1 / 18
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
VolkswagenModel pojazdu
CALIFORNIA
Rok produkcji
2008
Przebieg
609 000 km
Pojemność skokowa
1 896 cm3
Moc
84 KM
Skrzynia biegów
ManualnaRodzaj paliwa
DieselTyp nadwozia
KamperKolor
SrebrnyLiczba miejsc
4
Kraj pochodzenia
NiemcyNumer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Opis
Z żalem wystawiam na sprzedaż mój wóz bojowy i przy okazji hotel na kołach, którym to w ubiegłym tygodniu wróciłem z wielo miesięcznej podróży po europie by wykonać obowiązkowy coroczny przegląd który przeszedł bez żadnego zarzutu.
Samochód bazuje na transporterze 9cio osobowym t5 przed liftingiem z najlepszym silnikiem 1.9TDI.
Historia samochodu jest mi znana od nowości jak auto jeździło jeszcze po Berlinie i okolicach.
Z zewnątrz auto zostało zaktualizowane do wersji VW T6.1 - wszystko złożone na oryginalnych częściach VW - maska, klapa, zderzaki, lampy itd
Cała konwersja została wykonana własnoręcznie przez poprzedniego właściciela, elektromechanika i pasjonatę, który tym autem wraz z rodziną przejechał po całej europie ponad 100 tys km w niecałe dwa lata.
Generalnie wszystkie elementy pasują Plug&Play gdyż bazują na tym samym nadwoziu.
Dodam przy tym ze auto nie byto w żaden sposób uszkodzone lub rozbite po prostu miało być nowoczesne z zewnątrz, sprawdzone i niezawodne wewnątrz.
Meble zostały wycięte metodą CNC z projektu poprzedniego właściciela i dopracowane myśle ze lepiej niz z nie jednej firmy zajmujacej sie zabudowa camper Vanów.
Fotele przednie jak i kanapa tylna została wytapicerowana skórą i alcantarą w pięknym ciepłym beżu. Materiały wysokiej jakości z Mercedesa S klasy.
Podsufitka jak i wszystkie słupki oklejone pod kolor foteli pięknym plecionym materiałem.
Zaraz po przebudowie wymienione zostały części eksploatacyjne aby autem można było pewnie poruszać się po całej Europie:
- sprzęgło z dwumasem
- przednie wahacze/tuleje
- piasty kół przednich/łozyska
- rozrząd
- akumulator
- rozrusznik
- przeguby wewnetrzne i zewnetrzne
- wyczyszczony EGR
- nowa turbina
- ole w skrzyni
- olei w silniku wymieniany co 10tys km
- klocki i tarcze tylne
- nowe świece żarowe
Auto extra doposażone przeze mnie w :
- Najnowocześniejszy solar słoneczny montowany przez specjalistę z całym systemem ładowania i monitorowania stanu baterii etc.
-Drugi akumulator hotelowy 80ah ładowany z alternatora poprzez zamontowany separator oraz z panela słonecznego.
- Wbudowaną nową lodówkę firmy Yolco (50l)
- Ogrzewanie Webasto na pilota (pobiera paliwo z baku)
- przednie fotele obracane - kapitanskie
- zbiornik wody czystej ok. 30l
- zewnętrzny fabryczny prysznic taki sam jak w VW California
- WC turystyczne Thetford
- spanie dla 4 osób (2 na dole 2 na górze)
- namiot sypialny oryginalny VW California z moskitierami i frontowym oknem.
- dach podnoszony oryginalny VW California
- radio Pioneer ze Spotify
- wykładzina beżowa z Multivana
- otwierane przesuwne okno
- duzo szafek zamykanych na Push locki + szafka z roleta REHAU
- oryginalne krzesełka VW California mocowane na tylnej klapie
- fabryczne mocowania VW California na markize
- maty termiczne na wszystkie szyby (lato/zima)
- ocieplenie i wygluszenie wszystkich scian i podłogi.
- przenośnia kuchnia gazowa
Na fabrycznym wyposazeniu:
- tempomat
- klimatyzacia
- samochód osobowy [ 9cio] wiec z tego tytutu mniejsze optaty i bez ograniczen predkosci
- fotel kierowcy z regulacja odcinka ledzwiowego i góra dół oraz podłokietnik
- ABS i ESP z włacznikiem
- regulowana kierownica w dwóch plaszczyznach
- skórzana kierownica
- hak
- elektryczne szyby i lusterka
Silnik to ostatni produkowany 1.9TDI z Euro4 kod BRR 84KM najslabszy z gamy nie wyżyłowany, można bezpiecznie zwiększyc moc silnika na 131km gdyż wszystkie elementy są identyczne jak wersja 105km [fabrycznie jest kuty wat korbowy) gdyż bazą było auto ciężarowe.
Spalanie trasa od 6.5l bez klimy do 8l z klima. Auto ma przejechane 609tys km i olej od wymiany do wymiany bez żadnych dolewek.
Trasy do Hiszpanii po 3000km na raz nie są dla auta problemem.
Samochód spokojnie przejezdzi jeszcze wszystkie silniki z VW T6 i nowszych które ciagle wymagają wizyt w serwisach i kosztownych napraw.
Tutaj co najśmieszniejsze koszt takiego nowego silnika 1.9 BRR od grupy „WILK" po kompleksowej regeneracji (glowica + blok + nowy rozrzad) z dwuletnia gwarancja to 4.5tys PLN lub mozna wtozyé mocnieiszy axc 105km za 3000zt, przy czym VW daje tez tylko dwa lata na swoje nowe silniki lub 150tys km.
Do auta posiadam faktury i paragony z modernizacji na ok. 30tys zt + kolejne 10tys zt rachunków w wersji elektronicznej - mnóstwo tych czesci zostato zakupionych nowych w serwisie VW.
Nie wliczam kosztów roboczogodzin bo byly ich setki wlacznie z proiektowaniem mebli pod siebie i ulepszaniem wzgledem oryginału.
Mozna wsiadac i jechac jutro zimowac do ciepłej Hiszpanii.
Dla zdecydowanej osoby dorzucam porządny bagażnik na dwa rowery Thule montowany na tylną klapę
Więcej zdjęć mogę podesłać na whatsapp.
Zapraszam na oględziny tylko osoby zainteresowane zakupem a nie poszukiwaczy inspiracji. Pozdrawiam Adrian
12 listopada 2024 12:03
Informacje o sprzedającym
Adrian
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie