1 / 20
23 września 2024 18:36
ID: 6128651629
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
RenaultModel pojazdu
Master
Rok produkcji
2009
Przebieg
267 900 km
Pojemność skokowa
2 500 cm3
Moc
100 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaRodzaj paliwa
DieselTyp nadwozia
VanKolor
CzarnyLiczba miejsc
8
Kraj pochodzenia
DaniaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakDopuszczalna masa całkowita
2800 kg
Stan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
ASR (kontrola trakcji)
Bluetooth
CD
Centralny zamek
Czujniki parkowania
Elektryczne szyby
Hak/Zaczep
Immobilizer
Klimatyzacja manualna
Komputer pokładowy
Ogrzewanie postojowe
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Przesuwane drzwi
Radio niefabryczne
Tempomat
Wspomaganie kierownicy
Opis
Jest to klon Renault Master produkowany w tej samej fabryce przez te same ręce czyli Opel Movano. W moim posiadaniu od pięciu lat, kupiony jako nowy przez osobę prywatą (inwalidę). Samochód bezwypadkowy z wszystkimi elementami pokrytymi fabrycznym lakierem. Jest to oryginalnie wersja 8 osobowa (posiadam 9 foteli w tej samej tapicerce). Każdy fotel montowany osobno, można dowolnie przesuwać i obracać 180 stopni (przedni fotel pasażera nieobracany). Samochód kupiłem dla wyjazdów wakacyjnych. Zrobiłem nim 70 tysięcy kilometrów. Typowe spalanie podczas takich wyjazdów to 7,5 litra/100km, prędkość podróżna to 120 km/h (osiąga 155 km/h) Można w 3 osoby jeździć i spać (miejsce do spania o wymiarach 190x190- można spać w poprzek pojazdu). Zamontowane ogrzewanie postojowe powietrze- zużycie paliwa około 1 litr na noc, zużywa mało energii (nie ma obawy o start silnika, dodatkowo ogrzewanie ma czujnik napięcia akumulatora). Moc ogrzewania 8 KW (przy 5 stopniach wystarczy praca na minimum mocy). Jest to wersja z automatyczną skrzynią biegów montowaną przez Renault do Mastera do dziś. Jest to normalna skrzynia 6 biegowa jak w wersji manualnej tylko z dodatkowym hydraulicznym robotem zmieniającym biegi. Jest też opcja sekwencyjnej, ręcznej zmiany biegów. Plusem tej konfiguracji poza wygodą jest brak koła dwumasowego oraz możliwość holowania bez obawy o kondycję skrzyni. Minusem tych skrzyń (też w wersji manualnej) są nietrwałe oryginalne łożyska (wytrzymują około 200-250 tys. km). Ten egzemplarz ma wymieniony komplet przy 238 tys. przebiegu. Samochód w bardzo dobrej kondycji, zużywające się elementy wymieniane na czas- samochód musiał być dobrze przygotowany ze względu na dalekie podróże. W tym roku odwiedził między innymi Norwegię i Niemcy. Samochód wyposażony w między innymi w tempomat, ogranicznik prędkości, klimatyzację, hak holowniczy, elektryczne szyby, centralny zamek, światła przeciwmgielne, czujnik czadu, rejestrator jazdy w lusterku z kamerą cofania, dodatkową nagrzewnicę wnętrza. Wszystkie elementy wyposażenia w pełni sprawne. Samochód wygłuszyłem matami bitumicznymi, boki pokryłem tapicerką materiałową, zamontowałem gniazda 12v i USB. Podłoga panelowa z profili aluminiowych z listwami ISO ułatwiającymi mocowanie ładunku/bagaży. Ten model jest w pełni ocynkowany i dlatego wolny od korozji ( w przeciwieństwie do Mercedesów, VW, Fiatów i jego klonów). Nadto jest zakonserwowany woskami w tym progi wewnątrz. Na kołach opony całoroczne. Auto poniżej 5 m długości, dzięki czemu można parkować na normalnych miejscach dla osobówek i mieści się w tańszych taryfach na promach. Samochód nie wymaga wkładu finansowego, gotowy do drogi. Proszę o telefony po godzinie 17.
Informacje o sprzedającym
Dariusz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie