Peugeot BOXER - 1
Peugeot BOXER - 2
Peugeot BOXER - 3
Peugeot BOXER - 4
Peugeot BOXER - 5
Peugeot BOXER - 6
Peugeot BOXER - 7
Peugeot BOXER - 8
Peugeot BOXER - 9
Peugeot BOXER - 10
Peugeot BOXER - 11
Peugeot BOXER - 12
Peugeot BOXER - 13
Peugeot BOXER - 14
Peugeot BOXER - 15
Peugeot BOXER - 16
Peugeot BOXER - 17

1 / 17

Peugeot BOXER - 1
Peugeot BOXER - 2
Peugeot BOXER - 3
Peugeot BOXER - 4
Peugeot BOXER - 5
Peugeot BOXER - 6
Peugeot BOXER - 7
Peugeot BOXER - 8
Peugeot BOXER - 9
Peugeot BOXER - 10
Peugeot BOXER - 11
Peugeot BOXER - 12
Peugeot BOXER - 13
Peugeot BOXER - 14
Peugeot BOXER - 15
Peugeot BOXER - 16
Peugeot BOXER - 17

Szczegóły

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

BOXER

Rok produkcji

2016

Przebieg

311 500 km

Pojemność skokowa

2 198 cm3

Moc

130 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Rodzaj paliwa

Diesel

Typ nadwozia

Furgon (blaszak)

Kolor

Biały

Liczba miejsc

3

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Pierwszy właściciel (od nowości)

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Dopuszczalna masa całkowita

3500 kg

Dopuszczalna ładowność

1500 kg

Stan

Używany

Wyposażenie

ABS

Bluetooth

Centralny zamek

Elektryczne szyby

ESP (stabilizacja toru jazdy)

Klimatyzacja manualna

Komputer pokładowy

Poduszka powietrzna kierowcy

Poduszka powietrzna pasażera

Przesuwane drzwi

Radio fabryczne

Wielofunkcyjna kierownica

Wspomaganie kierownicy

Opis

Boxer wierny ale to wymagało pracy nad nim, dbałości i cierpliwości...


Auto w jedych rękach niemal od poczatku, użytkowane przez jednego woźnicę zatem jakikolwiek tester próbujacy mozliwości ruszania z 6 czy jazdy po schodach nie zasiadał za sterami. Przebieg zrobiony w 80% po autostardach i expresach z max obciążeniem 400-550kg ale to bardzo sporadycznie, nie wyżyłowany bez testów prędkości z jakimi sobie poradzi na drogach pełnych dziur i kolein.


Auto po zmianie software dostało trochę więcej koni niż producent go odbażył o jakieś 20-40 co czuć i budzi zdziwienie nawet całkiem nowych osobówek, które będąc wyprzedzane przez to niepozorne auto z wysokim czołem, niestety ale musza obejść się smakiem i pozostać na swoim miejscu.


ZALETY:

- zmieniony software na ducato 2014r przez co nie ma problemów z DPF i innymi humorami marki

- oryginalna skrzynia wytrzymała 110tys, potem kolejna 180tys, obecna trzecia przejechała 20tys więc długo jeszcze posłuży w zależności od woźnicy

- nie upija się olejem bo ten zawsze był wymieniany na czas

- elektryka / elektronika ok


WADY:

- do złapania trytką lub wymiany tarcza kotwiczna (wiadomo jak działa na narząd słuchu dźwięk obijającej się blaszki)

- manetka kierunku w lewo czasami lubi sie nie podnieść

- szyba ma małą pamiatkę po kamyku (nie idzie dalej) - ubezpieczona zatem tylko bezpłatna wymiana

- początek szyny i pęcherze zamieniające się w odprysk w takiej mierze jak na 8 letnie auto to i tak dobrze

- góra ma małą szmytkę - nie rdzewieje - wspominam o tym aby była jasność


JAK BĘDĘ MIAŁ CZAS OCZYWIŚCIE TE DROBIAZGI ZNIKNĄ.

 

1 października 2024 20:09

Informacje o sprzedającym

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Koszalin, Zachodniopomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store