1 / 34
Najważniejsze
Przebieg
320 000 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kamper
Pojemność skokowa
2 464 cm3
Moc
145 KM
Opis
Mam do sprzedania swojego prywatnego kampera ;)
Zaczynając od bazy, to szukałem odpowiedniej ponad rok. Zależało mi konkretnie na Traficu 2 w tej wersji wyposażenia i z tym właśnie silnikiem z uwagi na bezawaryjność i wystarczającą dynamikę. Był pomysł budowy na nowym Traficu albo VW T6, ale z uwagi na liczne przypadki powrotów z wakacji na lawecie zrezygnowaliśmy z tego pomysłu i zdecydowaliśmy się na coś trwałego i pewnego. Niestety ciężko było znaleźć busa, który byłby zachowany w prawie idealnym stanie, dlatego tyle to trwało. Auto jest w najbogatszej możliwej wersji wyposażenia. Posiada automatyczną klimatyzację, tempomat, limiter prędkości, nawigację, sterowanie multimediami z kierownicy, zestaw głośnomówiący Bluetooth, chromowane klamki itd. Środek jest w świetnym stanie, nie ma żadnych przetarć, dziur itp. Od strony blacharskiej auto jest całe w oryginalnym lakierze, brak oznak korozji, posiada nawet oryginalną szybę czołową. Przebieg jest w 100% autentyczny, znam historię auta. Dodam, że ten silnik przy odpowiednim traktowaniu bez problemu przejeździ około 900 tys. km. Przed przerobieniem na kampera 90% przebiegu to autostrada Polska-Holandia.
Auto bardzo zadbane zarówno o strony wizualnej jak i mechanicznej. Większość czasu było garażowane. Rok temu miało aplikowaną powłokę ceramiczną na lakier. Mechanicznie wszystko było robione na zapas w celu spokojnej jazdy po całej Europie. Osobiście zrobiliśmy autem 20tys. km. typowo turystycznie bez żadnej, nawet najmniejszej awarii.
Przechodząc do zabudowy, została wykonana w zeszłym roku na najlepszych dostępnych podzespołach, podczas budowy nie było żadnych oszczędności. Zabudowa przemyślana w wielu detalach, wykonana z dużą starannością, na żywo robi jeszcze lepsze wrażenie niż na zdjęciach, a nie odwrotnie jak to często ma miejsce przy takich projektach. Idealna dla dwóch aktywnych osób lubiących podróżować poza kempingami.
Całe auto zostało zaizolowane pianą kauczukową o grubości 30mm + dodatkowo 6mm w celu wyeliminowania mostków termicznych. Pod pianą dodatkowo mata butylowa. Izolacja daje świetny komfort zarówno w lecie jak i w zimie, jest wykonana w najlepszy dostępny obecnie sposób. Na ścianach i suficie lekka sklejka topolowa tapicerowana odpornym na zabrudzenia materiałem, pod którym dodatkowo została zastosowana miękka pianka tapicerska. Na całej podłodze wytrzymała i łatwa w utrzymaniu w czystości wykładzina PCV.
Meble wykonane z lekkiej sklejki topolowej, a następnie lakierowane na kolor S1000-N. Część mebli tapicerowana materiałem. Blat dębowy, zabezpieczony olejem Osmo. Łóżko rozkładane, w wersji jednoosobowej ma wymiar 65x210cm. Po rozłożeniu 120x210cm. Kamper idealny dla osób wysokich, mam prawie 2m wzrostu i niestety w gotowych kamperach zawsze brakowało mi miejsca, tutaj tego problemu nie ma. W zabudowie meblowej wiele ciekawych rozwiązań jak np. wysuwana dwupalnikowa kuchenka, którą możemy używać również na blacie czy stojak na dwa rowery w jednej z szafek. W aucie woziliśmy dwa rowery elektryczne bez żadnego rozkręcania. W przypadku wypadów solo możemy spać z rowerem w środku. Jeżdżąc we dwójkę na czas zwiedzania itp. rowery mieliśmy w środku, a na noc montowaliśmy w pokrowcu na uchwycie nożycowym na haku, który woziliśmy w boxie dachowym. Stojak został wykonany w taki sposób, że praktycznie nie zabiera miejsca w szafce kiedy nie przewozimy rowerów.
Instalacja elektryczna to wszystko co obecnie najlepsze. Panel fotowoltaiczny o mocy 400W marki Hyundai w technologii Shingled. Kontroler Victron SmartSolar MPPT 100/30 z łącznością Bluetooth. Akumulator to najlepsza obecnie dostępna technologia czyli LiFePO4. Pojemność baterii to 200Ah. W celu uniknięcia problemów, które pojawiają się przy chińskich ogniwach zastosowany został markowy akumulator marki Renogy. Przetwornica napięcia to polska AZO Digital o mocy 2000W, która pozwala bez problemu korzystać z tostera, ekspresu do kawy itp. Przetwornica w wyższej wersji z ECO MODE. Prądu nigdy nam nie brakowało, regularnie ładowaliśmy rowery elektryczne czy różną elektronikę. W aucie jest również przyłączę do ładowania baterii z domowego gniazda 230V, z którego nigdy nie było potrzeby korzystać. Do auta dorzucam nieużywaną ładowarkę do akumulatora o mocy 30A. Dodam, że panel fotowoltaiczny został zamontowany w taki sposób, że ma odpowiednie chłodzenie i nawet w największy upał nie traci wydajności jak to ma miejsce w przypadku standardowego mocowania blisko powierzchni dachu.
Instalacja wodna to 50L zbiornik na wodę czystą i 15L na wodę szarą. Oba zamontowane w aucie, więc można korzystać z nich zimą. Została zastosowana najlepsza i najcichsza na rynku pompa ciśnieniowa do wody LILIE. Kamper posiada instalację wody zimnej i ciepłej. Zarówno w baterii kuchennej jak i w prysznicu. Za ogrzewanie wody odpowiada boiler Pundmann Therm. Mamy możliwość ogrzewania wody za pomocą wydajnej grzałki elektrycznej 230V lub gorącego powietrza z webasto. W obu przypadkach woda jest ciepła w zaledwie kilka minut i pozwala wziąć prysznic w komfortowych warunkach.
Ogrzewanie to powietrzne "chinbasto" Vevor 2KW, sterowane z telefonu, pilota lub panelu w jednej z szafek. Ssak zamontowany bezpośrednio do zbiornika w taki sposób żeby zawsze zostało paliwa na około 100km jazdy.
Lodówka kompresorowa Waeco/Dometic o pojemności 36L z kompresorem Danfoss.
Auto posiada markizę o wymiarze 2x3m wraz z dodatkową ścianą przednią. Na dachu zakupiony w ASO Renault największy dostępny u nich box o pojemności aż 630L zamontowany na belkach Thule WingBar Evo.
Kamper służył nam jako uzupełnienie pełnowymiarowej półintergry. Idealnie sprawdzał się do szybkich wypadów, nie sprawiał problemów z parkowaniem i nie rzucał się w oczy podczas spania na dziko. Zaczęło nam jednak brakować napędu 4x4 i jest to jedyny powód sprzedaży. Auto godne polecania.
Norma emisji spalin EURO5 w dowodzie. Adnotacja VAT1 w dowodzie.
Mam nadzieję, że wszystko opisałem ;) Auto do obejrzenia w Osoli koło Wrocławia.
PO WIĘCEJ ZDJĘĆ PRZEJDŹ NA OTOMOTO
11 stycznia 2025 11:46
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Renault
Model pojazdu
Trafic
Kolor
Złoty
Liczba miejsc
2
Rok produkcji
2011
VIN
Potrzebujesz finansowania?
Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.
Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Alarm
Bluetooth
CD
Centralny zamek
Czujniki parkowania
Elektryczne szyby
Hak/Zaczep
Immobilizer
Klimatyzacja automatyczna
Komputer pokładowy
Kuchnia
Lodówka
Mini bar
Nawigacja GPS
Ogrzewanie postojowe
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Przesuwane drzwi
Radio fabryczne
Tempomat
Wielofunkcyjna kierownica
Wspomaganie kierownicy
Informacje o sprzedającym
Bartek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie