1 / 22
19 września 2024 17:51
ID: 6128188494
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
FordModel pojazdu
Transit
Rok produkcji
2008
Przebieg
279 000 km
Pojemność skokowa
2 200 cm3
Moc
110 KM
Skrzynia biegów
ManualnaRodzaj paliwa
DieselTyp nadwozia
KamperKolor
BiałyLiczba miejsc
3
Kraj pochodzenia
DaniaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Dopuszczalna masa całkowita
3000 kg
Stan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
ASR (kontrola trakcji)
Centralny zamek
Hak/Zaczep
Klimatyzacja manualna
Ogrzewanie postojowe
Poduszka powietrzna kierowcy
Przesuwane drzwi
Radio fabryczne
Tempomat
Wielofunkcyjna kierownica
Wspomaganie kierownicy
Opis
Sprzedam Ford Transit przebudowany na kampervana w 2022 roku. Moc 110KM, najwyższa jeszcze bez dwumasy.
Pelna elektryka 12v, solar. Woda czysta i szara, rozkładane łóżko, toaleta, miekka markiza i opcjonalny prysznic wewnątrz.
Auto przed przyjazdem do Polski pracowało w nadzorze ruchu duńskiej autostrady, nie miało więc ciężkiego życia. W Polsce odkupiłem go od firmy wykończeniowej.
Od zakupu przejeździł z nami 30 tys kilometrów i obecny przebieg to 279 tys. Zwiedził z nami całą Polskę i większość Skandynawii, był za kołem podbiegunowym bez przykrych przygód. Po zakupie wymieniliśmy zawieszenie, akumulator rozruchowy i zawór EGR, remontowane były tez węże klimatyzacji. W późniejszym okresie doszedł jeszcze nowy alternator, rozrusznik, klocki hamulcowej i paski oprzyrządowania silnika. Auto nigdy nie zawiodło w drodze, co roku przez sezonem wymieniam wszystkie filtry i oleje. W zeszłym roku dół i szczyt auta oraz maskę pomalowano farbą Raptor.
W zakresie zabudowany kempingowej wykonano:
Auto zostało wygłuszone matami bitmat, całościowo ocieplenie przy pomocy XPS (łóżko jest w poprzek i wnęki na wysokości łóżka w celu uzyskania dodatkowej przestrzeni zamiast xps ocieplono pianką bitmat) Meble wykonane są ze sklejki z lekkiego drewna Falcata. Meble są wytrzymałe i funkcjonalne lecz dopasowane do niedoskonałej geometrii transita w związku z czym nie wszystko idealnie trzyma kąty proste. Znaczna część zabudowy wykończona jest filcem i wykładziną, miejsca niektorych klejen wymagaly by poprawek wizerunkowych. Wnetrze zaprojektowane jest tak żeby było funkcjonalne i pozwalające realizowac wszystkie potrzeby w każdej pogodzie i warunkach. Kempingowaliśmy nim również zimą. Auto przez zabudowa na pusto ważyło 1800 kg, z całą zabudową i kierowcą - 2400 kg. DMC wynosi 3000 kg, także zapas na odzież i inne akcesoria jest znaczny.
Auto jest niezależne energetycznie, prąd pochodzi z panelu fv o mocy 350W firmy QCells wykonanego w technologi half cut, także ładuje nawet w zacienionych miejscach. Za przetwarzanie mocy słonecznej odpowiedzialny jest inwerter Off Grid Green Cell z wbudowaną przetwornicą 1000W pracy ciągłej z pełnym sinusem, energia magazynowana jest w 120Ah akumulatorze AGM Green Cell. Wykonano również wyjście do podłączenia pod tzw. słupek na kempingu. Cała instalacja elektryczna sprawdzana i zatwierdzona była przez elektryka. W zabudowie wykonane są liczne wyjścia usb, usb power delivery typu c, wyjścia zapalniczkowe, dedykowane miejsce do podłączenia lodówki, pełne, w tym zewnętrzne oświetlenie 12v. Nie ma na stałe wbudowanej kuchenki gazowej, używaliśmy przenośnej kuchenki. W dachu zainstalowane jest okno dachowe z wentylatorem fiama vent. We wlasnych zakresie dorobiłem do niego regulator obrotow, także można przy nim spokojnie spać. Zbiornik na czystą wodę ma pojemność 80l, na szarą zlokalizowany pod autem o pojemności 60l. Siedzenie z ukrytą wewnątrz toaletą jest demontowalne i w tym miejscu można rozstawić przenośny prysznic. Łóżko jest rozkładane na część mebli tworząc powierzchnię do spania o szerokości 140 cm. Długość calkowita lózka to 182 cm - mam 179 cm wzrostu i sie wysypiam choc rozumiem, ze może to nie byc dla każdego akceptowalne rozwiazanie. Złożone łóżko przeksztala się w kanapę. Trzecie (mniejsze) miejsce do spania można uzyskać korzystajac z regulowanej wysokosci stolika który można wypoziomować na wysokości miejsc siedzących (nie korzystaliśmy z tego rozwiazania i nie mamy na nie trzeciego materaca) Auto posiada fabryczne mokre webasto (obecnie odłączone) i zamontowane w zabudowie webasto suche które podłączono pod zbiornik auta przy użyciu fabrycznego wyjścia paliwa dla webasta mokrego. Na zewnątrz można rozstawić markizę przypinaną do auta za pomocą punktów mocowania airline (markiza w zestawie). Stan blacharski oceniam jako dobry, choć wiadomo jak to jest w fordach, czasem trzeba coś poprawić po zimie. Obie przednie lampy z powodu zmatowienia wymienione na używane ryginalne w lepszym stanie. Autem jeździmy przez cały rok jako drugim pojazdem w rodzinie, średnie spalanie w trasie to około 8 litrów. Sprzedaje z powodu powiększenia się rodziny, więc mogę też się wymienić za jakieś spore auto z napędem 4x4. W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu telefonicznego.
W ofertę sprzedaży nie wchodzi przenośna toaleta i lodówka jako przedmioty o charakterze higienicznym, chyba, że ktoś byłby tym zainteresowany to się napewno dogadamy.
Auto zarejestrowane jako ciężarowe na 3 osoby, z calorocznymi oponami Barum z indeksem nośności na busy.
Informacje o sprzedającym
Jacek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie