Opel Vivaro 2.0CDTi - 1
Opel Vivaro 2.0CDTi - 2
Opel Vivaro 2.0CDTi - 3
Opel Vivaro 2.0CDTi - 4
Opel Vivaro 2.0CDTi - 5
Opel Vivaro 2.0CDTi - 6
Opel Vivaro 2.0CDTi - 7
Opel Vivaro 2.0CDTi - 8
Opel Vivaro 2.0CDTi - 9

1 / 9

Opel Vivaro 2.0CDTi - 1
Opel Vivaro 2.0CDTi - 2
Opel Vivaro 2.0CDTi - 3
Opel Vivaro 2.0CDTi - 4
Opel Vivaro 2.0CDTi - 5
Opel Vivaro 2.0CDTi - 6
Opel Vivaro 2.0CDTi - 7
Opel Vivaro 2.0CDTi - 8
Opel Vivaro 2.0CDTi - 9

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Opel

Model pojazdu

Vivaro 2.0CDTi

Rok produkcji

2013

Przebieg

257 000 km

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Moc

114 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Rodzaj paliwa

Diesel

Typ nadwozia

Furgon (blaszak)

Kolor

Biały

Liczba miejsc

3

Kraj pochodzenia

Austria

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Dopuszczalna masa całkowita

2950 kg

Pojemność (objętość)

5 m3

Dopuszczalna ładowność

1182 kg

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

ABS

Bluetooth

Centralny zamek

Czujniki parkowania

Elektryczne szyby

Hak/Zaczep

Klimatyzacja manualna

Poduszka powietrzna kierowcy

Przesuwane drzwi

Radio fabryczne

Wspomaganie kierownicy

Opis

Do sprzedania Opel Vivaro, król ekip budowlanych, najbardziej popularny pojazd remontowo-usługowy jaki zna świat. Mieści się do każdego garażu podziemnego czy marketu, a na pakę zabiera niemal wszystko. U mnie mieścił np 6 rowerów lub 2 motocykle enduro i kupę gratów do podróżowania.


Prostokątna forma pozwala zabrać na pokład bardzo dużo. Pojazd jest bardziej ładowny niż to wynika z jego rozmiarów. Vivaro ma długość dużej osobówki /jest mniej więcej tak długi jak Volvo V70/, a przy tym mieści się na normalnym miejscu postojowym.


Mój egzemplarz trafił do mnie od polskiego handlarza - jestem w Polsce pierwszym jego użytkownikiem. Został przywieziony z Austrii, a przebieg jest do potwierdzenia dokumentacją. Służył mi dzielnie do wożenia hobby, jakim są rowery i motocykle enduro. Nie znam historii tego wozu przede mną, ale zapewniam, że nie wożono nim gruzu ani złomu. Auto jest utrzymane w relatywnie bardzo dobrym stanie, nie jest zniszczone budową ani papierosami. W środku pachnie. Zapłaciłem za niego więcej niż inne oferty właśnie dlatego, że nie był zdemolowany. I nie żałuję. Vivaro dzielnie służyło mi beż żadnych awarii czy problemów przez półtora roku. Byłem nim niedawno w Macedonii, na jednym baku udało się przejechać 1250km. Dlaczego sprzedaje? Zgodnie z planem - kupiłem sobie busa, aby sprawdzić, czy to jest dla mnie środek transportu. I jest. Dlatego kupuje nowe auto w salonie, a Vivaro sprzedaje. Pojazd bez żadnych wad ukrytych. Wszystko działa jak należy. Na przedniej osi nowe zimowe opony Continental, świeżo ustawiona geometria, nowy olej, filtry, porządek w zawieszeniu. Silnik suchy i cichy.


Sprzedaż na fakturę


Wyposażenie:

  • hak 2000/750KG
  • elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
  • bak 90l
  • czujniki parkowania tył
  • fabryczne radio z bluetooth
  • centralny zamek+pilot
  • mocne oświetlenie LED na pace
  • porządna podłoga ze sklejki
  • drewniane panele w przestrzeni ładunkowej
  • szyba w ścianie grodziowej oraz w tylnych drzwiach
  • klimatyzacja
  • elektryczne szyby
  • 4 bardzo przyzwoite głośniki
  • 6 biegowa manualna skrzynia biegów
  • koło zapasowe
 

3 listopada 2024 22:38

Informacje o sprzedającym

Krzysiek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Podgórze

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store