1 / 6
Szczegóły
Opis
Forwarder leśny TCI 1055C - Ładowność 14 ton
SILNIK WYSOKOPRĘŻNY FPT N67
moc maksymalna (228 KM)
Moment maksymalny 1 150 Nm przy 1200-1500 obr./min
Ilość cylindrów 6, Ilość cylindrów 6, pojemność 6,7 l
WYMIARY
DŁUGOŚĆ 10,6 m, SZEROKOŚĆ 2,94 m, WYSOKOŚĆ 3,79 m, PRZEŚWIT 685 mm, WAGA 20 540 kg
ŻURAW
Messera m92ft100
Wysięg maksymalny 10 m
maksymalny udźwig 2700 kg
minimalny udźwig 780 kg
Chwytak 0,26m3 SG260S
KABINA
Kabinę forwardera TCI zaprojektowano z myślą o maksymalnym komforcie operatora podczas długich zmian.
Kabina ma dużą objętość wewnętrzną wynoszącą 3,5 metra sześciennego. Operator może stać
wygodnie w kabinie.
Nowością jest to, że forwardery Tigercat są teraz standardowo wyposażone w 16 halogenów LED
działanie.
Forwardery TCI wyposażone są w wyjątkowo cichy system klimatyzacji.
Jednostki combo przednie i tylne zapewniają doskonałą wydajność ogrzewania i chłodzenia.
Wejście do kabiny
Tigercat oferuje w standardzie składane schody zapewniające łatwy dostęp do kabiny.
Widoczność
Operator ma niezrównaną widoczność przez grube na 12 mm
okna z poliwęglanu. Przesłony okienne są standardem.
Przednie i tylne szyby kabiny są pochylone o 5 stopni, co ogranicza ilość wody i zanieczyszczeń gromadzących się na szybach. Okna zapewniają widoczność kół i podłoża, a także punktu, w którym koła stykają się z pojazdem grunt. Ułatwia to poruszanie się po trudnym terenie, a także załadunek forwardera.
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Blokady mechanizmu różnicowego „Zmieniaj biegi w locie”.
Osie wózków wyposażone są w sprzęgło cierne, blokada mechanizmu różnicowego lub MDDL (blokada wielotarczowego mechanizmu różnicowego).
Umożliwia to operatorowi włączanie i wyłączanie blokady mechanizmu różnicowego podczas jazdy maszyny w celu zwiększenia wydajność.
MDDL zapobiega również przeciążeniu wózka i przekładnie planetarne poprzez ograniczenie maksymalnego momentu obrotowego, jaki można skierować na jedną stronę osi. Blokady mechanizmu różnicowego zmiany biegów w locie są ogromną zaletą w trudnym terenie, ponieważ pozwalają utrzymać pęd maszyny przez: miękki punkt, dzięki czemu operator nie musi się zatrzymywać, aby włączyć blokady mechanizmu różnicowego.
Dwubiegowa skrzynia biegów; niski bieg 6 km/h wysoki bieg 18,4 km/h
Opony TRELLEBORG 710/45-26.5 T480
UKŁAD ROBOCZY
Forwardery TCI są wyposażone w zaawansowany układ hydrauliczny wykrywający obciążenie, specjalnie dostosowany do cyklu pracy maszyny.
Układ hydrauliczny wykrywający obciążenie wykorzystuje pompy o zmiennym wydatku, które reagują na obciążenie układu, aby zapewnić tylko przez układ przepływa dokładna ilość wymaganego oleju hydraulicznego, co zmniejsza zużycie paliwa i gromadzenie się ciepła.
Napęd pompy i silnika
Forwardery TCI są wyposażone w wydajne pompy, umożliwiająca pracę systemu w optymalnym zakresie wydajności.
Pompa dźwigowa
TCI wykorzystuje do pracy dźwigu pompę o dużym przepływie przy niższych obrotach silnika, oszczędza paliwo i poprawia wydajność pracy.
Pompa dźwigu posiada funkcję kontroli momentu obrotowego dokładnie reguluje obciążenie silnika przy pracy żurawiem. Operatorzy otrzymują maksymalną wydajność maszyny bez ryzyka zgaśnięcia silnika.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
Pompa próżniowa w układzie hydraulicznym
Przesuwna hydraulicznie krata oporowa
Klimatyzacja automatyczna
Oświetlenie drogowe
12 listopada 2024 11:15
Informacje o sprzedającym
Kujawki
Sprzedający profesjonalny
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu