Aprilia RS - 1
Aprilia RS - 2
Aprilia RS - 3
Aprilia RS - 4
Aprilia RS - 5
Aprilia RS - 6
Aprilia RS - 7
Aprilia RS - 8
Aprilia RS - 9
Aprilia RS - 10
Aprilia RS - 11
Aprilia RS - 12
Aprilia RS - 13
Aprilia RS - 14
Aprilia RS - 15

1 / 15

Aprilia RS - 1
Aprilia RS - 2
Aprilia RS - 3
Aprilia RS - 4
Aprilia RS - 5
Aprilia RS - 6
Aprilia RS - 7
Aprilia RS - 8
Aprilia RS - 9
Aprilia RS - 10
Aprilia RS - 11
Aprilia RS - 12
Aprilia RS - 13
Aprilia RS - 14
Aprilia RS - 15

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Aprilia

Model pojazdu

RS

Rok produkcji

2022

Przebieg

26 219 km

Pojemność skokowa

659 cm3

Moc

100 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Kolor

Złoty

Leasing

Tak

Rodzaj koloru

Perłowy

Opłata początkowa

19500 PLN

Miesięczna rata

625 PLN

Liczba pozostałych rat

26

Wartość wykupu

416 PLN

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Pierwszy właściciel (od nowości)

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Cześć. Jeżeli szukasz pewnego motocykla, z polskiego salonu, z udokumentowanym przebiegiem, pełną historią serwisową, od jednego właściciela dbającego o niego najlepiej jak potrafił to mam na sprzedaż Aprilie RS660. Osoby czytające to ogłoszenie z pewnością znają parametry tej maszyny jak również jej wyposażenie, dlatego dalej skupię się już tylko na tej konkretniej sztuce. Motocykl pochodzi z polskiego salonu (zakup w kwietniu 2023 w salonie Moto Gusto w Chorzowie) i od początku serwisowany jest w salonie Liberty Motors we Wrocławiu. Rok produkcji 2022, pierwsza rejestracja kwiecień 2023. Jestem pierwszym i jedynym właścicielem (jedynym użytkującym). Dostępna pełna historia serwisowa. Motocykl używany na codzień oraz do wyjazdów turystycznych. Nigdy nie był na torze, nigdy nie leżał. Aktualny przebieg to 26219km. Wszystkie przeglądy robione na czas. Olej zmieniany co 5000km (aktualnie świeżo po wymianie przed zimą). Użytkowany spokojnie, bez palenia gumy, stawiania na koło itp. Maszyna jest jeszcze na oponach na jakich wyjechała z fabryki, podobnie jest z napędem. Motocykl pod moją ręką przeszedł kilka drobnych modyfikacji wizualnych:

- zamontowano czarną szybę (zakup z Aliexpress, jednak bardzo dobrej jakości), oryginał dodaję do motocykla,

- zamontowano gniazdo USB (oryginalne Aprilia w salonie podczas odbioru motocykla),

- krótkie mocowanie tablicy rejestracyjnej (zakup z Aliexpress, jednak bardzo dobrej jakości), oryginał dodaję do motocykla,

- tylne kierunkowskazy Barracuda B-Lux, oryginalne dodaję do motocykla,

- akcesoryjna nakładka siedzenia pasażera (oryginalna Aprilia), oczywiście siedzenie pasażera dodaję do motocykla,

- zdemontowano podnóżki pasażera (oczywiście dodaję do motocykla),

- zamontowano regulowane, akcesoryjne dźwignie sprzęgła i hamulca Puig dedykowane dla tego modelu,

- polakierowano osłony tłumika na czarny matt, niestety na jednej z osłon pod wpływem środka do czyszczenia łańcucha trochę zszedł lakier - posiadam komplet innych osłon, które zamierzałem w zimie oddać do lakierowania,

- oklejono folią w kolorze czarny matt półkę, ramę oraz wahacz.


Z rzeczy eksploatacyjnych, które należy aktualnie wykonać w motocyklu to wymiana napędu (posiadam nowy napęd, zamierzałem wymienić na wiosnę - dorzucam do motocykla) i to wszystko. Jeżdżę spokojnie, więc i opony nie są przesadnie zużyte, ale to już pozostawiam do oceny przyszłemu właścicielowi podczas oględzin motocykla. Poza tym motocykl w pełni sprawny, gotowy do łapania kolejnych kilometrów. Z minusów jakie posiada ten egzemplarz na myśl przychodzi mi jedynie otarcie plastiku czaszy, które zostało przedstawione na zdjęciach oraz otarcie plastiku osłony silnika (od spodu) - oba to pamiątka po przypadkowym przejechaniu przez plastikowy słupek przy robotach drogowych (byłą to moja jedyna "przygoda" na tym motocyklu).


Do motocykla dodaję również zestaw sakw bocznych SW Motech Blaze dedykowanych do tego modelu - sakwy z demontowanym stelażem „na klik”. Wartość podczas zakupu to 1800zł.

Dodatkowo na motocykl została podczas zakupu wykupiona dodatkowa gwarancja w formie ubezpieczenia napraw (obejmuje okres do końca leasingu).

Motocykl posiada aktualne OC oraz AC (jak to przy leasingu wymagają - całkiem konkretne).


Na koniec warunki finansowe. Przedstawiona cena jest ceną pełnego kosztu zakupu motocykla (odstępne + pozostały leasing). Sprzedaż motocykla na zasadzie cesji leasingu operacyjnego. Poszczególne składowe ceny i szczegóły wyglądają następująco:

- data zakończenia leasingu to kwiecień 2027,

- do spłaty pozostało 16 827zł netto w ratach po ok. 625zł netto, wykup 1%,

- koszt cesji po stronie kupującego,

- kwota odstępnego 19 500zł netto (wystawiam FV 23%)

Jeżeli nie będzie chętnego na cesję, w kwietniu 2025 możliwa sprzedaż motocykla po prostu na FV23% lub umowę kupna/sprzedaży.


Zainteresowanych cesją leasingu zapraszam do kontaktu.

 

8 listopada 2024 14:21

Informacje o sprzedającym

Kamil

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Śródmieście

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store