1 / 12
Najważniejsze
Przebieg
310 000 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kamper
Pojemność skokowa
2 299 cm3
Moc
165 KM
Opis
Na sprzedaż Renault Master 2.3 L3H2 przerobiony z brygadówki na kamper ekspedycyjny.
OPIS OGÓLNY:
Auto jest doskonałym wyborem dla aktywnej osoby / pary, posiada mnóstwo rozwiązań oraz udogodnień, które przez lata wprowadzałem bazując na zbieranych doświadczeniach z dalekich podróży. Auto jest w bardzo dobrym stanie mechanicznym oraz blacharskim. Było regularnie serwisowane w bardzo dobrym serwisie pogwarancyjnym Reno-Max, ma za sobą już te "najgorsze" naprawy, czyli w zeszłym roku wymieniłem w nim rozrząd, wał korbowy, pompę wody, a także całą skrzynie biegów. Po remoncie auto zrobiło tripa na południe Europy i wróciło bez zająknięcia. Od tego czasu przejechałem ok 20k KM. Jestem pierwszym i jedynym właścicielem/użytkownikiem tego auta.
W aucie wymieniałem wszystko na bieżąco, olej i filtry były zmieniane co 15000, zawsze naprawiałem usterki bez zwłoki.
Master wyjechał z fabryki z konserwacją podwozia w standacie, także stan podwozia jest nienaruszony, jedyne przetarcie progu jakie sobie zafundowałem zostało usunięte przez profesjonalnego blacharza. Posiadam dwa komplety opon w bardzo dobrym stanie, auto jedzie na wprost i nie ściąga.
Auto posiada naturalne ślady użytkowania (wytartą kierownicę oraz podłokietnik) natomiast nic w nim nie jest zniszczone.
W dowodzie jest 6 miejsc, ale na ten moment jedno jest wyjęte z powodu konstrukcji zabudowy, która umożliwia przejście do tyłu.
ZABUDOWA:
Przez 4 lata profesjonalnie zajmowałem się konwersją aut dostawczych na campervan'y, także cała zabudowa jest wykonana bardzo solidnie. Do budowy użyliśmy sklejki liściastej, którą wsparliśmy konstrukcyjnie używając lekkich profili aluminiowych. Całość jest podklejona klejem poliuretanowym, także zabudowa nie trzeszczy ani nie ma żadnych luzów. Układ umożliwia przetrzymywanie bardzo dużej ilości ciuchów/sprzętu potrzebnego do wielomiesięcznych wyjazdów. Moją pasją jest surfing, stąd układ łóżka wzdłuż pojazdu (deski są dłuższe niż szerokość auta).
Idąc od szoferki - pierwszą częścią zabudowy jest "salon", w którym można swobodnie pracować, jeść i gotować. Na przeciw foteli mamy dwa wygodne stoliki, które mogą otwierać się niezależnie od siebie. Pod ręką mamy kontakt oraz gniazda USB, także jest to umyślnie zaprojektowane stoisko do pracy przy laptopie. Do tego pod spodem umiejscowiłem wylot ogrzewania Webasto, dzięki czemu pracując mamy ciepło w stopy.
Zaraz obok znajduje się duży zlew wykonany z miski emaliowanej a pod nim dwie wygodne półki z wysokimi burtami. Pod fotelami dwie obszerne szuflady, które są zwymiarowane tak aby łatwo zmieściły laptopa oraz dokumenty wielkości A4.
Auto posiada bardzo wydajny system elektryczny - dwa duże sztywne solary oraz dwa duże akumulatory AGM 2 x 120aH. Całość jest połączona separatorem z alternatorem pojazdu, także nawet w krótkie zimowe dni nie brakowało mi prądu.
Dalej, w miejscu wyciągniętego fotela znajduję się ukryty śmietniczek oraz ukryta wrzutnia do której idealnie mieszczą się akcesoria od kuchenki, która jest powyżej. Palniki są podnoszone ze ściany, a gaz z którego korzystamy znajduję się w zbiorniku pod podłogą - można go tankować na stacji jak klasyczne LPG. Zaraz za kuchenką, pod łóżkiem, zlokalizowałem lodówkę kompresorową 12V, także układ jest na tyle przemyślany, że można swobodnie gotować nie wstając z fotela.
Następnie przechodzimy do sypialni, jest to podwójne łóżko o szerokości 120 cm, pod którym znajdują się skrzynie na ciuchy. Łóżko z racji swojej szerokości bardziej nadaje się dla pary, natomiast podłoga pod łóżkiem idealnie mieści jednoosobowy materac dmuchany - dzięki czemu autem można jechać w tripa w 3 osoby.
Z tyłu, po otwarciu drzwi skrzydłowych zrobiłem prysznic zewnętrzny, a na drugim skrzydle wieszak na pianki, pod którym umiejscowiony jest kolejny wylot powietrza, dzięki czemu można suszyć mokre pianki w środku auta - nad nimi znajduję się wentylator wyciągający wilgotne powietrze. Auto jest wyposażone w duży zbiornik wody (120L), który jest pod podwójną podłogą - obok niego jest dużo miejsca na pozostały sprzęt sportowy.
UWAGI:
Auto z racji swojej funkcji jest zarejestrowane wciąż jako auto dostawcze, natomiast z racji wykonywanego zawodu mogę wystawić papier na zmianę przeznaczenia oraz pomóc w procesie przerejestrowania.
Na karoserii są literki, które zostały namalowane bardzo trwałym lakierem. Na życzenie klienta mogę zlecić zaklejenie ich czarną folią, tak aby zgrało się to wizualnie z przyciemnianym szybami karoseryjnymi.
Auto sprzedaje jako firma, na fakturę FV.
29 stycznia 2025 21:55
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Renault
Model pojazdu
Master
Kolor
Granatowy
Liczba miejsc
6
Rok produkcji
2015
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
ASR (kontrola trakcji)
Bluetooth
CD
Centralny zamek
Czujniki parkowania
Elektryczne szyby
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Kabina sypialna
Klimatyzacja manualna
Komputer pokładowy
Kuchnia
Lodówka
Ogrzewanie postojowe
Poduszka powietrzna kierowcy
Przesuwane drzwi
Radio fabryczne
Tempomat
Wielofunkcyjna kierownica
Wspomaganie kierownicy
Informacje o sprzedającym
Kacper
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2022
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie