1 / 11
Szczegóły
Opis
"MARKA NR 1 W POLSCE"
Wóz przeładowczy T740 o ładowności 15,3 t i pojemności 28 m3 to uniwersalne narzędzie, które sprawdzi się nie tylko w dużych gospodarstwach nastawionych na produkcję roślinną. Maszyna znajdzie zastosowanie m.in. w transporcie zboża i kukurydzy, odbioru ładunków od kombajnów i jego przeładunku do samochodów ciężarowych, a także do załadunku materiału siewnego do siewników (specjalna nasadka w standardzie). Inaczej mówiąc, wszędzie tam, gdzie można zaoszczędzić czas pracy innych maszyn, a tym samym jej koszt. Układ jezdny maszyny oparto na resorowanym zawieszeniu tandemowym z tylną osią skrętną, która znacząco ułatwia manewrowanie. Deklarowana wydajność przeładunku mieści się w przedziale od 200 do 400 t/h, a całkowity rozładunek zajmuje od 3 do 6 minut.
Dane techniczne wersji standard:
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 25000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita 23000 [kg]
Ładowność 15300 [kg]
Masa własna 7700 [kg]
Pojemność ładunkowa 28 [m3]
Wydajność rozładunku 200-400 [t/h]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 6015 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 2490 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) 9142/2900/3645 [mm]
Wysokość ścian skrzyni 1440+340 [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany/nadstaw 4/4/3 [mm]
Wysokość załadunkowa górnej krawędzi skrzyni od podłoża 3400 [mm]
Rozstaw kół 2200 [mm]
Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z biernym układem skrętu
Obciążenie oka dyszla 3000 [kg]
Rozmiar ogumienia 700/50-26,5
Prędkość konstrukcyjna 40 [km/h]
Obroty WOM 1000 (obr/min)
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 165/121,3 [KM/kW]
Przenośnik ślimakowy hydraulicznie składany - Średnica 430 [mm]
Długość 5170 [mm]
Wysokość do krawędzi otworu wysypowego 4550-4850 [mm]
Wyposażenie standardowe
Skorupowa skrzynia ładunkowa z profilowanymi ścianami , z dodatkowymi usztywnieniami pionowymi i przykręcanymi nadstawami
Podłoga w formie rynny z podwójnym ślimakowym przenośnikiem podłogowym
Dwusegmentowy przenośnik ślimakowy przedni rozkładany hydraulicznie z hydraulicznym ryglowaniem mechanizmu rozkładania
Trzy otwory rewizyjne w podłodze do oczyszczania skrzyni
Przedni otwór rewizyjny do oczyszczania skrzyni sterowany hydraulicznie
Trzy okna kontrolne poziomu załadunku skrzyni na ścianie przedniej
Stelaż plandeki z rusztem linowym
Balkon na ścianie tylnej
Składana drabinka na ścianie tylnej i drabinka wewnątrz skrzyni ładunkowej
Pomost z kraty antypoślizgowej wewnątrz skrzyni na całej długości
Rama podwozia z 6-cio punktowym sworzniowym podparciem skrzyni ładunkowej
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych,z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z przednia osia sztywną i tylną kierowaną biernie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140
Dyszel sztywny, zintegrowany z ramą podwozia do łączenia z dolnym zaczepem transportowym ciągnika
Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
Instalacja hydrauliczna blokowania kół tylnych skrętnych do jazdy do tyłu
Mechaniczny napęd przenośników ślimakowych z dwustopniową regulacja prędkości posuwu przenośników
podłogowych
Wał przegubowo teleskopowy ze sprzęgłem przeciążeniowym z promieniowymi zabierakami, z końcówką od strony ciągnika 1 3/4" Z=20
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami
Błotniki nad kołami
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania zbiornika zielony RAL6010 PRONAR
opiekun ogłoszenia Marcin tel.
3 listopada 2024 14:41
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Znajdź na mapie