Kubota L1522 - 1
Kubota L1522 - 2
Kubota L1522 - 3
Kubota L1522 - 4

1 / 4

Kubota L1522 - 1
Kubota L1522 - 2
Kubota L1522 - 3
Kubota L1522 - 4

Opis

Silnik


Maszyny serii L1 napędzają 4-cylindrowe silniki wysokoprężne Kubota o pojemności skokowej 2434 cm² i mocy 45 lub 51 KM. Dzięki systemowi Common Rail, układowi recyrkulacji spalin i filtrowi cząstek stałych te jednostki napędowe spełniają najnowsze europejskie normy emisji spalin Stage V. Technologia wysokociśnieniowego wtrysku bezpośredniego zapewnia precyzyjne dawkowanie paliwa dla lepszych osiągów i mniejszego zużycia paliwa.



Przekładnia


Ciągniki kompaktowe Kubota L1 są dostępne z trzyzakresową przekładnią hydrostatyczną HST lub z synchronizowaną skrzynią manualną z 8 biegami do przodu i 8 do tyłu. Oba rozwiązania doskonale reprezentują jakość “Made by Kubota”, na której możesz zawsze polegać.



Przekładnia


Ciągniki kompaktowe Kubota L1 są dostępne z trzyzakresową przekładnią hydrostatyczną HST lub z synchronizowaną skrzynią manualną z 8 biegami do przodu i 8 do tyłu. Oba rozwiązania doskonale reprezentują jakość “Made by Kubota”, na której możesz zawsze polegać.



Hydraulika


Najwyższy udźwig w swojej klasie.


Wydajny układ hydrauliczny pozwala sprostać wielu wymagającym zadaniom.


Tylny podnośnik o udźwigu 1750 kg.


Pompa hydrauliczna o maksymalnym wydatku 37 l/min.



Model: L1-522 DCN


Kabina


Silnik


Typ: 4 cylindrowy, chłodzony cieczą, turbodoładowany, bezpośredni wysokociśnieniowy wtrysk paliwa Common Rail


Liczba cylindrów: 4


Moc silnika ECE R120 kW (KM): 37,4 (50,8)


Pojemność całkowita cm3: 2434


Maks. moment obrotowy Nm (obr./min.): 166,7 (1600)


Obroty znamionowe Obr./min.: 2600


Pojemność zbiornika paliwa l: 50


Układ przeniesienia napędu


Przekładnia: Manualna, w pełni zsynchronizowana, 8 biegów do przodu, 8 do tyłu


Ogumienie: Przód 280/70R18, Tył 340/85R28


Sprzęgło: Suche


Układ kierowniczy: Wspomagany hydraulicznie


Układ hamulcowy: Hamulce tarczowe, mokre


Min. promień zawracania bez hamulca m: 3,5


WOM


Tylny WOM: SAE 1-3/8, 6-cio wpustowy


Prędkość WOM / Obroty silnika Obr./min.: 540/2550


Układ hydrauliczny


Wydatek układu hydraulicznego l/min: 54,2 (TUZ+ wyjścia hydrauliczne- 35,6; wspomaganie układu kierowniczego- 18,6)


Tylny TUZ: SAE kategorii I


Sterowanie: Regulacja pozycyjna


Maks. udźwig na szybkosprzęgach kg: 1750


Ciśnienie w układzie MPa (kgf/cm2): 18,6 (190)


Wymiary i masy


Długość całkowita mm: Min: 3455 (bez obciążników i przedniego TUZ); Max 3850 (z przednim TUZ)


Szerokość całkowita mm: Min: 1540; Max: 1610


Wysokość całkowita mm: 2370 (z kabiną Naglak)


Rozstaw osi mm: 1915


Min. prześwit mm: 405


Rozstaw kół: Przód mm 1200 Tył mm 1135-1240


Masa własna kg: 2080 (z kabiną Naglak)

 

17 stycznia 2025 9:48

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Kubota

Model pojazdu

L1522

Gwarancja dealerska (w cenie)

60 miesięcy

Stan

Nowy

Rok produkcji

2024

Możliwość finansowania

Tak

Leasing

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

121500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Informacje o sprzedającym

Prywatny

Prywatny
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (9) tego sprzedawcy