Aprilia SXV - 1
Aprilia SXV - 2
Aprilia SXV - 3
Aprilia SXV - 4
Aprilia SXV - 5
Aprilia SXV - 6
Aprilia SXV - 7
Aprilia SXV - 8
Aprilia SXV - 9
Aprilia SXV - 10
Aprilia SXV - 11

1 / 11

Aprilia SXV - 1
Aprilia SXV - 2
Aprilia SXV - 3
Aprilia SXV - 4
Aprilia SXV - 5
Aprilia SXV - 6
Aprilia SXV - 7
Aprilia SXV - 8
Aprilia SXV - 9
Aprilia SXV - 10
Aprilia SXV - 11

Najważniejsze

Przebieg

8 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ nadwozia

Enduro

Pojemność skokowa

550 cm3

Moc

75 KM

Kraj pochodzenia

Polska

Opis

Witam, do sprzedania mam Aprilię SXV 550. Wystawiam jako uszkodzoną, do wymiany są panewki. Motocykl odpalał i jeździł do samego końca, rozebrałem go ze względu na pojawiające się stuki. Wolę wystawić uszkodzoną, wtedy każdy ma pewność jak sobie zrobi. Osoby zainteresowane tym motocyklem raczej wiedzą czego szukają, ale krótki opis.


Jest to włoska torówka z homologacją uliczną, zdecydowanie bardziej agresywna i mocniejsza niż odpowiedniki ze stajni KTM, Huski, czy GasGasa. Silnik V2 - więcej momentu, ładniejszy dźwięk - niestety dużo więcej serwisowania.


Motocykl zarejestrowany na A2. Kupiony przeze mnie 06.12.2018, z przebiegiem 8274km.

Od tamtego momentu przejechał około 200km, więc przebieg jest w okolicach 8500km od nowości.


Pod koniec września 2019 podczas 15km trasy zaczął tracić moc i lekko stukać, po rozebraniu okazało się, że to panweki. Całą historię serwisowania / zmian załączam na samym dole opisu ogłoszenia.


Od tamtej pory stoi nie ruszany, miałem zostawić go dla siebie i zrobić z niego projekt supermoto, ale niestety brak czasu na serwis i drogie utrzymanie trochę zweryfikowało. Po kodzie silnika można było sprawdzić, że jest to model z poprawionymi uszczelnianiami silnika.


Ostatecznie odstawiłem projekt i skończyłem kupując rok temu nowego EXC 500, który śmiga 50/50 w terenie i na ulicy, więc SXV jest mi w aktualnie zbędne. Stoi i się kurzy. Cały silnik jest w częściach, zdjęcia pochodzą z 2019 roku, ale gwarantuję, że od tamtej pory poza ukurzeniem budy dosłownie nic się nie zmieniło. Porzuciłem projekt ze względu na zbyt duży nakład czasowy i późniejsze serwisowanie. Może ktoś zdecydowany zechce przejąć, jeśli nie, to pewnie postoi jeszcze trochę czasu, zanim się za niego wezmę.


Do wymiany są panewki + oczywiście nowe uszczelki. Reszta silnika jest w dobrym lub bardzo dobrym stanie, głowice świeżo po regeneracji. Nie mają przejechanych nawet 100km. Wszystkie części do wglądu na miejscu. Każda śrubka jest w pudełku lub w motocyklu na swoim miejscu. Posiadam część faktur/paragonów z tamtego czasu. W gratisie dorzucam wszystko, co tylko do niego znajdę. Można też zrobić mapę silnika/wystroić go po złożeniu, ale trzeba mieć wiedzę i kabelek xv tuner. Ostatnia fotka przedstawia apkę od razu po zakupie. Z tego co kojarzę, to okleina była "nadrukowana" na oryginalne plastiki, więc po zdjęciu aktualnej powinna być w stanie jak sprzed oklejenia.


Podwójny wahacz, aluminiowa rama, koła aftermarket Excel Takasago (same obręcze to koszt w okolicach 3000zł), nóżki dla pasażera, zawieszenie na kiwaku, hamulce Nissin, powiększona przednia tarcza (pływająca), z rzeczy dodatkowych w silniku tytanowe zawory, płytki zaworowe odmierzone do tysięcznych milimetra i parę innych drobiazgów.


Łączny koszt motocykla, do 2020 roku, z dodatkami (głównie wizualnymi) wyniósł w okolicach 21.000-23.000zł. Na hamowni przy blokowaniu wypluł 64whp, co przekłada się na około 74-75km. Przy odpowiedniej znajomości tematu, zmianach w dolocie, sofcie, sprzęgle, wydechu i głowicy można osiągnąć pod 90km, kwestia chęci i budżetu.

Cena do negocjacji.


06.2019:

Założone opony Michelin PilotPower3, motogp edition, koszt około 1600zł

Zmienione manetki, gąbka na kierownice, odblaskowa okleina na koła

Nakładki na szprychy w kolor motocykla z wentylkami + ładniejsze lusterka

Pływające kierunki ledowe x4 + przeróbka instalacji + przerywacz


07.2019:

Pełna okleina na zamówienie, przedni błotnik od EXC (ładniejszy)

Zmiana świec na irydowe DENSO

Zmiana płynu hamulcowego na wyścigowy RBF660


08.2019:

Zablokowanie motocykla na kategorię A2, koszt 1200zł

Zmiana żarówek na ledowe Nineo G2, ściągane na zamówienie ze stanów, z linią odcięcia pod reflektor, dzięki czemu nie rażą innych na drodze, jak większość "żarówek" z popularnego serwisu aukcyjnego alle


20.08 - 21.09

Rozbiórka silnika w celu sprawdzenia, wymiana oleju w silniku i skrzyni, płynu chłodniczego, filtra oleju, wyczyszczony tłoczek fcv, nowe uszczelki pod głowicę, regeneracja obydwu głowic, (foto) wymiana zużytych śrubek i nakrętek, polerowanie kolektorów i końcówek wydechu


09.2019:

Zmiana oleju na ipone katana 10w60

Zmiana oleju w skrzyni na BelRay Gear Saver 80w

Zmiana uszczelek pod głowicą (około 500zł) + uszczelek dekielków.Regeneracja głowicy - Planowanie głowicy, frezowanie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, szklanek zaworowych + regulacja, czyszczenie i regeneracja obydwu głowic

 

26 kwietnia 2025 17:06

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Aprilia

Model pojazdu

SXV

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2007

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

12800

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Jakub

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store