1 / 6
Opis
Silnik
Maszyny serii L1 napędzają 4-cylindrowe silniki wysokoprężne Kubota o pojemności skokowej 2434 cm² i mocy 45 lub 51 KM. Dzięki systemowi Common Rail, układowi recyrkulacji spalin i filtrowi cząstek stałych te jednostki napędowe spełniają najnowsze europejskie normy emisji spalin Stage V. Technologia wysokociśnieniowego wtrysku bezpośredniego zapewnia precyzyjne dawkowanie paliwa dla lepszych osiągów i mniejszego zużycia paliwa.
Przekładnia
Ciągniki kompaktowe Kubota L1 są dostępne z trzyzakresową przekładnią hydrostatyczną HST lub z synchronizowaną skrzynią manualną z 8 biegami do przodu i 8 do tyłu. Oba rozwiązania doskonale reprezentują jakość “Made by Kubota”, na której możesz zawsze polegać.
Przekładnia
Ciągniki kompaktowe Kubota L1 są dostępne z trzyzakresową przekładnią hydrostatyczną HST lub z synchronizowaną skrzynią manualną z 8 biegami do przodu i 8 do tyłu. Oba rozwiązania doskonale reprezentują jakość “Made by Kubota”, na której możesz zawsze polegać.
Hydraulika
Najwyższy udźwig w swojej klasie.
Wydajny układ hydrauliczny pozwala sprostać wielu wymagającym zadaniom.
Tylny podnośnik o udźwigu 1750 kg.
Pompa hydrauliczna o maksymalnym wydatku 37 l/min.
Model: L1-522 DCN
Kabina
Silnik
Typ: 4 cylindrowy, chłodzony cieczą, turbodoładowany, bezpośredni wysokociśnieniowy wtrysk paliwa Common Rail
Liczba cylindrów: 4
Moc silnika ECE R120 kW (KM): 37,4 (50,8)
Pojemność całkowita cm3: 2434
Maks. moment obrotowy Nm (obr./min.): 166,7 (1600)
Obroty znamionowe Obr./min.: 2600
Pojemność zbiornika paliwa l: 50
Układ przeniesienia napędu
Przekładnia: Manualna, w pełni zsynchronizowana, 8 biegów do przodu, 8 do tyłu
Ogumienie: Przód 280/70R18, Tył 340/85R28
Sprzęgło: Suche
Układ kierowniczy: Wspomagany hydraulicznie
Układ hamulcowy: Hamulce tarczowe, mokre
Min. promień zawracania bez hamulca m: 3,5
WOM
Tylny WOM: SAE 1-3/8, 6-cio wpustowy
Prędkość WOM / Obroty silnika Obr./min.: 540/2550
Układ hydrauliczny
Wydatek układu hydraulicznego l/min: 54,2 (TUZ+ wyjścia hydrauliczne- 35,6; wspomaganie układu kierowniczego- 18,6)
Tylny TUZ: SAE kategorii I
Sterowanie: Regulacja pozycyjna
Maks. udźwig na szybkosprzęgach kg: 1750
Ciśnienie w układzie MPa (kgf/cm2): 18,6 (190)
Wymiary i masy
Długość całkowita mm: Min: 3455 (bez obciążników i przedniego TUZ); Max 3850 (z przednim TUZ)
Szerokość całkowita mm: Min: 1540; Max: 1610
Wysokość całkowita mm: 2370 (z kabiną Naglak)
Rozstaw osi mm: 1915
Min. prześwit mm: 405
Rozstaw kół: Przód mm 1200 Tył mm 1135-1240
Masa własna kg: 2080 (z kabiną Naglak)
10 listopada 2024 11:32
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Kubota
Model pojazdu
L1522 DW
Gwarancja dealerska (w cenie)
60 miesięcy
Stan
Nowy
Rok produkcji
2022
Możliwość finansowania
Tak
Leasing
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Potrzebujesz finansowania?
Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.
Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu