Renault Trafic - 1
Renault Trafic - 2
Renault Trafic - 3
Renault Trafic - 4
Renault Trafic - 5
Renault Trafic - 6
Renault Trafic - 7
Renault Trafic - 8
Renault Trafic - 9
Renault Trafic - 10
Renault Trafic - 11
Renault Trafic - 12
Renault Trafic - 13
Renault Trafic - 14
Renault Trafic - 15
Renault Trafic - 16
Renault Trafic - 17
Renault Trafic - 18
Renault Trafic - 19
Renault Trafic - 20
Renault Trafic - 21
Renault Trafic - 22
Renault Trafic - 23
Renault Trafic - 24
Renault Trafic - 25
Renault Trafic - 26
Renault Trafic - 27
Renault Trafic - 28
Renault Trafic - 29
Renault Trafic - 30
Renault Trafic - 31
Renault Trafic - 32
Renault Trafic - 33
Renault Trafic - 34

1 / 34

Renault Trafic - 1
Renault Trafic - 2
Renault Trafic - 3
Renault Trafic - 4
Renault Trafic - 5
Renault Trafic - 6
Renault Trafic - 7
Renault Trafic - 8
Renault Trafic - 9
Renault Trafic - 10
Renault Trafic - 11
Renault Trafic - 12
Renault Trafic - 13
Renault Trafic - 14
Renault Trafic - 15
Renault Trafic - 16
Renault Trafic - 17
Renault Trafic - 18
Renault Trafic - 19
Renault Trafic - 20
Renault Trafic - 21
Renault Trafic - 22
Renault Trafic - 23
Renault Trafic - 24
Renault Trafic - 25
Renault Trafic - 26
Renault Trafic - 27
Renault Trafic - 28
Renault Trafic - 29
Renault Trafic - 30
Renault Trafic - 31
Renault Trafic - 32
Renault Trafic - 33
Renault Trafic - 34

Najważniejsze

Przebieg

320 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kamper

Pojemność skokowa

2 464 cm3

Moc

145 KM

Opis

Mam do sprzedania swojego prywatnego kampera ;)

Zaczynając od bazy, to szukałem odpowiedniej ponad rok. Zależało mi konkretnie na Traficu 2 w tej wersji wyposażenia i z tym właśnie silnikiem z uwagi na bezawaryjność i wystarczającą dynamikę. Był pomysł budowy na nowym Traficu albo VW T6, ale z uwagi na liczne przypadki powrotów z wakacji na lawecie zrezygnowaliśmy z tego pomysłu i zdecydowaliśmy się na coś trwałego i pewnego. Niestety ciężko było znaleźć busa, który byłby zachowany w prawie idealnym stanie, dlatego tyle to trwało. Auto jest w najbogatszej możliwej wersji wyposażenia. Posiada automatyczną klimatyzację, tempomat, limiter prędkości, nawigację, sterowanie multimediami z kierownicy, zestaw głośnomówiący Bluetooth, chromowane klamki itd. Środek jest w świetnym stanie, nie ma żadnych przetarć, dziur itp. Od strony blacharskiej auto jest całe w oryginalnym lakierze, brak oznak korozji, posiada nawet oryginalną szybę czołową. Przebieg jest w 100% autentyczny, znam historię auta. Dodam, że ten silnik przy odpowiednim traktowaniu bez problemu przejeździ około 900 tys. km. Przed przerobieniem na kampera 90% przebiegu to autostrada Polska-Holandia.


Auto bardzo zadbane zarówno o strony wizualnej jak i mechanicznej. Większość czasu było garażowane. Rok temu miało aplikowaną powłokę ceramiczną na lakier. Mechanicznie wszystko było robione na zapas w celu spokojnej jazdy po całej Europie. Osobiście zrobiliśmy autem 20tys. km. typowo turystycznie bez żadnej, nawet najmniejszej awarii.


Przechodząc do zabudowy, została wykonana w zeszłym roku na najlepszych dostępnych podzespołach, podczas budowy nie było żadnych oszczędności. Zabudowa przemyślana w wielu detalach, wykonana z dużą starannością, na żywo robi jeszcze lepsze wrażenie niż na zdjęciach, a nie odwrotnie jak to często ma miejsce przy takich projektach. Idealna dla dwóch aktywnych osób lubiących podróżować poza kempingami.


Całe auto zostało zaizolowane pianą kauczukową o grubości 30mm + dodatkowo 6mm w celu wyeliminowania mostków termicznych. Pod pianą dodatkowo mata butylowa. Izolacja daje świetny komfort zarówno w lecie jak i w zimie, jest wykonana w najlepszy dostępny obecnie sposób. Na ścianach i suficie lekka sklejka topolowa tapicerowana odpornym na zabrudzenia materiałem, pod którym dodatkowo została zastosowana miękka pianka tapicerska. Na całej podłodze wytrzymała i łatwa w utrzymaniu w czystości wykładzina PCV.


Meble wykonane z lekkiej sklejki topolowej, a następnie lakierowane na kolor S1000-N. Część mebli tapicerowana materiałem. Blat dębowy, zabezpieczony olejem Osmo. Łóżko rozkładane, w wersji jednoosobowej ma wymiar 65x210cm. Po rozłożeniu 120x210cm. Kamper idealny dla osób wysokich, mam prawie 2m wzrostu i niestety w gotowych kamperach zawsze brakowało mi miejsca, tutaj tego problemu nie ma. W zabudowie meblowej wiele ciekawych rozwiązań jak np. wysuwana dwupalnikowa kuchenka, którą możemy używać również na blacie czy stojak na dwa rowery w jednej z szafek. W aucie woziliśmy dwa rowery elektryczne bez żadnego rozkręcania. W przypadku wypadów solo możemy spać z rowerem w środku. Jeżdżąc we dwójkę na czas zwiedzania itp. rowery mieliśmy w środku, a na noc montowaliśmy w pokrowcu na uchwycie nożycowym na haku, który woziliśmy w boxie dachowym. Stojak został wykonany w taki sposób, że praktycznie nie zabiera miejsca w szafce kiedy nie przewozimy rowerów.


Instalacja elektryczna to wszystko co obecnie najlepsze. Panel fotowoltaiczny o mocy 400W marki Hyundai w technologii Shingled. Kontroler Victron SmartSolar MPPT 100/30 z łącznością Bluetooth. Akumulator to najlepsza obecnie dostępna technologia czyli LiFePO4. Pojemność baterii to 200Ah. W celu uniknięcia problemów, które pojawiają się przy chińskich ogniwach zastosowany został markowy akumulator marki Renogy. Przetwornica napięcia to polska AZO Digital o mocy 2000W, która pozwala bez problemu korzystać z tostera, ekspresu do kawy itp. Przetwornica w wyższej wersji z ECO MODE. Prądu nigdy nam nie brakowało, regularnie ładowaliśmy rowery elektryczne czy różną elektronikę. W aucie jest również przyłączę do ładowania baterii z domowego gniazda 230V, z którego nigdy nie było potrzeby korzystać. Do auta dorzucam nieużywaną ładowarkę do akumulatora o mocy 30A. Dodam, że panel fotowoltaiczny został zamontowany w taki sposób, że ma odpowiednie chłodzenie i nawet w największy upał nie traci wydajności jak to ma miejsce w przypadku standardowego mocowania blisko powierzchni dachu.


Instalacja wodna to 50L zbiornik na wodę czystą i 15L na wodę szarą. Oba zamontowane w aucie, więc można korzystać z nich zimą. Została zastosowana najlepsza i najcichsza na rynku pompa ciśnieniowa do wody LILIE. Kamper posiada instalację wody zimnej i ciepłej. Zarówno w baterii kuchennej jak i w prysznicu. Za ogrzewanie wody odpowiada boiler Pundmann Therm. Mamy możliwość ogrzewania wody za pomocą wydajnej grzałki elektrycznej 230V lub gorącego powietrza z webasto. W obu przypadkach woda jest ciepła w zaledwie kilka minut i pozwala wziąć prysznic w komfortowych warunkach.


Ogrzewanie to powietrzne "chinbasto" Vevor 2KW, sterowane z telefonu, pilota lub panelu w jednej z szafek. Ssak zamontowany bezpośrednio do zbiornika w taki sposób żeby zawsze zostało paliwa na około 100km jazdy.


Lodówka kompresorowa Waeco/Dometic o pojemności 36L z kompresorem Danfoss.


Auto posiada markizę o wymiarze 2x3m wraz z dodatkową ścianą przednią. Na dachu zakupiony w ASO Renault największy dostępny u nich box o pojemności aż 630L zamontowany na belkach Thule WingBar Evo.


Kamper służył nam jako uzupełnienie pełnowymiarowej półintergry. Idealnie sprawdzał się do szybkich wypadów, nie sprawiał problemów z parkowaniem i nie rzucał się w oczy podczas spania na dziko. Zaczęło nam jednak brakować napędu 4x4 i jest to jedyny powód sprzedaży. Auto godne polecania.


Norma emisji spalin EURO5 w dowodzie. Adnotacja VAT1 w dowodzie.


Mam nadzieję, że wszystko opisałem ;) Auto do obejrzenia w Osoli koło Wrocławia.


PO WIĘCEJ ZDJĘĆ PRZEJDŹ NA OTOMOTO

 

11 stycznia 2025 11:46

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Trafic

Kolor

Złoty

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

2011

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

59925

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Alarm

Bluetooth

CD

Centralny zamek

Czujniki parkowania

Elektryczne szyby

Hak/Zaczep

Immobilizer

Klimatyzacja automatyczna

Komputer pokładowy

Kuchnia

Lodówka

Mini bar

Nawigacja GPS

Ogrzewanie postojowe

Poduszka powietrzna kierowcy

Poduszka powietrzna pasażera

Przesuwane drzwi

Radio fabryczne

Tempomat

Wielofunkcyjna kierownica

Wspomaganie kierownicy

Informacje o sprzedającym

Bartek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Fabryczna

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store