1 / 6
Szczegóły
Opis
APRILIA RS 660 EXTREMA
Przyszłość szanuje tradycje fabryki z Noale, która od dawna słynie z innowacyjności i wyjątkowego charakteru. Dzięki sportowej osobowości i oszałamiającym współczesnym liniom, RS 660 przenosi zwycięskie doświadczenia Aprilii z toru wyścigowego na drogi. Jego wyjątkowa konstrukcja charakteryzuje się lekką, kompaktową i elegancką formą o zadziornym charakterze. Zwinna sylwetka gwarantuje stabilność przy dużych prędkościach i zapewnia komfort oraz uczucie pełnej przyjemności z jazdy.
WIĘCEJ GADŻETÓW, WIĘCEJ ZABAWY
Wśród kluczowych ulepszeń znajduje się układ wydechowy SC Project, który łączy się z nową dolną owiewką z włókna węglowego zaprojektowaną specjalnie dla tego modelu, a także przednim błotnikiem, również z włókna węglowego. A wynik? Zmniejszenie wagi o imponujące 3 kg w porównaniu z klasyczną Aprilią RS 660.
Mniejsza waga oznacza więcej radości z jazdy!
JESZCZE BARDZIEJ SPORTOWA DUSZA
Aprilia RS 660 ponownie podnosi poprzeczkę. Po reinterpretacji kategorii sportowych motocykli o średniej pojemności, wersja Extrema dodaje kolejną zdrową dawkę sportowej osobowości dzięki ekskluzywnemu nadwoziu z flagą w szachownicę i pojedynczemu siedzeniu.
WIĘCEJ NIŻ SAMA OBECNOŚĆ
Aprilia RS 660 Extrema podnosi poprzeczkę również pod względem technologii, dzięki oprogramowaniu do odwrócenia skrzyni biegów, co jest świetnym elementem, jeśli szukasz prawdziwej konfiguracji motocykla wyścigowego.
SILNIK Aprilia, dwucylindrowy, rzędowy, pochylony do przodu, czterosuwowy,
chłodzony cieczą i z chłodnicą oleju, dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z
łańcuchem po prawej stronie, cztery zawory na cylinder
POJEMNOŚĆ 659 cm3
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 13.5:1
MOC MAKSYMALNA 100 KM (73.5 kW) przy 10500 obr./min.
MOMENT OBROTOWY 67.0 Nm (6.83 kg) przy 8500 obr./min.
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa z systemem Aprilia Quick Shift (AQS) działającym w górę i w dół
SPRZĘGŁO Wielotarczowe mokre z mechanicznym systemem antyhoppingowym
ELECTRONIC
CONTROLS
Sześcioosiowa platforma bezwładnościowa, pakiet APRC zawierający ATC
(kontrola trakcji), AWC (kontrola wheele), AEB (hamowanie silnikiem), AEM
(mapy silnika) i ACC (tempomat).
5 trybów jazdy (drogowe i torowe, 3 stałe i 2 konfigurowalne)
Oprogramowanie do odwrotnej zmiany biegów (torowej).
RAMA Aluminiowa z podwójną belką i odkręcaną ramą pomocniczą pod siedzeniem
ZAWIESZENIE PRZEDNIE Widelec Kayaba z goleniami 41 mm, aluminiowe mocowanie zacisku
radialnego Regulowane napięcie wstępne sprężyny i tłumienie odbicia. Skok
zawieszenia 120 mm
ZAWIESZENIE TYLNE Aluminiowy wahacz asymetryczny. Pojedyńczy amortyzator z regulacją
napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia. Skok zawieszenia 130 mm.
UKŁAD HAMULCOWY Przód ABS: dwie tarcze o średnicy 320 mm
Radialne zaciski Brembo z czterema przeciwstawnymi tłoczkami Ø32 mm.
Pompa promieniowa i przewód hamulcowy w metalowym oplocie.
Tył: tarcza o średnicy 220 mm; Zacisk Brembo z dwoma tłoczkami Ø34 mm.
Pompa ze zintegrowanym zbiornikiem i przewodem w metalowym oplocie
Wielomapowy Cornering ABS
MASA WLASNA 180 kg gotowy do jazdy z płynami
KUPUJĄC U NAS ZYSKUJESZ:
- atrakcyjne warunki finansowania
- wyjątkowy, dealerski pakiet ubezpieczeń AC, OC i NNW,
- rabat na usługi serwisowe
- specjalne warunki zakupu odzieży i akcesoriów
- wyjątkową ofertę transportu motocykla w dowolne miejsce kraju
- gwarancję najlepszej obsługi
Andrzej Kapusta
Specjalista ds. Sprzedaży Działu Piaggio Group
tel:
mail: andrzej.kapusta@libertymotors.pl
Piotr Galarda
Specjalista ds. Sprzedaży Działu Piaggio Group
tel: Wyświetl numer
mail: piotr.galarda@libertymotors.pl
Liberty Motorcycles Sp. z o.o.
ul. Puławska 44D
05-500 Piaseczno k/Warszawy
23 października 2024 11:55
Informacje o sprzedającym
LIBERTY MOTORS Warszawa - Dealer: BMW, Ducati, Yamaha, Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio, Vespa
Autoryzowany Dealer
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2008
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 15:00
niedziela
Zamknięte