1 / 4
Szczegóły
Marka pojazdu
ApriliaModel pojazdu
RSRok produkcji
2023
Przebieg
11 000 km
Pojemność skokowa
660 cm3
Moc
100 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
SportowyKolor
CzarnyMożliwość finansowania
TakLeasing
TakRodzaj koloru
Matowy
Kraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
TakBezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
Używany
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Opis
APRILIA RS660 ROK 2023
Dane motocykla:
- rok produkcji 2023
- motocykl używany
- pierwszy właściciel 07.2023
- przebieg motocykla: 6500 km
- komplet dokumentów
- komplet kluczyków (2x kluczyk)
- bezwypadkowy
- stan dobry
- serwisowany w ASO
- salon polska
-GWARANCJA DO 2025 Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA
Przyszłość szanuje tradycje fabryki z Noale, która od dawna słynie z innowacyjności i wyjątkowego charakteru. Dzięki sportowej osobowości i oszałamiającym współczesnym liniom, RS 660 przenosi zwycięskie doświadczenia Aprilii z toru wyścigowego na drogi. Jego wyjątkowa konstrukcja charakteryzuje się lekką, kompaktową i elegancką formą o zadziornym charakterze. Zwinna sylwetka gwarantuje stabilność przy dużych prędkościach i zapewnia komfort oraz uczucie pełnej przyjemności z jazdy. Opcje graficzne obejmują zupełnie nowy kolor Acid Gold, który dodatkowo podkreśla jego design i młodą, dynamiczną osobowość.
DUCH ZWYCIĘZCY
RS 660 czerpie ze zdobytej przez Aprilię wiedzy, aby wprowadzić nowe standardy w swojej kategorii. Najwyższej klasy podwozie zapewnia prawdziwie dynamiczne wrażenia z jazdy dzięki wyjątkowo skonstruowanej lekkiej aluminiowej ramie i wahaczowi optymalizującemu rozkład masy.
PO PROSTU ZAPIERA DECH W PIERSIACH
Sportowa osobowość i współczesne linie RS 660 zrobią wrażenie wszędzie, gdzie się pojawi. Jego wyjątkowy design bazuje na lekkiej i kompaktowej formie o wielu smukłych i zwinnych kształtach, zapewniając przy okazji stabilność przy dużych prędkościach i dając mnóstwo przyjemnych wrażeń z jazdy.
NOWE DOŚWIADCZENIA Z JAZDY
Pozycja za kierownicą została starannie zaprojektowana, aby zapewnić komfort na drodze i idealny rozkład masy. Doskonale wyważone ustawienie siodełka, podnóżków i kierownicy tworzy dynamiczną pozycję do jazdy. Dodaj do tego pięć predefiniowanych trybów jazdy dla różnych warunków na torze i drogach, a otrzymasz wszystkie składniki naprawdę ekscytującej jazdy.
SYSTEM APRC
Pierwotnie opracowany do użytku w wyścigach, a następnie przystosowany do użytku drogowego, system APRC jest zaawansowanym elektronicznym programem sterującym. Jest to kompletny pakiet zaprojektowany w celu zapewnienia bezpieczeństwa na drogach i lepszych osiągów na torze.
RS 660 jest wyposażony w najnowszy pakiet elektronicznych elementów sterujących APRC (Aprilia Performance Ride Control). Ten zaawansowany, bezwładnościowy sześcioosiowy system nawigacji wykorzystuje wewnętrzne żyroskopy i czujniki przyspieszenia, aby w czasie rzeczywistym odczytywać stan silnika w odniesieniu do drogi i zapewniać natychmiastowe regulacje w celu poprawy osiągów i bezpieczeństwa.
SILNIK
Aprilia, skierowany do przodu, rzędowy, 2‐cylindrowy, 4‐suwowy, chłodzony
cieczą, DOHC, 4 zawory na cylinder
ŚREDNICA X SKOK CYLINDRA 81 x 63,93 mm
POJEMNOŚĆ 659 cm3
KOMPRESJA 13,5 : 1
MOC MAKSYMALNA 100 KM (73,5 kW) @ 10500 obr/min
MOMENT OBROTOWY 67 Nm @ 8500 obr/min
ZASILANIE Airbox z bocznym dolotem, dwie przepustnice 48 mm, Ride‐by‐Wire
ZAPŁON Elektryczny
SMAROWANIE Mokra miska olejowa
SKRZYNIA BIEGÓW 6 biegów z Aprilia Quick Shift w górę i w dół
SPRZĘGŁO Wielotarczowe w kąpieli olejowej, z systemem antyhoppingowym PRZEKAZANIE NAPĘDU Łańcuch, zębatki 17/43
ELEKTRONIKA
6‐osiowa platforma inercyjna; system APRC zawierający ATC, AWC, AEB,
AEM, ACC; 5 trybów jazdy
RAMA Podwójna okalająca aluminiowa ze zdejmowanym tylnym siedzeniem
ZAWIESZENIE ‐ PRZÓD
Widele Kayaba USD o śr 41 mm; sprężyna powrotna; aluminiowe
mocowanie zacisków radialnych; regulacja tłumienia kompresji i odbicia
oraz wstępnego naprężenia sprężyny; skok 120 mm
ZAWIESZENIE ‐ TYŁ
Aluminiowy wahacz z niesymetrycznymi wspornikami; amortyzator
pojedyczny z regulowaną sprężyną powrotną; regulacja tłumienia odbicia i
napięcia wstępnego sprężyny; skok 130 mm.
HAMULCE ‐ PRZÓD
Dwie tarcze o śr. 320 mm; radialnie mocowane zaciski Brembo z 4
przeciwstawnymi tłoczkami o śr 32 mm; radialna pompa, przewody w
metalowym oplocie.
HAMULEC ‐ TYŁ
Tarcza o śr. 220 mm; zacisk Brembo z dwoma oddzielnymi tłoczkami o śr. 34
mm; pompa ze zintegrowanym zbiorniczkiem; przewody w metalowym
oplocie.
ABS Cornering ABS z wieloma mapami
KOŁA Stop aluminium; przód 3,5x17; tył 5,5x17
OPONY
Bezdętkowe, radialne; przód 120/70 ZR 17; tył 180/55 ZR 17 (zamiennie
180/60 ZR 17)
ROZSTAW OSI 1 370 mm
DŁUGOŚĆ 1 995 mm
SZEROKOŚĆ 745 mm
WYSOKOŚĆ KANAPY 820 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 24,1 st.
WYPRZEDZENIE
PRZEDNIEGO KOŁA
104,6 mm
WAGA W STANIE
GOTOWYM DO JAZDY
183 kg
WAGA NA SUCHO 169 kg
SPALANIE 4,9 litra / 100 km
EMISJA CO2 116 g / km
ZBIORNIK PALIWA 15 litrów (wliczając 4 litry rezerwy)
Piotr Galarda
Specjalista ds. Sprzedaży Działu Piaggio Group
tel:
Liberty Motorcycles Sp. z o.o.
ul. Puławska 44D
05-500 Piaseczno k/Warszawy
23 października 2024 11:55
Informacje o sprzedającym
LIBERTY MOTORS Warszawa - Dealer: BMW, Ducati, Yamaha, Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio, Vespa
Autoryzowany Dealer
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2008
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 15:00
niedziela
Zamknięte