Benelli IMPERIALE 400 - 1

1 / 1

Benelli IMPERIALE 400 - 1

Szczegóły

Marka pojazdu

Benelli

Model pojazdu

IMPERIALE 400

Rok produkcji

2024

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

374 cm3

Moc

21 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ nadwozia

Cruiser

Kolor

Czarny

Możliwość finansowania

Tak

Leasing

Tak

Gwarancja dealerska (w cenie)

24 miesięcy

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Opis

Benelli Imperiale 400 2024

Model ten odwołuje się wprost do tradycji marki, kiedy budowano piękne, klasyczne jednocylindrowce. Model ten jest ukłonem w stronę tych, którzy szukają bezpośrednich odniesień do historii: chłodzony powietrzem jednocylindrowy silnik, obły kształt baku, szprychowane koła i poprowadzony nisko układ wydechowy. Z daleka odnosimy nieodparte wrażenie, że patrzymy na prawdziwego klasyka. Z bliska okazuje się, że prócz kwintesencji klasyka dostajemy jeszcze nowoczesną niezawodność, ekonomię i ergonomię.


Imperiale 400 to dojrzała i dopracowana konstrukcja. Długoskokowy silnik ma bardzo „miękką” charakterystykę. Płynnie przyspiesza, dzięki wałkowi wyrównoważającemu i elastycznemu zamontowaniu silnika nie odczuwa się żadnych wibracji. Wałek rozrządu w głowicy napędzany jest łańcuchem z prawej strony cylindra. Jest to bardzo tradycyjne rozwiązanie dla marki. Znajdziemy je choćby w modelu 500 Turismo z 1939 roku. Sam Tonino Benelli wygrał trzy razy mistrzostwa Włoch (1927, 1928 i 1930) na swoim motocyklu z pojedynczym wałkiem rozrządu w głowicy o takim właśnie napędzie. Pięć precyzyjnie przełączanych biegów, świetnie pracujące sprzęgło i nowoczesny zaawansowany system wtrysku paliwa. Silnik wydaje szlachetny i czysty dźwięk.


Siedzenie kierowcy zawieszone jest na dwóch sprężynach, sztywna rama kołyskowa, masywny tylny wahacz i widelec o rurach nośnych średnicy 41 mm. Kierownica zamontowana jest do górnej półki za pośrednictwem tłumiących wibracje elementów gumowych. Układ hamulcowy oparto o dwie tarcze (przednią i tylną) i sprzężono z dwukanałowym systemem ABS.

WYDECH

Proste kształty i łagodne łuki – klasyczny design z nowoczesnej nierdzewnej stali. Miękki dobrze wyciszony pulsujący dźwięk jednocylindrowca sprawi że zawsze będzie cieszyć – nigdy nie zmęczy.

WSKAŹNIKI

Jeśli styl klasyczny to tylko analogowe, okrągłe liczniki z centralnie osadzonymi wskazówkami. A więc po staremu? Ależ skąd! To tylko klasyczna fasada, spektakl dla naszych oczu za którym kryje się nowoczesna sterująca wszystkim elektronika.

SILNIK

Monumentalny pionowy cylinder i klasyczne obłe pokrywy boczne. Pracujący w głowicy pojedynczy wałek rozrządu steruje dwoma zaworami. 2 zawory to elastyczność a wałek w głowicy sprawia, że silnik lubi wysokie obroty.

KLASYCZNA SYLWETKA I KLASYCZNE DETALE

W Imperiale 400 cieszy mnogość klasycznych odniesień niemal w każdym detalu. Minie wiele czasu zanim wszystko odkryjesz.

SILNIK

RODZAJ

1-cylinder/4-suw/2v, SOHC, Chłodzony powietrzem

POJEMNOŚĆ SKOKOWA

374cc

ŚREDNICA X SKOK

ø72.7×90mm

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

8.5:1

ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA

15.5kW(21.08 KM)/5500r/min

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

29Nm/4500r/min

SMAROWANIE

Wymuszone z mokrą miską olejową

ZASILANIE

EFI

UKŁAD WYDECHOWY

Z katalizatorem i sondą lambda

NORMA SPALIN

Euro 5

SPRZĘGŁO

Wielotarczowe, mokre

SKRZYNIA BIEGÓW

5 biegowa

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Łańcuch

ZAPŁON

ECU – DELPHI MT05.3

ŚWIECA ZAPŁONOWA

NGK BR7ES / CR7HSA

ROZRUCH

Elektryczny

PRZEŁOŻENIE

Niedostępny

PRZEKŁADNIA GŁÓWNA

Niedostępny

ZUŻYCIE PALIWA

3,1L /100km

EMISJA CO2

71 g/km

PODWOZIE

RAMA

Podwójna kołyska

ZAWIESZENIE PRZÓD

Widelec teleskopowy

SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD

121mm

ZAWIESZENIE TYŁ

Wahacz z dwoma amortyzatorami

SKOK ZAWIESZENIA TYŁ

55 mm

HAMULEC PRZÓD

Tarcza

PRZEDNIA OBRĘCZ

Obręcz i piasta z aluminium ze stalowymi szprychami

PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY

2,5" x 19 "

HAMULEC TYŁ

Tarcza

TYLNA OBRĘCZ

Obręcz i piasta z aluminium ze stalowymi szprychami

TYLNA OBRĘCZ WYMIARY

3,0" x 18"

OPONA PRZEDNIA

100/90-19

OPONA TYLNA

130/80-18

WYMIARY


DŁUGOŚĆ

2170mm

WYSOKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK

1120mm

WYSOKOŚĆ MIEJSCA KIEROWCY

780mm

SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK

820mm

PRZEŚWIT

170mm

WAGA SUCHA

197kg

WAGA GOTOWA DO JAZDY

205 kg

DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA

190kg

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA

12 L

REZERWA

2 L

ROZSTAW OSI

1440mm

 

13 lipca 2024 13:47

Informacje o sprzedającym

Dobek Racing Tarnów

Dobek Racing Tarnów
  • Autoryzowany Dealer

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (111) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    9:00 - 17:00

  • wtorek

    9:00 - 17:00

  • środa

    9:00 - 17:00

  • czwartek

    9:00 - 17:00

  • piątek

    9:00 - 17:00

  • sobota

    9:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia