1 / 11
26 czerwca 2024 15:12
ID: 6125242338
Szczegóły
Wyposażenie
Amortyzacja przedniej osi
Kabina
Klimatyzacja
Autopilot
CD
GPS
Pneumatyczne siedzenie kierowcy
Radio
Wyjścia hydrauliczne
Trzypunktowy układ zawieszenia (TUZ)
Zaczep
Wspomaganie kierownicy
Układ hamulcowy do przyczep
Przedni podnośnik
Opis
Firma Kowala Agrotechnika oferuje Claas Axion 950:
- rok produkcji – 2015,
- silnik FPT – 390 KM,
- 6-cio cylindrowy silnik,
- godziny silnika – 2756 mth,
- CEBIS – komputer pokładowy, (ISOBUS – 2x),
- CMOTION – drążek wielofunkcyjny,
- CSM – zarządzanie narzędziem na uwrociach,
- CMATIC – przekładnia bezstopniowa, (50 km/h),
- REVERSHIFT – elektrohydrauliczny rewers, (Park Lock),
- PROACTIV - amortyzowana przednia oś z hamulcami,
- AUTO PILOT – automatyka osi kierującej,
- GPS PILOT – RTK NET (Terminal S10),
- czteropunktowa amortyzacja kabiny,
- fotel operatora z amortyzacją półaktywną, obrotowy z ogrzewaniem,
- radar poślizgu,
- przedni TUZ,
- przedni WOM,
- WOM – 540 ECO + 1000 obr/ min.,
- EHR – elektrohydrauliczne sterowanie podnośnikiem,
- instalacja hamulców pneumatycznych, (2-obwodowa),
- hamulec hydrauliczny na przyczepy,
- układ hydrauliczny Load-Sensing – 220 l/min, 200 bar,
- układ hydrauliczny Power Beyond,
- klimatyzacja automatyczna,
- radio MP3/USB/AUX/SD,
- oświetlenie robocze – Premium,
- lusterka wsteczne regulowane elektrycznie,
- zaczep przyczepy, automatyczny,
- zaczep kula K80,
- cięgno mechaniczne – kat. 3 – przód,
- cięgno mechaniczne – kat. 3 – tył,
- opony przód – Michelin 710/60 R34,
- opony tył – Michjelin 900/60 R42,
- stan bardzo dobry
Przyjmujemy maszyny w rozliczeniu.
Oferujemy także transport ponadgabarytowy, koszty transportu ustalane są indywidualnie.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Kontakt:
Biuro:
Rafał Łukanty
Dawid Kowalski
info@kowala-agrotechnika.pl
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Znajdź na mapie
Oferowane usługi
Usługi finansowe