ZAPRASZAMY DO NOWEGO AUTORYZOWANEGO SALONU ORAZ SERWISU MARKI KAWASAKI NA DOLNYM ŚLĄSKU!!!
MATKOWSKI to firma działająca na ryku motocyklowym od 2006 roku specjalizująca się w sprzedaży motocykli, quadów,motorowerów i skuterów wodnych oraz częściami i akcesoriami motoryzacyjnymi.
Firma jest dealerem takich marek jak:
Kawasaki,Benelli,Kymco,Rieju,Keeway,Bajaj,Romet,Junak,Zipp,Barton,CF Moto,Linhai,TGB,Arctic Cat...
Firma Matkowski Motocykle posiada bardzo dobrze wyposażony serwis - programy diagnostyczne, specjalistyczne narzędzia a przede wszystkim wysoko wykwalifikowanych mechaników.
Kupując w naszym salonie pojazd można skorzystać z:
- USŁUG TRANSPORTOWYCH NA TERENIE POLSKI I POZA GRANICAMI KRAJU
- USŁUG SERWISOWYCH
- RABATÓW NA POJAZDY, AKCESORIA I CZĘŚCI
- LEASINGU
- KREDYTU
- PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI DO 4 LAT
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU:
TELEFON: , KAWASAKI
Leoncino łączy w sobie tradycję i mityczną pasję ze współczesną stylizacją, innowacyjnością i osiągami. To hołd oddany legendzie włoskich motocykli, która w znacznym stopniu przyczyniła się do powstania historii marki i do dziś odnajduje się we współczesnym świecie.
Motocykl napędza czterozaworowy silnik, chłodzony cieczą, o mocy 12,8 KM zasilany wtryskiem DELPHI MT05.3. Dane techniczne wskazują że, to ten sam silnik który znamy z Keewaya RKF. To bardzo dobra informacja, bo Keeway RKF z tych 12,8 KM wyciągał całkiem przyjemne przyspieszenia. Dzięki 6-biegowej skrzyni mogłem z moją wagą 96kg i wzrostem 182cm utrzymywać 100km/h na liczniku bez męczenia silnika. Dodatkowo w porównaniu do Keeway RKF, Benelli Leoncino jest o 3 kg lżejszy, bo waży 145kg. Można więc się spodziewać podobnych osiągów. Wbrew pozorom Leoncino 125 nie jest żywcem wziętą 250tką z mniejszym silnikiem. To dobrze, że Benelli nie poszło na łatwiznę. Dzięki specjalnie dopasowanej ramie udało się zapewne uzyskać rozsądną masę motocykla. Dodatkowym atutem tego motocykla jest jego spalanie 2,2lira na 100km- tyle podaje producent, ale jestem skłonny uwierzyć że jest to osiągalne.
W Leoncino 125 mamy pełne oświetlenie LED. W pełni elektroniczny wyświetlacz, mamy na nim wskaźnik aktualnie zapiętego biegu, prędkość obrotową silnika, wskaźnik temperatury silnika oraz ilość paliwa w baku. Jedyne czego tutaj brakuje to zegarka… Pozostałe informacje takie jak włączony kierunkowskaz czy włączone światła drogowe przekazywane są przez tradycyjne „lampki” zapewne LED. Po prawej stronie wyświetlacza umieszczono przyciski do zmiany ustawień – co niejako utrudnia manipulowanie nimi podczas jazdy. Ta chyba dobrze.
Za tłumienie nierówności z przodu motocykla odpowiada widelec upside down. Z tyłu, jak na nowoczesny motocykl przystało, mamy centralny amortyzator. Szkoda tylko że na pierwszy montaż nie poszły opony Pirelli czy choćby Metzlery a CST (Cheng Shin Tire). Te ostatnie nie są takie złe, ale jeśli się jest początkującym motocyklistą warto by je wymienić. Oczywiście w standardzie otrzymujemy hamulce z systemem CBS. Z przodu 3 tłoczkowy zacisk z tyłu 2 tłoczkowy – taki układ powinien całkiem dobrze zatrzymywać ten pojazd.
Przedstawione zdjęcia na ogłoszeniu mają charakter poglądowy
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.