Benelli Leoncino - 1
Benelli Leoncino - 2
Benelli Leoncino - 3
Benelli Leoncino - 4
Benelli Leoncino - 5
Benelli Leoncino - 6
Benelli Leoncino - 7
Benelli Leoncino - 8

1 / 8

Benelli Leoncino - 1
Benelli Leoncino - 2
Benelli Leoncino - 3
Benelli Leoncino - 4
Benelli Leoncino - 5
Benelli Leoncino - 6
Benelli Leoncino - 7
Benelli Leoncino - 8

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

125 cm3

Moc

13 KM

Opis

Benelli Leoncino 125 kat. A1/B Salon Tarnów Wyprzedaż rocznika

Motocykl pomimo swej delikatnej sylwetki jest jednocześnie masywny. Rury przednich teleskopów średnicą dorównują tym ze znacznie cięższych motocykli, choć Leoncino waży jedynie 137 kg.

Jakość wykonania, spasowania i zmontowania na najwyższym poziomie. Wszystko spowite satynową czernią podwozia i równie satynowym lakierem niektórych elementów nadwozia.


Dynamiczna jazda wymaga wkręcania silniczka na wysokie obroty. Wówczas aksamitny basowy pomruk wydechu nabiera ostrych tonów a przyspieszenie zdaje się narastać bez końca. Do dynamicznej jazdy konieczne i przyjemne jest też częste przełączanie biegów. Mechanizm zmieniacza działa bardzo intuicyjnie. Początkujący docenią pokazywaną na wyświetlaczu podpowiedź co do włączonego aktualnie biegu.


Bardzo zaawansowana technika i piękne włoskie kształty. Leoncino 125 to motocykl, który chcą mieć wszyscy!


Modele Leoncino (czyli lwiątko) to w pełni nowoczesne scramblery o spójnej dla całej gamy modelowej stylistyce. Pierwsze Leoncino pojawiło się w 1951 roku. Miało silnik o pojemności 125 cm3. Pojemność ta nierozerwalnie towarzyszyła modelom Leoncino opuszczającym zakłady w Pesaro.

NOWOCZESNY DESIGN

Centrostile Benelli zrobiło tu niesamowitą robotę. Leoncino 125 jest po prostu technologicznym i designerskim gadżetem. Długie i śmiałe linie, sylwetka przypominająca przyczajonego do skoku lwa. Można się tu rozpisywać o przenikających się liniach, o stylistycznej równowadze, o zbalansowaniu detalami niektórych kształtów, o proporcji, spójności krzywizn i stylu – to uczta dla wrażliwych na piękno. Dlatego aby docenić stylistykę Leoncino, wystarczy go pokazać w milczeniu.

WYRÓŻNIAJĄCY SIĘ LED

Benelli Leoncino 125 posiada charakterystyczną lampę LED, którą cechuje nie tylko doskonała widoczność, ale stanowi także designerski akcent wyróżniający Leoncino w tłumie 125.

PRZEŁOMOWY SILNIK

Leoncino 125 napędza przełomowy w swej klasie silnik rodziny BMT najbardziej zaawansowanej technologicznie serii S zaprojektowanej we Włoszech w centrum Benelli. 4 zawory, 3 świece, wysoki stopień sprężania – oznacza wysoką wydajność, ekonomię i sportową charakterystykę. Jazda tym modelem to niekończąca się zabawa. Agresywna sylwetka motocykla doskonale oddaje charakter źródła napędu.

KONTROLA I KOMFORT

Benelli Leoncino 125 wyróżnia się ergonomicznym układem kierownicy, smukłym zbiornikiem paliwa oraz nowoczesną cyfrową deską rozdzielczą. To połączenie zapewnia wygodną pozycję podczas jazdy, intuicyjną kontrolę nad motocyklem oraz łatwy dostęp do najważniejszych informacji, gwarantując przyjemność i bezpieczeństwo każdej przejażdżki.

STABILNOŚĆ I KONTROLA

Tył Benelli Leoncino wyposażony jest w stylowy, podniesiony układ wydechowy, który zapewnia lepszy prześwit, oraz solidny tylny hamulec tarczowy, który gwarantuje niezawodne hamowanie.

Specyfikacja techniczna :

Silnik :

Typ

1-cylindrowy/4-suw/4V

Pojemność skokowa (cm3)

125

Średnica x Skok (mm)

ø54×54.5

Moc

9.4 kW (12.8KM) przy 9500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy

10 Nm przy 8500 obr/min

Stopień kompresji

11.6:1

Układ paliwowy

EFI

Układ zaworów

SOHC

Starter

Elektryczny

Układ smarowania

Smarowanie ciśnieniowe

Układ chłodzenia

Chłodzony cieczą

Zapłon

T.C.I.

Napęd:

Skrzynia biegów

6-biegowa

Przeniesienie napędu

Łańcuch

Sprzęgło

Mokre, wielotarczowe

Podwozie :

Rama

Stalowa rama kratownicowa

Przednie koło

Stop aluminium

Skok zawieszenia przedniego (mm)

125

Opona przednia

1000/80-17

Hamulec przedni

Tarcza

Średnica przedniego hamulca (mm)

280

Koło tylne

Stop aluminium

Zawieszenie tylne

Pojedynczy amortyzator

Skok zawieszenia tylnego (mm)

60

Tylna opona

130/70-17

Hamulec tylny

Tarcza

Średnica hamulca tylnego (mm)

220

Wymiary i waga :

Waga sucha (kg)

137

Wysokość siedziska (mm)

800

Długość całkowita (mm)

2030

Szerokość całkowita (mm)

840

Wysokość całkowita (mm)

1115

Prześwit (mm)

185

Rozstaw osi (mm)

1370

Pojemność zbiornika paliwa (L)

12.5

Prędkość maksymalna (km/h)

99

Maksymalne obciążenie (kg)

185

Akumulator

12V6Ah

 

7 lutego 2025 17:32

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Benelli

Model pojazdu

Leoncino

Kolor

Zielony

Rok produkcji

2023

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

12490

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Dobek Racing Tarnów

Dobek Racing Tarnów
  • Autoryzowany Dealer

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (105) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    9:00 - 17:00

  • wtorek

    9:00 - 17:00

  • środa

    9:00 - 17:00

  • czwartek

    9:00 - 17:00

  • piątek

    9:00 - 17:00

  • sobota

    9:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

 

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store