III 150 Multijet - 8
Fiat Ducato III 150 Multijet - 9
Fiat Ducato III 150 Multijet - 10
Fiat Ducato III 150 Multijet - 11
Fiat Ducato III 150 Multijet - 12
Fiat Ducato III 150 Multijet - 13
Fiat Ducato III 150 Multijet - 14
Fiat Ducato III 150 Multijet - 15
Fiat Ducato III 150 Multijet - 16
Fiat Ducato III 150 Multijet - 17
Fiat Ducato III 150 Multijet - 18
Fiat Ducato III 150 Multijet - 19
Fiat Ducato III 150 Multijet - 20
Fiat Ducato III 150 Multijet - 21
Fiat Ducato III 150 Multijet - 22
Fiat Ducato III 150 Multijet - 23
Fiat Ducato III 150 Multijet - 24
Fiat Ducato III 150 Multijet - 25
Fiat Ducato III 150 Multijet - 26
Fiat Ducato III 150 Multijet - 27
Fiat Ducato III 150 Multijet - 28
Fiat Ducato III 150 Multijet - 29
Fiat Ducato III 150 Multijet - 30
Fiat Ducato III 150 Multijet - 31
Fiat Ducato III 150 Multijet - 32
Fiat Ducato III 150 Multijet - 33
Fiat Ducato III 150 Multijet - 34
Fiat Ducato III 150 Multijet - 35
Fiat Ducato III 150 Multijet - 36
Fiat Ducato III 150 Multijet - 37
Fiat Ducato III 150 Multijet - 38

1 / 38

Fiat Ducato III 150 Multijet - 1
Fiat Ducato III 150 Multijet - 2
Fiat Ducato III 150 Multijet - 3
Fiat Ducato III 150 Multijet - 4
Fiat Ducato III 150 Multijet - 5
Fiat Ducato III 150 Multijet - 6
Fiat Ducato III 150 Multijet - 7
Fiat Ducato III 150 Multijet - 8
Fiat Ducato III 150 Multijet - 9
Fiat Ducato III 150 Multijet - 10
Fiat Ducato III 150 Multijet - 11
Fiat Ducato III 150 Multijet - 12
Fiat Ducato III 150 Multijet - 13
Fiat Ducato III 150 Multijet - 14
Fiat Ducato III 150 Multijet - 15
Fiat Ducato III 150 Multijet - 16
Fiat Ducato III 150 Multijet - 17
Fiat Ducato III 150 Multijet - 18
Fiat Ducato III 150 Multijet - 19
Fiat Ducato III 150 Multijet - 20
Fiat Ducato III 150 Multijet - 21
Fiat Ducato III 150 Multijet - 22
Fiat Ducato III 150 Multijet - 23
Fiat Ducato III 150 Multijet - 24
Fiat Ducato III 150 Multijet - 25
Fiat Ducato III 150 Multijet - 26
Fiat Ducato III 150 Multijet - 27
Fiat Ducato III 150 Multijet - 28
Fiat Ducato III 150 Multijet - 29
Fiat Ducato III 150 Multijet - 30
Fiat Ducato III 150 Multijet - 31
Fiat Ducato III 150 Multijet - 32
Fiat Ducato III 150 Multijet - 33
Fiat Ducato III 150 Multijet - 34
Fiat Ducato III 150 Multijet - 35
Fiat Ducato III 150 Multijet - 36
Fiat Ducato III 150 Multijet - 37
Fiat Ducato III 150 Multijet - 38

20 września 2024 11:10

ID: 6128565974

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Fiat

Model pojazdu

Ducato III 150 Multijet

Rok produkcji

2012

Przebieg

114 800 km

Pojemność skokowa

2 287 cm3

Moc

148 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Rodzaj paliwa

Diesel

Typ nadwozia

Specjalny

Kolor

Srebrny

Liczba miejsc

5

Kraj pochodzenia

Polska

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Dopuszczalna masa całkowita

3500 kg

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Prywatny Fiat Ducato 150km MultiJet 2.3L Diesel 2012 z Tempomatem, L4H2 czyli długość 6.48m


Zaleta tego auta w stosunku do innych kampervanow jest prawdziwy i NISKI przebieg 114.800km. Auto od początku jeździ w zabudowie jako kamper (zabudowa wykonana przez firmę), także nigdy nie służyło jako auto dostawcze. Kupiliśmy je przy przebiegu 75.000km po emerytach.



Ponadto auto ma w dowodzie ‚pojazd specjalny kampingowy’, więc ma uregulowany prawnie brak grodzi i tylne dwa fotele (kanapa). Ma także wbite w dowodzie 5 osób. Na zdjęciach widac dokładany pełnowartościowy fotel z przodu jako dostawka.



Dwa przednie fotele obracane. Stolik na regulowanej stopie suwany przód-tył i górą-dol, dzięki temu można położyć materac i zrobić łóżko dla jednej osoby. Ja mam 183cm wzrostu i tam właśnie śpię. 




Poza nami auto miało jednego właściciela a my tym kamperem jeździmy od 2.5 roku. W tym czasie mocno je doinwestowaliśmy.



WYMIENIONE:

- baterie na 230Ah LiFePO4 z BMS 150A, aktywnym balanserem i dostępem przez aplikacje do sprawdzania stanu i parametrów. Ta bateria wytrzymuje 2000-6000 cykli przy odpowiednim użytkowaniu więc można powiedzieć ze jest nowa.



- panel na 460Watt, więc w połączeniu z ww bateria kamper jest całkowicie niezależny energetycznie podróżując na dziko.



- przetwornica Przetwornica napięcia 12 VDC / 230 VAC ECO MODE SINUS IPS-2000S 2000W



- sterownik MMPT Epever 50A z osobnym wyświetlaczem w części kuchennej zaraz przy czujniku gazu.

- oświetlenie na led, podświetlane szafki od spodów, łóżko podświetlane od spodu w części garażowej do której dostęp jest przez tylne drzwi lub od środka.

- zbiornik Trumy TT2.

- Dołożony dodatkowy prysznic z bateria bidetowa w tylnej części z którego można korzystać po otwarciu tylnych drzwi, np stawiając namiot do kąpieli lub po prostu żeby coś opłukać.

- opony w tym roku na Yokohama, duży profil, widać na zdjęciach.

- klocki hamulcowe z przodu 2mc temu, tarcze z tylu i klocki w zeszłym roku.

- wentylator chłodnicy i klimy 2mc temu.

- oświetlenie do czytania na dotyk, ściemniające w części sypialnianej z tylu.

- elektrozawór spuszczania szarej wody sterowany z kokpitu przy kierownicy.

- wózek bocznych drzwi w zeszłym roku.


- Czyszczony cały dolot, egr, itd. 1mc temu + wymieniony filtr powietrza.

- Olej w aucie wymieniany po każdej podróży (jeździmy daleko) czyli co jakieś 8-10tys km.

- nowe okleiny w sypialni i obicia.

- Moskitiera bocznych drzwi

- Zew. przylacze tankowania gazu


Tyle z ostatnich 2 lat. Jest historia pojazdu, auto krajowe.



W standardzie auto posiada tylne łóżko dla dwóch osób. Jak kupiliśmy kampera to było tam łóżko piętrowe, które wciąż posiadam i można łatwo przerobić. Wszystko oczywiście na aluminowych stelażach w kolorze zabudowy, zarówno obecne łóżko, jak i piętrowe. My z piętrowego zrezygnowaliśmy, bo mamy druga sypialnie w części salonowej poprzez obniżenie stołu do poziomu foteli i obrócenie foteli przednich. Stawiamy na to materac 90x180cm i ja tam śpię.



Toaleta posiada umywalkę kamperowa, baterie z wyciągana wylewka, toaletę Thetford 250C z kaseta chemiczna, lustro, dużo szafek i półek, okno dachowe fiamma uchylne lekko, bo nad nim znajduje się duży panel 460Watt. Brodzik zintegrowany z toaleta i zasłonką prysznicowa 360 stopni, dzięki czemu zabudowa jest sucha podczas kąpieli.


Lodówka firmy Dometic Waeco, kompresorowa na 12v. Nie sprawia żadnych problemów nawet w najcieplejszych regionach Europy.

Stopień wysuwany Thule.

Wzmocnione zawiasy tylnych drzwi, bez problemu można powiesić kilka rowerów.
Dwa okna dachowe Midi Heki.

2 okna Dometic w tylnych drzwiach.

Kolejne 2 okna Dometich w części sypialnianej. Jedno duże niżej i drugie mniejsze wyżej, bo tam kiedyś było łóżko piętrowe.

I 2 okna w części kuchenno jadalnej Dometic.
Wszystkie okna przyciemniane folia (marszczy sie, ale robi świetna robotę)

Auto posiada kamerkę cofania i dodatkowe czujniki cofania z tylu z osobnym wyświetlaczem.

Klimatyzacja automatyczna w szoferce.

6 biegowa manualna skrzynia biegów.

Światła przeciwmgłowe tył i przód.

2 zamki HEOSAFE w szoferce i po jednym zamku HEOSAFE na drzwi boczne i tylne.

Rolety na przednich i bocznych oknach marki REMIS.
Osobne pompki 12v zanurzalne. Jedna obsługuje sama toaletę, a druga resztę.

Duży zbiornik szarej dedykowany do Ducato pod spodem auta.
Duży zbiornik wody pitnej ukryty pod ławka.
Sporo szafek i część z nich zamykana na rolety, głównie przy lodowce i pod łóżkiem.

Wskaźniki poziomu czystej wody.

Kuchenka Dometic 2 palnikowa ze zlewem i pokrywa.
Instalacja gazowa dla kuchenki z butla podłączaną w schowku w garazu.

Ogrzewanie Eberspacher D2 2000 Watt (oryginalne, nie chinczyk) z rozprowadzeniem rur w części garażowej pod łóżkiem, w toalecie i jadalni.


Bojler cieplej wody Truma TT2 230V (podłączyć przez przetwornice i używać na dziko)

Zewnętrzne gniazdko 230V do podłączenia pod słupek.

Makiza Fiamma F45Ti.


Czujnik gazu.

Gniazda 12v i 230v.

Ładowarka Dometic Waeco do ładowania z 230V. My z niej korzystaliśmy może z 2 razy od kiedy mamy duży panel i baterie.
Akumulator hotelowy tez ma możliwość lądowania z akumulatora. Tez z tego nie korzystamy, ale jest.




Ogólnie bardzo dbaliśmy przez te 2.5 roku, wszystkie serwisy robione przed czasem, sporo rzeczy zapobiegawczo, autem nie cisnęliśmy. Jest to auto oczywiście używane, nosi ślady użytkowania.


W kamperze zawsze jest coś do zrobienia, poprawienia, naprawienia, to jest rzecz normalna i każdy kto już kampera miał to to wie :)


Z zewnątrz jakieś otarcia, wgniotki widoczne na zdjęciach, zabezpieczone przez poprzedniego właściciela (emeryci). Proszę mieć to na uwadze przy ewentualnych oględzinach auta i nie spodziewać się nowego auta ;-)



Poza takimi pierdolami to raczej nic do roboty nie ma, auto przygotowane do sezonu.




Auto ma przegląd na pełny rok do września 2025 i aktualne OC ważne do maja 2025. Pali niewiele 8-9L przy mojej spokojnej jeździe 100km/h.

Ogólnie autko jest dobrze wyposażone i śmiga natomiast dla nas jest już za małe. Stad decyzja o sprzedaży i zakupu dużego kampera.

 

Informacje o sprzedającym

marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Nowe Tokary, kartuski, Pomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store