1 / 34
23 września 2024 19:32
ID: 6128717756
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
RenaultModel pojazdu
Trafic
Rok produkcji
2011
Przebieg
320 000 km
Pojemność skokowa
2 464 cm3
Moc
145 KM
Skrzynia biegów
ManualnaRodzaj paliwa
DieselTyp nadwozia
KamperKolor
ZłotyLiczba miejsc
2
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakDopuszczalna masa całkowita
3035 kg
Dopuszczalna ładowność
1185 kg
Stan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Alarm
Bluetooth
CD
Centralny zamek
Czujniki parkowania
Elektryczne szyby
Hak/Zaczep
Immobilizer
Klimatyzacja automatyczna
Komputer pokładowy
Kuchnia
Lodówka
Mini bar
Nawigacja GPS
Ogrzewanie postojowe
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Przesuwane drzwi
Radio fabryczne
Tempomat
Wielofunkcyjna kierownica
Wspomaganie kierownicy
Opis
Mam do sprzedania swojego prywatnego kampera ;)
Zaczynając od bazy, to szukałem odpowiedniej ponad rok. Zależało mi konkretnie na Traficu 2 w tej wersji wyposażenia i z tym właśnie silnikiem z uwagi na bezawaryjność i wystarczającą dynamikę. Był pomysł budowy na nowym Traficu albo VW T6, ale z uwagi na liczne przypadki powrotów z wakacji na lawecie zrezygnowaliśmy z tego pomysłu i zdecydowaliśmy się na coś trwałego i pewnego. Niestety ciężko było znaleźć busa, który byłby zachowany w prawie idealnym stanie, dlatego tyle to trwało. Auto jest w najbogatszej możliwej wersji wyposażenia. Posiada automatyczną klimatyzację, tempomat, limiter prędkości, nawigację, sterowanie multimediami z kierownicy, zestaw głośnomówiący Bluetooth, chromowane klamki itd. Środek jest w świetnym stanie, nie ma żadnych przetarć, dziur itp. Od strony blacharskiej auto jest całe w oryginalnym lakierze, brak oznak korozji, posiada nawet oryginalną szybę czołową. Przebieg jest w 100% autentyczny, znam historię auta. Dodam, że ten silnik przy odpowiednim traktowaniu bez problemu przejeździ około 900 tys. km. Przed przerobieniem na kampera 90% przebiegu to autostrada Polska-Holandia.
Auto bardzo zadbane zarówno o strony wizualnej jak i mechanicznej. Większość czasu było garażowane. Rok temu miało aplikowaną powłokę ceramiczną na lakier. Mechanicznie wszystko było robione na zapas w celu spokojnej jazdy po całej Europie. Osobiście zrobiliśmy autem 20tys. km. typowo turystycznie bez żadnej, nawet najmniejszej awarii.
Przechodząc do zabudowy, została wykonana w zeszłym roku na najlepszych dostępnych podzespołach, podczas budowy nie było żadnych oszczędności. Zabudowa przemyślana w wielu detalach, wykonana z dużą starannością. Idealna dla dwóch aktywnych osób lubiących podróżować poza kempingami.
Całe auto zostało zaizolowane pianą kauczukową o grubości 30mm + dodatkowo 6mm w celu wyeliminowania mostków termicznych. Pod pianą dodatkowo mata butylowa. Izolacja daje świetny komfort zarówno w lecie jak i w zimie, jest wykonana w najlepszy dostępny obecnie sposób. Na ścianach i suficie lekka sklejka topolowa tapicerowana odpornym na zabrudzenia materiałem, pod którym dodatkowo została zastosowana miękka pianka tapicerska. Na całej podłodze wytrzymała i łatwa w utrzymaniu w czystości wykładzina PCV.
Meble wykonane z lekkiej sklejki topolowej, a następnie lakierowane na kolor S1000-N. Część mebli tapicerowana materiałem. Blat dębowy, zabezpieczony olejem Osmo. Łóżko rozkładane, w wersji jednoosobowej ma wymiar 65x210cm. Po rozłożeniu 120x210cm. Kamper idealny dla osób wysokich, mam prawie 2m wzrostu i niestety w gotowych kamperach zawsze brakowało mi miejsca, tutaj tego problemu nie ma. W zabudowie meblowej wiele ciekawych rozwiązań jak np. wysuwana dwupalnikowa kuchenka, którą możemy używać również na blacie czy stojak na dwa rowery w jednej z szafek. W aucie woziliśmy dwa rowery elektryczne bez żadnego rozkręcania. W przypadku wypadów solo możemy spać z rowerem w środku. Jeżdżąc we dwójkę na czas zwiedzania itp. rowery mieliśmy w środku, a na noc montowaliśmy w pokrowcu na uchwycie nożycowym na haku, który woziliśmy w boxie dachowym. Stojak został wykonany w taki sposób, że praktycznie nie zabiera miejsca w szafce kiedy nie przewozimy rowerów.
Instalacja elektryczna to wszystko co obecnie najlepsze. Panel fotowoltaiczny o mocy 400W marki Hyundai w nowej technologii Shingled. Kontroler Victron SmartSolar MPPT 100/30 z łącznością Bluetooth. Akumulator to najlepsza obecnie dostępna technologia czyli LiFePO4. Pojemność baterii to 200Ah. W celu uniknięcia problemów, które pojawiają się przy chińskich ogniwach zastosowany został markowy akumulator marki Renogy. Przetwornica napięcia to polska AZO Digital o mocy 2000W, która pozwala bez problemu korzystać z tostera, ekspresu do kawy itp. Przetwornica w wyższej wersji z ECO MODE. Prądu nigdy nam nie brakowało, regularnie ładowaliśmy rowery elektryczne czy różną elektronikę. W aucie jest również przyłączę do ładowania baterii z domowego gniazda 230V, z którego nigdy nie było potrzeby korzystać. Do auta dorzucam nieużywaną ładowarkę do akumulatora o mocy 30A. Dodam, że panel fotowoltaiczny został zamontowany w taki sposób, że ma odpowiednie chłodzenie i nawet w największy upał nie traci wydajności jak to ma miejsce w przypadku standardowego mocowania blisko powierzchni dachu.
Instalacja wodna to 50L zbiornik na wodę czystą i 15L na wodę szarą. Oba zamontowane w aucie, więc można korzystać z nich zimą. Została zastosowana najlepsza i najcichsza na rynku pompa ciśnieniowa do wody LILIE. Kamper posiada instalację wody zimnej i ciepłej. Zarówno w baterii kuchennej jak i w prysznicu. Za ogrzewanie wody odpowiada boiler Pundmann Therm. Mamy możliwość ogrzewania wody za pomocą wydajnej grzałki elektrycznej 230V lub gorącego powietrza z webasto. W obu przypadkach woda jest ciepła w zaledwie kilka minut i pozwala wziąć prysznic w komfortowych warunkach.
Ogrzewanie to powietrzne "chinbasto" Vevor 2KW, sterowane z telefonu, pilota lub panelu w jednej z szafek. Ssak zamontowany bezpośrednio do zbiornika w taki sposób żeby zawsze zostało paliwa na około 100km jazdy.
Lodówka kompresorowa Waeco/Dometic o pojemności 36L z kompresorem Danfoss.
Auto posiada markizę o wymiarze 2x3m wraz z dodatkową ścianą przednią. Na dachu zakupiony w ASO Renault największy dostępny u nich box o pojemności aż 630L zamontowany na belkach Thule WingBar Evo.
Kamper służył nam jako uzupełnienie pełnowymiarowej półintergry. Idealnie sprawdzał się do szybkich wypadów, nie sprawiał problemów z parkowaniem i nie rzucał się w oczy podczas spania na dziko. Zaczęło nam jednak brakować napędu 4x4 i jest to jedyny powód sprzedaży. Auto godne polecania.
Norma emisji spalin EURO5 w dowodzie. Adnotacja VAT1 w dowodzie.
Mam nadzieję, że wszystko opisałem ;) Auto do obejrzenia w Osoli koło Wrocławia.
PO WIĘCEJ ZDJĘĆ PRZEJDŹ NA OTOMOTO
Pozdrawiam
Informacje o sprzedającym
Bartek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie