1 / 9
Szczegóły
Opis
Posypywarka, Pług, przedni TUZ, rozdzielacz + joystick,
Silnik
Maszyny serii L1 napędzają 4-cylindrowe silniki wysokoprężne Kubota o pojemności skokowej 2434 cm² i mocy 45 lub 51 KM. Dzięki systemowi Common Rail, układowi recyrkulacji spalin i filtrowi cząstek stałych te jednostki napędowe spełniają najnowsze europejskie normy emisji spalin Stage V. Technologia wysokociśnieniowego wtrysku bezpośredniego zapewnia precyzyjne dawkowanie paliwa dla lepszych osiągów i mniejszego zużycia paliwa.
Przekładnia
Ciągniki kompaktowe Kubota L1 są dostępne z trzyzakresową przekładnią hydrostatyczną HST lub z synchronizowaną skrzynią manualną z 8 biegami do przodu i 8 do tyłu. Oba rozwiązania doskonale reprezentują jakość “Made by Kubota”, na której możesz zawsze polegać.
Przekładnia
Ciągniki kompaktowe Kubota L1 są dostępne z trzyzakresową przekładnią hydrostatyczną HST lub z synchronizowaną skrzynią manualną z 8 biegami do przodu i 8 do tyłu. Oba rozwiązania doskonale reprezentują jakość “Made by Kubota”, na której możesz zawsze polegać.
Hydraulika
Najwyższy udźwig w swojej klasie.
Wydajny układ hydrauliczny pozwala sprostać wielu wymagającym zadaniom.
Tylny podnośnik o udźwigu 1750 kg.
Pompa hydrauliczna o maksymalnym wydatku 37 l/min.
Model: L1-522 DCN
Kabina
Silnik
Typ: 4 cylindrowy, chłodzony cieczą, turbodoładowany, bezpośredni wysokociśnieniowy wtrysk paliwa Common Rail
Liczba cylindrów: 4
Moc silnika ECE R120 kW (KM): 37,4 (50,8)
Pojemność całkowita cm3: 2434
Maks. moment obrotowy Nm (obr./min.): 166,7 (1600)
Obroty znamionowe Obr./min.: 2600
Pojemność zbiornika paliwa l: 50
Układ przeniesienia napędu
Przekładnia: Manualna, w pełni zsynchronizowana, 8 biegów do przodu, 8 do tyłu
Ogumienie: Przód 280/70R18, Tył 340/85R28
Sprzęgło: Suche
Układ kierowniczy: Wspomagany hydraulicznie
Układ hamulcowy: Hamulce tarczowe, mokre
Min. promień zawracania bez hamulca m: 3,5
WOM
Tylny WOM: SAE 1-3/8, 6-cio wpustowy
Prędkość WOM / Obroty silnika Obr./min.: 540/2550
Układ hydrauliczny
Wydatek układu hydraulicznego l/min: 54,2 (TUZ+ wyjścia hydrauliczne- 35,6; wspomaganie układu kierowniczego- 18,6)
Tylny TUZ: SAE kategorii I
Sterowanie: Regulacja pozycyjna
Maks. udźwig na szybkosprzęgach kg: 1750
Ciśnienie w układzie MPa (kgf/cm2): 18,6 (190)
Wymiary i masy
Długość całkowita mm: Min: 3455 (bez obciążników i przedniego TUZ); Max 3850 (z przednim TUZ)
Szerokość całkowita mm: Min: 1540; Max: 1610
Wysokość całkowita mm: 2370 (z kabiną Naglak)
Rozstaw osi mm: 1915
Min. prześwit mm: 405
Rozstaw kół: Przód mm 1200 Tył mm 1135-1240
Masa własna kg: 2080 (z kabiną Naglak)
10 listopada 2024 11:32
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu